Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-12-26, 00:50
  #1
Medlem
ni får dumpa den här tråden om den är tråkig å onödig
jag blev lite intresserad av å höra lite hur det gick för er blev inspirerad av julafton tråden,
hur blev det? gick kvällen bra eller dåligt hände nått oväntat?

min julafton: vakna på eftermiddan tar lite benso (xanor) och ser kalles jul
skratta åt kalle och hans vänner, sedan drog jag till morsan å farsans ställe (sov över hos min syster som vet om att jag knarkar och inte fördömer) äter middag dricker lite på en cider , tar nå xanor i munnen utan att mamma märker det sen kom släktingar och jag rök ihop med en fördetta alkismoster jag har väldigt oväntat eftersom hon är alltid varit snäll förut, hon predikade om alkoholen som förstört hennes liv och det slutade med att jag röt åt henne för hon kalla min mamma för fyllo för att hon drack en öl till maten. Åkte till en kompis som brukar dricka ofta som jag lärt känna i höst och poppa xanor o sonata medans jag studerade hans fyllesnack roat.han blir alltid illröd om örona när han dricker också haha. slut åkte tillbkaa till syrran och somna syrran festa så hon märkte inget ingen gjorde det eller så sa dom inget jag gick runt med ett cider glas, de trodde nog jag var full eller fått en kostigt effekt av mina mediciner jag äter. slut

so lets hear whats you story?
Citera
2007-12-26, 01:07
  #2
Medlem
piratkaptens avatar
Själv firade jag tillsammans med släkt och familj. Som krydda på den annars stämningslösa julen använde jag en liten kloss med brunt.
Citera
2007-12-26, 01:46
  #3
Medlem
fruitbeans avatar
Satt hemma o firade med familjen till en början sedan drog jag ner till några polare, drack lite o tog en holk.. Blev hyfsat lyckat
Citera
2007-12-26, 02:16
  #4
Medlem
Åt helvete, sammanfattat då.. panikattacker trots min recept benzo, jävligt ovanligt.. första gången jag vart med om det(med "tillräckligt" med benzo i blodet dvs).
Citera
2007-12-26, 08:00
  #5
Avstängd
Bizarres avatar
totalt katastrof, med både ambulansfärder, och pissprov hos dom äckliga,,,

stackars min familj
Citera
2007-12-26, 10:59
  #6
Medlem
Hejhej!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
totalt katastrof, med både ambulansfärder, och pissprov hos dom äckliga,,,

stackars min familj

Är det du som är alkolist benzo tomten? Som är far till alla barnen...
Citera
2007-12-26, 12:42
  #7
Medlem
piratkaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
totalt katastrof, med både ambulansfärder, och pissprov hos dom äckliga,,,

stackars min familj


Vore intressant att höra hur det gick till.
Citera
2007-12-26, 13:05
  #8
Avstängd
MR_Robin_89s avatar
Tror en liten mängd röka skulle göra julaftonen stämningsfull o mysig för dom flesta! Hade inga som hellst julkänslor iår förutom när jag rökt!

Min jul var ja faktiskt i kyrkan o volontärarbetade på ett tag.. För typ folk som inte har nån familj eller vänner o inte har råd!
Kändes jävligt bra då jag gått o snackat skit om att ja hatar julen i en månad just pga att folk som redan har det dåligt känner sig sämre då!

Sen hem o fira med familj typ.. ASKUL då farmor började lipa för att hon fick en sak som hon ville ha så mycket, lillsyrran på 15 började skaka o skrek för att hon fick vad hon ville (2st dessutom då våra föräldrar är skilda o dom köpte samma sak lite synd, men endå..) och minsta syrran, på 3 började hoppa o studsa o skrek o skakade för att hon fick en anki o pytte anka Så jävla söt!

INGEN som hellst drog inblandat, även om 01 röka inte hade skadat för julkänslan.. kan vart den bästa julen nånsin!

Men.. ja hatar fortfarande julen
Citera
2007-12-26, 13:11
  #9
Medlem
waaaH_5s avatar
50mg zoloft, 30mg mirtazapin och en jul öl...roligare än så vart det inte
Citera
2007-12-26, 13:22
  #10
Medlem
Bengan79s avatar
De blev sällskap av 2 polare Sub,ikto,holk och whisky.. ;D
Blev en välmående afton
Citera
2007-12-26, 13:48
  #11
Medlem
blev 6mg xanor.

min tjej var inte alls glad eftersom jag var "softad deluxe" minst sagt.
Citera
2007-12-26, 14:01
  #12
Medlem
Utratts avatar
På dagen och kvällen blev det öl och vin med släkten och på natten blev det holk och ladd med polare. Nu sitter jag och väntar på att polarn skall komma och hämta mig så vi kan åka till Sälen. 3 st har vi med 10 gubbar ladd ,60 g brunt och en jävla massa pix skall bli en intressant fjällsemester.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback