2025-06-07, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Ja, jag håller med dig. Och dessutom var det inte bara den här gången. Det var också delvis så förra året, om än inte i samma utsträckning.

När de separerade sa M att han skulle kämpa för relationen och bad om att det skulle hållas privat. Kort därefter uttalade hon sig också offentligt (Aftonbladet, 15 juni 2024):
”Måns och jag går igenom en svår och privat tid”, skriver hon i ett mejl till Aftonbladet.
”Vårt främsta fokus är och kommer alltid att vara våra barns välbefinnande och skydd.”

Det hade räckt som uttalande. Men till det kommer:

”Men jag är fullständigt hjärtekrossad”, skriver hon.

Och bam, redan börjar ryktena gå... Antingen är hon helt impulsiv och har inte kontroll över sådana offentliga uttalanden. Eller så var det medvetet.

Och ingen kan väl påstå att hon inte vet vilken inverkan det har på forum som detta, sociala medier eller andra tidningar. Hon är verksam inom samma bransch.
Ja, efter 2024 uttalandet visste hon säkert hur förödande uttalanden om privatliv är.
När man är kändis i ett litet land.
Och så gör hon det igen 2025, tom två ggr.
Enligt bekant till paret som skrivit här, är C som en flamsig fjortis.
Omognad kanske är en sida hos henne men den andra sidan tycks vara intrigerande och manipulativ.
Om det är medvetet gjort.
Tänkt ibland att hon har något problem med att sortera sina känslor. Att när hon får ångest så måste hon impulsivt handla på något sätt.
Få det ur sig. Och när det är gjort så känns ångesten bättre.
I så fall kan hon ju inte hjälpa det. Men behöver hjälp.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-06-07 kl. 22:56.
Citera
2025-06-07, 22:55
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ja, jag håller med dig. Och dessutom var det inte bara den här gången. Det var också delvis så förra året, om än inte i samma utsträckning.

När de separerade sa M att han skulle kämpa för relationen och bad om att det skulle hållas privat. Kort därefter uttalade hon sig också offentligt (Aftonbladet, 15 juni 2024):
”Måns och jag går igenom en svår och privat tid”, skriver hon i ett mejl till Aftonbladet.
”Vårt främsta fokus är och kommer alltid att vara våra barns välbefinnande och skydd.”

Och bam, redan börjar ryktena gå... Antingen är hon helt impulsiv och har inte kontroll över sådana offentliga uttalanden. Eller så var det medvetet.

Och ingen kan väl påstå att hon inte vet vilken inverkan det har på forum som detta, sociala medier eller andra tidningar. Hon är verksam inom samma bransch.
https://www.expressen.se/noje/ciara-...till-mitt-liv/
Tror Ciara är impulsiv och agerar på instinkt inge annat börjar få känslan hon börjar ångra det hon gjort om man läser det som finns på XP, Läs det sista så slirar hon jäkla mycket i frågan så tror det finns ånger kring det hela!
Citera
2025-06-07, 22:59
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Du är inte frisk.

Vad är det för fel på texten i Expressen?
Citera
2025-06-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
https://www.expressen.se/noje/ciara-...till-mitt-liv/
Tror Ciara är impulsiv och agerar på instinkt inge annat börjar få känslan hon börjar ångra det hon gjort om man läser det som finns på XP, Läs det sista så slirar hon jäkla mycket i frågan så tror det finns ånger kring det hela!

Ja det borde hon verkligen. Hon har ju förutom honom även skadat sina barn för tid och evighet. Allt negativt hon framför mot barnens pappa och dessutom i flera länder kommer ligga dem till last. Det sägs att barns första ovän är den som talar illa om andra föräldern. Innan hade de ett gott namn med en pappa som var känd nu har hon lagt det helt i smutsen och ingen annan kan lastas för det än henne.
Citera
2025-06-07, 23:45
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Hon sa nog så för att markera att hon inte är helt dum i huvudet. Halva Sverige visste vad som hade hänt och alla väntade på att hon skulle lämna honom. Hon förtjänar bättre.
Citera
2025-06-07, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jaha. Ytterligare en som tror att man kan ställa diagnos utifrån diagnoskriterier.Suck!
Så bra. Då kan vi ju lägga ner den väldigt långa psykiatriker-utbildningen på 9 år.
Så kan folk sitta hemma och diagnostisera sig själv och alla de känner samt även människor de bara hört talas om.
Blir jättebra, samt billigt! Kan folket få egna receptblock också och skriva ut narkotikaklassade mediciner? Så kan vi skrota psykiatrin som bara kostar en massa skattepengar.
Som han agerat i olika forum och sammanhang och uttalat sig i TR så behöver man inte 540 hp för att förstå att han är narcissist.
Citera
2025-06-08, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Ja det borde hon verkligen. Hon har ju förutom honom även skadat sina barn för tid och evighet. Allt negativt hon framför mot barnens pappa och dessutom i flera länder kommer ligga dem till last. Det sägs att barns första ovän är den som talar illa om andra föräldern. Innan hade de ett gott namn med en pappa som var känd nu har hon lagt det helt i smutsen och ingen annan kan lastas för det än henne.

Exakt!

Hur? Kan hon säga detta i intervjun?

Att något sånt här hamnar i offentligheten på det här sättet, det var så klart ingenting någon av oss önskade.

Alltså även de somn försvarar henne måste ju tycka att hon framstår som helt blåst, obehaglig och skrämmande.

Hur kan man inte tro att detta ska hamna i offentligheten om man hänger ut sin man som råkar vara en känd person i sitt hemland? Med de värsta tänkbara anklagelser om droger misshandel od.

Nu säger hon ju att barnen är svenska och ska få vistas i Sverige så mycket de vill. Var inte Måns farlig för barnen? Har hon ändrat sig? Var miljön i deras hem bara toxic när hon var där? Men när M är själv med barnen så är den ok. Jag kan inte för mitt liv tro att de ev kändisar som hejar på henne i denna fråga. Själva skulle hänga ut sin partner i sociala medier.

Ev kan det ju bli så att någon av er är nästa person att bli uthängd om hon inte tycker att ni är med henne längre.

En mycket oberäknelig och olustig person enligt mig.
Citera
2025-06-08, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Du är inte frisk.

Vad är det för fel på texten i Expressen?
Sa *Sagoträdsäpplet att det var något fel fel på texten?
Det är väl snarare budskapet som det är fel på.
Å ena sidan säger C att;

Och så säger hon emot sig själv helt och klämmer till med;

Å ena sidan vill hon vara privat och främst tänka på barnen.
Å andra sidan vill hon skvallra och sjunga ut i pressen o skita i ungarnas skydd.

Får du det att gå ihop?
Citera
2025-06-08, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelvatten123
Som han agerat i olika forum och sammanhang och uttalat sig i TR så behöver man inte 540 hp för att förstå att han är narcissist.
Det tror inte jag. Han är dumt öppen och ärlig och ett av hans problem är att han är en peoplepleaser som har svårt att säga nej.
Alla människor har ett uns av alla personlighetsstörningarna. Det är när det är för mycket av enbart något som det kallas för en störning.
Att man gillar uppmärksamhet och får lite hybris vid plötslig framgång är jättevanligt.
"Upp som en sol och ner som en pannkaka" kan nog alla känna igen sig i.

Du får gärna komma med citat på hur narcissistisk du tycker MZ är. Han är ju "de lux" enligt dig,
så då har du säkert massor av narcissistiska citat/handlingar från honom.
Citera
2025-06-08, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Stämmer ryktet att Måns lockat unga tjejer med kokain? Och därefter har attraktionen accelererat igång..
Nej. Den gamla trådsanningen har vi gått till botten med.
Såvida du inte tror på hörsägen, på hörsägen från en som kände en kille som kände alla dessa 17 -åriga tjejer som MZ skulle ha bjudit på kokain och haft sex med. 100-tals tjejer som alla var 17 år (ingen16,18,19,20 åring?) som naturligtvis är minderåriga. Ett sådant brott hade kommit fram om det så bara var en handfull 17-åringar.
Sådana rövarhistorier finns det i tråden. Men inga källor. Bara hört från en, som hört det från en som känner en kille, som känner alla brudarna.
Så sluta dra runt på gammalt trams och hittepå.
Citera
2025-06-08, 05:21
Medlem
Citat:
Såvida du inte tror på hörsägen, på hörsägen från en som kände en kille som kände alla dessa 17 -åriga tjejer som MZ skulle ha bjudit på kokain och haft sex med. 100-tals tjejer som alla var 17 år (ingen16,18,19,20 åring?) som naturligtvis är minderåriga. Ett sådant brott hade kommit fram om det så bara var en handfull 17-åringar.
Sådana rövarhistorier finns det i tråden. Men inga källor. Bara hört från en, som hört det från en som känner en kille, som känner alla brudarna.
Det är väl inte 17-åringar generellt ryktet handlar om? Det är en speciell ung blondin.

https://www.familjeliv.se/allmant/13...yngre-artisten

Sätt in henne i din tidslinje så ser du att det passar perfekt med separationer och uppbrott.
Citera
2025-06-08, 06:06
Medlem
Citat:

Ja och det är ju intressant varifrån alla dessa "exakt" 😉 17 åringar kom ifrån då de tydligen bara dök upp då de skulle ligga med Måns.

Då alla hans fans är gråhåriga kärringar på 60+ om inte 70+ t.o.m. enligt flera i denna tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in