Citat:
Ursprungligen postat av
Sagotradapplet
Ja, jag håller med dig. Och dessutom var det inte bara den här gången. Det var också delvis så förra året, om än inte i samma utsträckning.
När de separerade sa M att han skulle kämpa för relationen och bad om att det skulle hållas privat. Kort därefter uttalade hon sig också offentligt (Aftonbladet, 15 juni 2024):
”Måns och jag går igenom en svår och privat tid”, skriver hon i ett mejl till Aftonbladet.
”Vårt främsta fokus är och kommer alltid att vara våra barns välbefinnande och skydd.”
Det hade räckt som uttalande. Men till det kommer:
”Men jag är fullständigt hjärtekrossad”, skriver hon.
Och bam, redan börjar ryktena gå... Antingen är hon helt impulsiv och har inte kontroll över sådana offentliga uttalanden. Eller så var det medvetet.
Och ingen kan väl påstå att hon inte vet vilken inverkan det har på forum som detta, sociala medier eller andra tidningar. Hon är verksam inom samma bransch.
Ja, efter 2024 uttalandet visste hon säkert hur förödande uttalanden om privatliv är.
När man är kändis i ett litet land.
Och så gör hon det igen 2025, tom två ggr.
Enligt bekant till paret som skrivit här, är C som en flamsig fjortis.
Omognad kanske är en sida hos henne men den andra sidan tycks vara intrigerande och manipulativ.
Om det är medvetet gjort.
Tänkt ibland att hon har något problem med att sortera sina känslor. Att när hon får ångest så måste hon impulsivt handla på något sätt.
Få det ur sig. Och när det är gjort så känns ångesten bättre.
I så fall kan hon ju inte hjälpa det. Men behöver hjälp.