Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-12-27, 16:13
  #1
Medlem
indianhejs avatar
Är det någon mer än jag som retar sig på henne.Visserligen är det säkert en duktig sångerska men maken till självgodhet har jag aldrig beskådat.
Minns att hon var med i ngt Tv-program...o de pratade om Börje ahlstedt som kommer i från arbetarklassen...varpå hon avbryter o kläcker att hon minsann inte kommer i från ngn arbetsklass....hennes föräldrar var akademiker,det var på ngt sätt mkt viktigt att få fram så ingen annan skulle tro ngt annat..
'Hon har säkert fått för sig att hon är skitsnygg med
Citera
2007-12-27, 17:20
  #2
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Är det någon mer än jag som retar sig på henne.Visserligen är det säkert en duktig sångerska men maken till självgodhet har jag aldrig beskådat.
Minns att hon var med i ngt Tv-program...o de pratade om Börje ahlstedt som kommer i från arbetarklassen...varpå hon avbryter o kläcker att hon minsann inte kommer i från ngn arbetsklass....hennes föräldrar var akademiker,det var på ngt sätt mkt viktigt att få fram så ingen annan skulle tro ngt annat..
'Hon har säkert fått för sig att hon är skitsnygg med

Nope, jag retar mig inte ett dugg på henne och jag anser hon sjunger jättebra och ser förbannat bra ut också. Hon verkar rar och snäll...en sån där man gärna ser som sin vän, personlighetsmässigt alltså.

Såg inte det du har sett men om Sarah och någon annan pratade om Börje Ahlstedt och härkomsten från arbetarklassen så kanske ämnet var så att jämförelsen med Sarahs akademikerbakgrund faktiskt var en naturlig följd? Taget ur sitt sammanhang så låter det väldigt konstigt att Börje skulle figurera i samtalet och än mer konstigt att arbetarklassen skulle dras upp så du kanske har missat nåt av vikt...?
.
Citera
2007-12-27, 17:35
  #3
Medlem
Clara Hertzs avatar
Tycker hon är helläcker och verkar vara en go tjej. Urfin röst.
Citera
2007-12-27, 17:41
  #4
Medlem
Softis...s avatar
Rösten, vilken röst, blir nästan kär.

Det är väl bra att någon kan stoltsera med att vara av akademikerbakgrund i TV, PKmediet behöver andra förebilder än prettoarbetarklassare...
Citera
2007-12-27, 17:50
  #5
Medlem
Nej jag retar mig inte ett dugg på henne. Hon är strålande vacker och har en pipa som inte går av för hackor. Hennes och Daniel Lindströms version av "Broken wings" är bland det vackraste jag hört http://www.youtube.com/watch?v=YHAkJOwuW8k
Citera
2007-12-27, 18:03
  #6
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Nej jag retar mig inte ett dugg på henne. Hon är strålande vacker och har en pipa som inte går av för hackor. Hennes och Daniel Lindströms version av "Broken wings" är bland det vackraste jag hört http://www.youtube.com/watch?v=YHAkJOwuW8k

Tack för länken.
Hur är det möjligt att ha en sådan röst.
Nu borde jag nog skriva ett inlägg i ”när grät du sist” tråden.
Så vackert.
Citera
2007-12-27, 18:10
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Tack för länken.
Hur är det möjligt att ha en sådan röst.
Nu borde jag nog skriva ett inlägg i ”när grät du sist” tråden.
Så vackert.
Snyft, visst är det vackert. Vi var ett gäng på 12 pers, i åldrarna 15-55 år som såg inslaget i tv. Alla reagerade på samma sätt. A magic moment.
Citera
2007-12-27, 18:31
  #8
Medlem
indianhejs avatar
Såg inte det du har sett men om Sarah och någon annan pratade om Börje Ahlstedt och härkomsten från arbetarklassen så kanske ämnet var så att jämförelsen med Sarahs akademikerbakgrund faktiskt var en naturlig följd?

Det var just det det inte var......men oj vad omtyckt hon verkar vara
Citera
2007-12-27, 18:44
  #9
Medlem
Sarah Finer har en grym röst. Men eftersom detta är en skvallertråd så kommer här lite dirty secrets.
Under sin gymnasietid så experimenterade Sarah väldigt mycket. Jag vet med säkerhet att både trekanter, analsex, tjejsex och allmän lössläppthet förekom. Vad som hänt efter gymnasiet vet jag inte då jag inte träffat henne sedan dess.
Citera
2007-12-27, 19:34
  #10
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Såg inte det du har sett men om Sarah och någon annan pratade om Börje Ahlstedt och härkomsten från arbetarklassen så kanske ämnet var så att jämförelsen med Sarahs akademikerbakgrund faktiskt var en naturlig följd?

Det var just det det inte var......men oj vad omtyckt hon verkar vara

Okej men hur 17 kom Sarah och den andra in på att snacka om Börje då...?

Haha, ja det är inte ofta en tråd blir så här positiv efter ett negativt ursprungsinlägg. Jag är glad att jag inte var ensam att tycka så om henne. Kanske dags att du tänker om...?
.
Citera
2007-12-27, 19:50
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Nej jag retar mig inte ett dugg på henne. Hon är strålande vacker och har en pipa som inte går av för hackor. Hennes och Daniel Lindströms version av "Broken wings" är bland det vackraste jag hört http://www.youtube.com/watch?v=YHAkJOwuW8k
Hennes bidrag i den låten är ju ytterst marginellt. Daniel är grym!
Men den där fläskbomben var då ingen vacker syn
Citera
2007-12-27, 20:08
  #12
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Hennes bidrag i den låten är ju ytterst marginellt. Daniel är grym!
Men den där fläskbomben var då ingen vacker syn
satt precis och undrade hur många pannor hon väger.

om jag hade gissat på hennes ålder hade jag dragit till med en bit över 35 och inte hennes 26.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback