2025-05-27, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
https://youtube.com/shorts/srjcmAKa_RE?feature=shared ”Jag är en diva på morgonen. Jag vill sova”/ 2025

Sov till 13.30 minst 2025: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...i-nyhetsmorgon

Problemet var att jag länge var landets lataste. Sov helst till fem eftermiddagarna, då kompisarna ramlade in med pizza och cola.”
https://www.hemtrevligt.se/hemmetsjo...in-tur-att-ge/

https://www.tv4play.se/video/b4a0ed5...mans-och-ciara

Du kanske kan använda Google translate.

Då missade du att han steg upp tidigt dagen efter när Anders knackade på så att det jämt skulle vara som du säger stämmer alltså inte.
Citera
2025-05-27, 17:09
Medlem
vemedinmas avatar
https://www.hant.se/noje/mans-zelmer...-sonen/5229559
Citera
2025-05-27, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
https://www.hant.se/noje/mans-zelmer...-sonen/5229559
2019?!. Det är en del år sedan. Du har inte förändrats på 6 år?
Citera
2025-05-27, 17:25
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarsol67
2019?!. Det är en del år sedan. Du har inte förändrats på 6 år?
Inte mina sovvanor, nej
Citera
2025-05-27, 17:38
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
En fågel har viskat i mitt öra att M skickade in sitt överklagande till HD idag

Med den vinnarskallen förstår jag att han gör det men det är totalt chanslöst. HD kommer inte att ta upp det. 100% säkert.
Citera
2025-05-27, 17:43
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Inte mina sovvanor, nej
Och du har uppenbarligen aldrig haft att göra med bebisar och barn. De förändrar ditt liv i grunden, inklusive dina sovvanor.

"Jag är van vid att gå upp vid lunchtid normalt sett och så nu får jag inte göra det längre."
Citera
2025-05-27, 17:47
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Och du har uppenbarligen aldrig haft att göra med bebisar och barn. De förändrar ditt liv i grunden, inklusive dina sovvanor.

"Jag är van vid att gå upp vid lunchtid normalt sett och så nu får jag inte göra det längre."
Just det när han hade bäbis ja..du missade vad han sa innan..."jag är van vid att gå upp vid lunchtid"
Han har inte bäbisar längre samt en nanny, så vad hindrar honom från att sova till lunchtid igen...
Citera
2025-05-27, 18:13
Medlem
Citat:
Just det när han hade bäbis ja..du missade vad han sa innan..."jag är van vid att gå upp vid lunchtid"
Han har inte bäbisar längre samt en nanny, så vad hindrar honom från att sova till lunchtid igen...

Allvarligt alltså vad har det för betydelse när han går upp är det vääääldigt viktigt här?
Citera
2025-05-27, 19:09
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Allvarligt alltså vad har det för betydelse när han går upp är det vääääldigt viktigt här?

För att de som förminskar hans tillkortakommanden drar i alla halmstrån de kan hitta.
Citera
2025-05-27, 19:15
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Med den vinnarskallen förstår jag att han gör det men det är totalt chanslöst. HD kommer inte att ta upp det. 100% säkert.

Tror inte det heller. Staten har redan låtit Måns komma undan med försök till sexköp. Tror inte de släpper igen detta också.
Citera
2025-05-27, 20:01
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Att han "helst" sover till fem betyder inte att han aldrig går upp före fem. Att han kallar sig för landets lataste person betyder inte att han är landets lataste person. Det är något man bara säger. Har du svårigheter att läsa mellan raderna eller är du lika sjuk som stalker-kärringarna i tråden om My?

Du behöver inte ta i så du sprickor, det blir inte tyngre utan argument för det.
Du behöver inte vara orolig för någon stalkning, jag bryr mig inte om Måns i sociala medier och diskuterar honom bara här för att jag bryr mig om hans ex-fru som blir illa behandlad, samt deras barn.

Han har alltså i många, många år sagt att han sover till lunch och det är något som märkts även så sent som i Anders knackar på, när han inte dök upp i Nyhetsmorgon och vaknade 13:30 och så var det tydligen en vana som ung vuxen att sova till 17.
Hans ungdomsvana att sparka sönder saker vid motgångar verkar också ha hängt med genom åren; både slagit sönder tennisrack för några år sen pga ej optimalt träningspass, och sönderslagen telefon och sparkat på saker bakom kulisserna i Melodifestivalen för att han kom tvåa och inte vann.

Han verkar överlag inte vara mognare idag vid nästan 40 än vid 17 års ålder.
Citera
2025-05-27, 20:13
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Du behöver inte ta i så du sprickor, det blir inte tyngre utan argument för det.
Du behöver inte vara orolig för någon stalkning, jag bryr mig inte om Måns i sociala medier och diskuterar honom bara här för att jag bryr mig om hans ex-fru som blir illa behandlad, samt deras barn.

Han har alltså i många, många år sagt att han sover till lunch och det är något som märkts även så sent som i Anders knackar på, när han inte dök upp i Nyhetsmorgon och vaknade 13:30 och så var det tydligen en vana som ung vuxen att sova till 17.
Hans ungdomsvana att sparka sönder saker vid motgångar verkar också ha hängt med genom åren; både slagit sönder tennisrack för några år sen pga ej optimalt träningspass, och sönderslagen telefon och sparkat på saker bakom kulisserna i Melodifestivalen för att han kom tvåa och inte vann.

Han verkar överlag inte vara mognare idag vid nästan 40 än vid 17 års ålder.
Jag tror många överanalyserar hans beteende, precis som i trådarna om till exempel My och Book. När drevet väl tagit fart så stör sig stalkerkärringarna på precis allt och tillslut finns det ingen möjlighet för deras offer att vara mänskliga överhuvudtaget.

Jag kan också slå sönder saker när jag blir arg. Jag har dåligt tålamod när det gäller att laga saker. Drar det ut på tiden så slår jag hellre sönder sakerna och köper nytt, mest för att jag blir sur på mig själv för att jag helt enkelt inte klarar av att fixa problemet.

Det betyder inte att jag misshandlar min kvinna eller barn och alla som känner mig tycker väl mest att det är kul när jag blir så arg, för de tycker jag är löjlig.

Det är aldrig okej att misshandla en kvinna men det är mänskligt att vara annorlunda, även om det finns folk på nätet som alltid kräver att deras hackkycklingar ska vara perfekta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in