2007-12-27, 00:36
Medlem
Har sett lite blandade reaktioner på snuset kronan här på forumet. Undrar hur folk egentligen är inställda till kronan, är det ett gott snus eller inte?

Frågar det här eftersom att kiosken på hörnet säljer en stock för 40 kr pga av kort datum och det kanske är ett ypperligt tillfälle att köpa hem några stockar för att rusta upp inför den kommande prishöjningen. Men... problemet ligger i att jag aldrig äns smakat på kronan. Så förklara gärna för mig hur kronan smakar, inte typ "förjävligt" eller "gott", utan en mer grundlig reciension.

Så, KRONAN - för eller emot?
Citera
2007-12-27, 00:40
Medlem
knoxahs avatar
Vissa idioter säger att det smakar som General, vissa säger att det smakar dill och vissa säger att det smakar bajs.

För fyra spänn dosan är det onödigt att gnälla, köp 30-40 stockar. Köp annars en dosa och prova? Svårt? Smakar det skit, lev med det och snusa ändå och är det gott, bra för dig.

Jag är för Kronan då det smakar "minst illa" av B-snuset.
Citera
2007-12-27, 00:54
Medlem
Yeah!!s avatar
Klart det bästa budget snuset. Smakar som general fast mycket svagare, lite mjäkig smak kanske. Men för 4 kronor dosan skulle jag kunna snusa det livet ut. KÖP! Själv blev jag lycklig när jag hittade ett ställe som sålde ettan portion för 250:- stocken.
Citera
2007-12-27, 01:09
Medlem
FoxHounds avatar
Tycker det smakar helt okej. Verkligen med tanke på priset.
Citera
2007-12-27, 01:12
Medlem
Jeofalafsks avatar
Kronan är budgetsnus och inge vidare, men får du en stock för 40 :- ska du självklart köpa!
Citera
2007-12-27, 02:08
Medlem
Kronan smakar väldigt konstigt har inte riktigt bestämt mig för vad än. Nått åt godishållet när det börjar rinna. Väldigt konstigt men är helt klart varenda slant. Budgetsnus smakar budget. Inte kronan enligt mig det smakar snus
Citera
2007-12-27, 02:15
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Klart det bästa budget snuset. Smakar som general fast mycket svagare, lite mjäkig smak kanske. Men för 4 kronor dosan skulle jag kunna snusa det livet ut. KÖP! Själv blev jag lycklig när jag hittade ett ställe som sålde ettan portion för 250:- stocken.

Willys i stan säljer General, Grov och Ettan för 230 kr/stocken.
Citera
2007-12-27, 02:29
Medlem
GaletAnonyms avatar
Tycker kronan lös är helt okey, smakar inte så mycket kanske men det den smakar är helt okey och enligt mig rätt så likt grov fast mycket mindre smak. Av nån anledning gillar jag inte alls kronan portion, fast det borde väll vara samma smak. Men jag gillar ingen portion sort särskilt mycket.
Citera
2007-12-27, 02:30
Medlem
rapemes avatar
Som andra sagt tycker jag att det smakar lite grann som General, lätt värt priset iaf.. smakar bäst av alla budget-sorter.
Citera
2007-12-27, 02:37
Medlem
slippys avatar
[SIZE=2]Jag snusar visserligen bara white portion men kronans white portion är skitsnus. Smakar inget, för mkt påse och för lite fyllning. [/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]Inte värt pengarna eftersom den är så kass. [/SIZE]
[SIZE=2]

[/SIZE][SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]

EDIT - FUCK SIZE2 taggar..fan vad jag stör mig på dem. Tänker låta dem vara kvar eftersom det uppenbarligen verkar vara en feat det här forumet erbjuder.
Citera
2007-12-27, 03:17
Medlem
qwiiiks avatar
Jag kör kronan portion på heltid pga att jag är en fattig student och inte har råd med finare snus
Innan körde jag på general portion men efter skattehöjningen förra året hade jag inte längre råd att snusa det så ja gick över till kronan och den funkar alldeles utmärkt! Det är klart att man ibland lyxar till det med en dosa General och njuter men nej jag hade helt klart köpt ett par stockar kronan!
Får man fråga vart den kiosken ligger ifall man själv skulle ta en sväng och bunkra lite?!
Citera
2007-12-27, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwiiik
Jag kör kronan portion på heltid pga att jag är en fattig student och inte har råd med finare snus
Innan körde jag på general portion men efter skattehöjningen förra året hade jag inte längre råd att snusa det så ja gick över till kronan och den funkar alldeles utmärkt! Det är klart att man ibland lyxar till det med en dosa General och njuter men nej jag hade helt klart köpt ett par stockar kronan!
Får man fråga vart den kiosken ligger ifall man själv skulle ta en sväng och bunkra lite?!

kiosken ligger i piteå mittemot studenthemmet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in