Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-28, 21:00
  #193
Medlem
Det här kom som ett svar på en tråd där TS frågade om man slösat bort sina liv.

Citat:
Ursprungligen postat av kreativtnamn123
De allra flesta människor slösar bort sina liv och dör misslyckade. Det kan inte finnas lika många alpha människor som beta människor, det går emot ett samhälles natur. Om man inte redan är framgångsrik så är det antagligen bäst att vara ignorant och sluta bry så dör man tillslut. Jag känner inte så mycket för detta ämne då jag har lidit av detta sedan jag kröp ut ur min mammas fitta så jag försöker vara apatisk för tillfället.
Citera
2015-04-15, 22:27
  #194
Medlem
YDKJs avatar
Johannes Finnlaugsson har skrivit den enligt mig absolut bästa onelinern.

"Hennes läppar sa nej, men hennes ögon sa: nio av tio slipper åtal"
Citera
2015-05-16, 01:01
  #195
Medlem
Mackan52s avatar
Själv är jag full, uttråkad och eftersom jag inte har något vettigt liv sitter jag och slösurfar på det här jävla forumet i min egen ensamhet.

Vad hittar jag då? Jo att jag en gång i tiden, vet inte när dock, skapat denna eminenta tråd som utan tvekan är den bästa på Flashback trots att jag under alla mina år på det här forumet producerat väldigt lite som kan beskrivas som av värde.

Sitter här och äter bröd med någon färskost pastej som har något franskt namn som jag inte ens kan uttala så jag bumpar den här gamla jävla tråden och ser vad som händer.

För att bevara andan så slänger jag in ett citat jag själv knåpat ihop just nu bara för att jag kände för det, passar det inte snacka med nån regeringsmyndighet som jag inte knullat i röven ännu.

"Fråga inte dig själv vad Flashback gör för dig, fråga dig själv vad du gör för Flashback."


Med denna jävla idioti i ryggen så tar jag en sup och fortsätter slösurfa för att katalogisera vad ni jävla tattare sysslar med för att sedan sälja skiten till Aschberg för en avsugning, aset börjar bli ganska mätt på kuk nu men en fet smäll kan han alltid få

Hur jävla full är jag?
Citera
2018-10-20, 03:03
  #196
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Själv är jag full, uttråkad och eftersom jag inte har något vettigt liv sitter jag och slösurfar på det här jävla forumet i min egen ensamhet.

Vad hittar jag då? Jo att jag en gång i tiden, vet inte när dock, skapat denna eminenta tråd som utan tvekan är den bästa på Flashback trots att jag under alla mina år på det här forumet producerat väldigt lite som kan beskrivas som av värde.

Sitter här och äter bröd med någon färskost pastej som har något franskt namn som jag inte ens kan uttala så jag bumpar den här gamla jävla tråden och ser vad som händer.

För att bevara andan så slänger jag in ett citat jag själv knåpat ihop just nu bara för att jag kände för det, passar det inte snacka med nån regeringsmyndighet som jag inte knullat i röven ännu.

"Fråga inte dig själv vad Flashback gör för dig, fråga dig själv vad du gör för Flashback."


Med denna jävla idioti i ryggen så tar jag en sup och fortsätter slösurfa för att katalogisera vad ni jävla tattare sysslar med för att sedan sälja skiten till Aschberg för en avsugning, aset börjar bli ganska mätt på kuk nu men en fet smäll kan han alltid få

Hur jävla full är jag?

Bra tråd, förgyller den lite om det är okej?

"Detta är ett stort problem helt ärligt, missbrukning regeln ur synvinkeln utifrån förespråka ett klimat för det fria ordet och de har dessutom långvarigs konsekvenser." Arbetarbroder 26/9 2018
Citera
2018-10-27, 10:34
  #197
Medlem
Skrivet av en frustrerad och arg ung man (troligtvis) i en tråd han startat som handlar om att han vill ha, men inte kan få, svar på de stora frågorna, att han tycker att allt känns meningslöst och att han är trött på hela skiten.

Jag hatar Dr.Phil och Operah och regeringen och samhället och alla planeter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback