Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2002-07-18, 04:58
  #1
Awaiting Email Confirmation
ThePlayers avatar
Hittade en kartong(oöppnad) med 100st.

Citera
2002-07-18, 09:11
  #2
Medlem
Det är väll inte specilt kul, går du till doktorn och säger att du har problem att sova, så är sannoliketen stor att det är propavan dom skriver ut först ---> inge bra piller.

Dom är inte narkotika klassade och dom är inte häller specielt softa. Käkar man mer än ett par st blir dom flesta helt skakig i bena och får lixom obehaglia krypningar i kroppen.

Visst, 1 -2 st kan kanske funkar om man inte kan sova, men som flumpiller är dom helt värdelösa.
Citera
2002-07-21, 22:34
  #3
Medlem
Prova o mosa dom och blanda ca 10propavan till 1g tjack! Blir riktigt kul faktiskt!
Och sen så innehåller dom inte benzo så dom är bra om du vill sova efter ett tjack race och typ går o pissar!
Citera
2002-07-29, 03:12
  #4
Medlem
Propavan

Har testat Propavan och det är inte direkt ngn höjdare. I jämförelse med exempelvis Stilnoct, Imovane eller Valium kändes Propavan som om det var mer muskelavslappnande, nästan som att ta en initialt stor dos Baklofen. Det gör dig dessutom rejält seg dagen efter, vilket inte exempelvis Stilnoct gör i lika stor utsträckning (förutsatt att du inte tagit typ 30 mg ). Propavan är inte beroendeframkallande och därmed inte narkotikaklassat. Vill du bli trött är Stilnoct ett bättre köp.

Håll till godo!
Citera
2002-07-31, 07:04
  #5
Medlem
Propavan är ju ett fentiazinderivat, och följaktligen neuroleptiskt. Om du drömmer mycket och vaknar upp med ångest spontant under natten så är Propavan helt perfekt... Missbruk ger nog inte speciellt mycket positiva effekter.

En gång åt jag tre 25 mg:are, istället för den rekommenderade dosen två st, jag kunde inte somna på fyra timmar utan låg med extrema "krypningar i benen" istället, och var väldigt irriterad...

Krypningar i benen anses vara en "mycket ovanlig bieffekt" i Fass, 1/1000 får det :-P


Stanley
Citera
2002-07-31, 21:30
  #6
Medlem
Ambiens avatar
Propavan är i min mening ett bra hjälpmedel när man har råkat vända på dygnet. Lånar ibland några stycken av en vän som får dom utskrivna, och dom har hittills fungerat bra.
Sist jag tog dom så blev jag redigt trött, drömde inget under natten, och vaknade rätt seg. Fungerade dock bra senare under dagen och somnade i något så när normal tid. Kan ha haft med dosen att göra, två tabletter är nog ganska mycket när man inte har ätit några på ett år. :roll:

Kan dock inte se hur man skulle kunna få ut några roliga effekter av dom. Sömnmedel är bäst som sömnmedel, i alla fall i min uppfattning.
Citera
2002-11-16, 05:06
  #7
Awaiting Email Confirmation
ThePlayers avatar
Har slängt dom där jävla tabletterna. Fick frossa, krypningar och kunde inte sova. Tog enl dos enl förpackningen.
Citera
2002-11-16, 05:36
  #8
Medlem
[off_topic]
Citat:
Ursprungligen postat av ThePlayer
kanske det är snubben i svart skinnjacka som svarar.?

edit: maybe it´s the guy in the black leatherjacket who answer.

LOL! jag dog av garv![/off_topic]
Citera
2002-11-16, 05:38
  #9
Medlem
Se där ja....

Det är bättre att ta de där strimmorna från bananskalen, rosta dem å röka.

Det blir *pfasff* *pfasff* hasch av dem!

Eller köpa den där kemilådan de säkert har på Faetter BR.
Citera
2002-11-16, 17:44
  #10
Medlem
Propavan

Det ger till 90% krypningar i benen.... Men som insomningspiller funkar dom rätt bra..... Men inte e det nått att fördök droga sig på...
Citera
2002-11-16, 19:31
  #11
Banned
Propavan är skit ur festsynpunkt, men ifall man av någon anledning känner för en tupplur på ovanligt många timmar - kör hårt.. Angående myrkrypningar så låter fass statistik rätt knasig, iom att jag själv och så många andra verkar drabbade. Ta er i kragen och klaga, anmäl biverkningar ! Då kanske halcion en vacker dag blir ett lika vanligt alternativ =)
Citera
2002-11-30, 01:54
  #12
Medlem
-jOE!s avatar
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?SpecID=053636
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback