Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-12-26, 22:16
  #1
Medlem
Mackan52s avatar
Här på Flashback är vi alla våra egna med någon rolig sida. I denna tråd tänkte jag att vi kunde samla roliga one-liners, citat och kvicka kommentarer som görs mellan varandra här på Flashback. Har samlat en del i ett .txt dokument, alltid lika kul att fortsätta samla och läsa då och då.
Har ni läst en one-liner eller en jävligt fräck kommentar som bara får en att gap-skratta så posta den här, vet ni vem som sagt den oxå så posta det.

Här är mina bidrag för att introducera konceptet.

Nazism OCH högerpolitik? Nästan lika vettigt som att demonstrera mot selleriodling och bauxitgruvor samtidigt. (tråd om demonstration mot sagda ämne).

Polisen ska inte vara snälla närpolistjockisen på hörnet. Slå, spärra in och skjuta folk ska dom göra, inte nödvändigtvis i den ordningen.

That's Flashback in a nutshell, among well-hung men and computer nerds,
we're all going straight to hell, and no one ever heard us.


Bara för att vi har en rolig turk på jobbet, kanske inte jag vill bo i Rosengård

Påstående: Sverige är ett rikare land än både Jordanien och Syrien och har därmed råd att ta emot fler flyktingar.

Svar: Sverige har även råd att dumpa guldtackor i atlanten,
men därmed inte sagt att man måste ägna sig åt sådan idioti.


Nu blev ni iaf utan julklappar, har precis faxat tomten att han kan släppa av era julklappar hos mig istället.
Så kan jag komma förbi och lägga en trasig hammare i era julsockor.
(mod. Pendeltåg)

Hohoho... Julen är snart här och tomten står för dörren, alla barnen är glada utom Gersonides för han fick bara en
tillsägelse för trams.
(ikh)
Citera
2007-12-27, 03:02
  #2
Medlem
giggitys avatar
"Av samma moster fick jag randiga raggsockar med bjällror i. Så jag inte ska kunna smyga på fjortisar i skidbacken, antagligen."

Något i den stilen? Den skrattade jag mycket åt
Citera
2007-12-27, 03:11
  #3
Medlem
giggitys avatar
Och

Alla svin bär inte uniform.
Arkomann
Citera
2007-12-27, 13:28
  #4
Medlem
Cofis avatar
Ursprungligen postat av Vekruset
Varför är antalet sexpartners så viktigt? Känner du att du måste komma upp i ett visst (av socialstyrelsen godkänt) antal innan du törs stanna hos någon tjej?

6-8 dubbelmackor per dag? //Cofi

Det tyckte jag var kul
Citera
2007-12-27, 20:32
  #5
Medlem
Mackan52s avatar
Dessa går rätt in i min citat-samling.
Citera
2007-12-27, 23:06
  #6
Medlem
Roll8ors avatar
Impieteer bannar en användare:

"Skriver själv att han är 12 år, vilket gör att han får vänta till år 2013 (då vi alla kommer att åka omkring i flygande bilar och gå klädda i ugnsfoliekläder, men det kanske inte riktigt hör hit) med att komma in på forumet."
Citera
2007-12-28, 17:03
  #7
Medlem
giggitys avatar
"Bättre att han gick upp i konfetti än att någon oskyldig fick sätta till livet för slyngeln."

Skriven i en tråd som handlar om denna olycka; http://www.aftonbladet.se/nyheter/article194954.ab

Av: Von Bing
Citera
2007-12-28, 18:02
  #8
Medlem
bubsy: "Så jävla underbar du är.
Här sitter man, klockan 02:10 på juldagen och vill se en muslimkärring få stock, inte fan klarar du av att leverera inte..."
Citera
2007-12-28, 20:55
  #9
Medlem
tdRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giggity
Och

Alla svin bär inte uniform.
Arkomann

Arkomann är ju legendarisk på brutala kommentarer
Citera
2007-12-30, 00:35
  #10
Medlem
Kommer ihåg att det var en grabb som skrev en tripprapport på spice. Någon frågade hur gammal och var, vilket han svarade 15. Sedan kom han på sitt öderstigna misstag ;/

"Jag är inte 15, jag råkade komma åt 5:an istället för 18:an."
Citera
2007-12-30, 01:27
  #11
Avstängd
INT3Ls avatar
Död o återfödd
Ryttaren = Ditt eviga medvetna andliga Jag, som tar på sig olika personligheter och rollspel från liv till liv...

svar:

Citat:
Vad i helvete, harry potter satanism på högsta nivå från en som är mer troende än 13 och en halv påve i sina andra inlägg :=?. Benedictus kommer expella dig fort som fan när jag berättar det här, aja du får väl bli mormon och tillbedja deras gud istället.. men det gör du väl redan
.
Citera
2007-12-30, 01:30
  #12
Avstängd
INT3Ls avatar
Roger Persson
Citat:
Tar Du tvåtusen för ett nummer?

Vem fan betalar tvåtusen för att knulla med en hivsmittad sprutnarkoman? Visst, Du är 21 och säkert ännu inte alldeles för sliten men Du har ju för böfvelen hiv? Jag hade annars gissat på att Du fakturerade en dålig femhundring med tanke på omständigheterna, inte två tusen per ligg...

Helt sanslöst...


// Roger P.



Svar:

speedbump

Citat:
Du får väl kontakta din lokala konsumentvägledare om du känner dig lurad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback