2007-12-27, 03:33
Medlem
Jockegrillars avatar
Snusar kronan just nu, och som flera redan har sagt så är det helt okej. Speciellt med tanke på priset
Citera
2007-12-27, 12:57
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chills
kiosken ligger i piteå mittemot studenthemmet

Åhå, ligger ju fan inte långt borta (bor i Luleå). Vart ligger det lite mer precist? Finns det stockar kvar?
Citera
2007-12-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Åhå, ligger ju fan inte långt borta (bor i Luleå). Vart ligger det lite mer precist? Finns det stockar kvar?

hehe ledsen knoxah, köpte dom 9 sista stockarna som var kvar och har precis kört in dom i frysen... så nu är man redo för moderatjävlarnas prishöjning!
Citera
2007-12-27, 20:21
Medlem
Jockegrillars avatar
Hmm, någon som har koll på hur mycket skatten ska höjas med och kan räkna ut hur mycket en dosa kronan kommer kosta?
Citera
2007-12-27, 20:25
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
hehe ledsen knoxah, köpte dom 9 sista stockarna som var kvar och har precis kört in dom i frysen... så nu är man redo för moderatjävlarnas prishöjning!

Får väl fortsätta hosta upp 289 kronor stocken för Ettan/Grov lös då.
Citera
2007-12-28, 01:04
Medlem
__carls avatar
Citat:
kiosken ligger i piteå mittemot studenthemmet

whaaat vilken kiosk?

Måste dit!!! är det Nygatans kiosk?
Citera
2007-12-28, 01:09
Medlem
snuffomans avatar
Kronan tycker jag är rätt sjysst faktiskt. En av de bästa lågpris snusen iaf. Men portionerna tar slut rätt snabbt, de smakar bra i början men sen efter 15minuter så är de helt utsugna. Ganska rinniga med andra ord.
Citera
2007-12-28, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __carl
whaaat vilken kiosk?

Måste dit!!! är det Nygatans kiosk?

ja.. tror det är så den heter, men i vilket fall som helst så har dom slut på stockarna nu och är tillbaka på sina vanliga priser
Citera
2007-12-28, 12:33
Medlem
Urmes avatar
Jag har kört på kronan lössnus hela hösten och har inget att klaga på, som de vissa andra säger så är det lite general känsla på det fast mildare eller något.

Dock bytt till general white potion nu, varför vet jag inte men tror jag inbillar mig att det ska hjälpa mig med att sluta en dag
Citera
2007-12-28, 14:18
Medlem
__carls avatar
Citat:
ja.. tror det är så den heter, men i vilket fall som helst så har dom slut på stockarna nu och är tillbaka på sina vanliga priser

tråkigt :/
Citera
2007-12-28, 16:18
Medlem
kåppy-kattens avatar
Kronan är helt klart ett okej snus i budgetvariant! Negativt är dock att smaken försvinner snabbt
Citera
2007-12-28, 16:42
Medlem
Ozmeisters avatar
Finner inget fel på kronan, tycker den smakar lite åt generalhållet. Smaken försvinner dock ganska snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in