2025-05-24, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Om du känner dem så bra så vet du väl också att deras relation från början byggt på och möjliggjordes av att Måns valde att flytta till England, valde att pendla mellan England och Sverige? Hur framtidsutsikterna att leva så för all framtid eller åtminstone 20 år är en sak, men det var inte det rättegången handlade om. Det var de förutsättningarna de båda gick in med.

Vilken kärleksfull man är otrogen mot sina barns mamma, som trots sitt direkta sätt och sin brittiska humor älskade honom? Utsätter henne för förnedring och risk att smittas av könssjukdomar? Vilken barnens vän målar upp ett litet barn man själv levt med och varit en viktig person för som en elak bråkstake, för att vinna i rätten pga att man inte klarar att acceptera att ens fru tröttnade på knark och otrohet? Vilken kärleksfull pappa försöker slita barn från en kärleksfull mamma, se till att hans fru får sina barn i olika länder? Vilka vittnen säger en massa saker i rätten som de sedan inte kan stå för? Vem sitter i rätten och säger att en barnflicka är en bättre mamma än barnens egen mamma? Inte någon som vill ha en god kontakt med sina barn eller barnbarn i alla fall.

(Obs fick ta bort delar av ditt inlägg för texten blev för lång)

Jag kommer inte försvara Måns eller någon annan i någon av de punkterna du nämner. Det är saker var och en själva måste stå till svars för.

Tänker att det är en waste of time att försöka få mig att ”erkänna” något eller måla upp Måns på ett visst vis.

Jag är här för att
Citera
2025-05-24, 11:35
Citat:
Ursprungligen postat av sommarsol67

Vet inte riktigt vad jag ska tro om detta? En så nära vän till Måns och familjen hade nog inte skrivet allt det där på flashback. Det var knappast något stöd åt Måns, tvärtom

Ursäkta men ni sjuka stalkers till Ciara och fans av honom stöttar honom miljoner ggr mer och okritiskt än vad folk som känner honom gör, undantaget föräldrarna och nannyn som är beroende av honom som anställd.
Jag vet inte en enda känd person som gått ut och försvarat honom så som vi ser massor ac svenska kändisar stötta Ciara offentligt nu (tex artister från Melodifestivalen som Scarlet och flera aktuella programledare).
Citera
2025-05-24, 11:37
Medlem
Måns bryr sig inte ett skit .narcissism kommer finnas kvar och hans missbruk med.
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Och inte bara ”inte röra skiten” utan anmäla sig till rehab, helst som man bor på och sen jobba med NA resten av livet.
Tror tyvärr inte hans narcissism kommer försvinna dock, tror inte han är motiverad att förändra sin personlighet.
Citera
2025-05-24, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insekterna
Jag kommer inte försvara Måns eller någon annan i någon av de punkterna du nämner. Det är saker var och en själva måste stå till svars för.

Tänker att det är en waste of time att försöka få mig att ”erkänna” något eller måla upp Måns på ett visst vis.

Jag är här för att

Oj, jag råkade skicka innan jag var klar. Jag är här för att jag inte vill sitta och läsa den här tråden där det pågår ett krig mellan två sidor utan vill berätta hur det faktiskt ligger till.
Citera
2025-05-24, 11:44
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Jag är här för att

Jag antar att du är en av hans polare (inte familj) och vill fråga dig vad ni i närmaste kretsen tycker om alla rykten om hans otrohet?
Citera
2025-05-24, 11:45
Medlem
Citat:
Ursäkta men ni sjuka stalkers till Ciara och fans av honom stöttar honom miljoner ggr mer och okritiskt än vad folk som känner honom gör, undantaget föräldrarna och nannyn som är beroende av honom som anställd.
Jag vet inte en enda känd person som gått ut och försvarat honom så som vi ser massor ac svenska kändisar stötta Ciara offentligt nu (tex artister från Melodifestivalen som Scarlet och flera aktuella programledare).

Nä, det är inte så underligt. Artister följer varandra för att inte hamna utanför. Du tror väl inte att det skulle vara möjligt att någon gick ut o stöttade Måns efter hela drevet Ciara satt igång? Ingen vet egentligen vad som hänt så de tar den väg alla andra tar. Det som är mest PK. Du ser själv hur ciara anhängarna på flashback idiotförklarar oss som vill ha fakta på bordet och inga antagande.
Citera
2025-05-24, 11:45
Citat:
Du får tro vad du vill. Jag är trött på att läsa den här tråden och inte göra något.

Det bästa som kan hända Måns är att folk tappar intresset och slutar skriva i den här tråden.
Tror du det?
Jag tror det bästa som kan hända är att han når botten för det är först då både beroende och medberoende känner vilja till förändring och är redo att ge upp och ta det första steget i 12-stegsprogrammet.
Citera
2025-05-24, 11:47
Citat:
Oj, jag råkade skicka innan jag var klar. Jag är här för att jag inte vill sitta och läsa den här tråden där det pågår ett krig mellan två sidor utan vill berätta hur det faktiskt ligger till.

Fast du verkar inte veta det själv. Massa saker har kommit som en överraskning säger du, Måns har sagt saker om Ciara och barnen och nannyn till er som inte stämt.
Du har inte vetat om missbruket som det sett ut.
Du har inte levt med Måns som Ciara gjort och vet inte vad han gjort mot henne och inte eller hur hon och barnen haft det.
Citera
2025-05-24, 11:48
Citat:
Nä, det är inte så underligt. Artister följer varandra för att inte hamna utanför. Du tror väl inte att det skulle vara möjligt att någon gick ut o stöttade Måns efter hela drevet Ciara satt igång? Ingen vet egentligen vad som hänt så de tar den väg alla andra tar. Det som är mest PK. Du ser själv hur ciara anhängarna på flashback idiotförklarar oss som vill ha fakta på bordet och inga antagande.

Det är visst möjligt. Hela media skyddar ju honom. De går inte ut och försvarar honom för att de helt enkelt inte vill!
Citera
2025-05-24, 11:50
Medlem
Citat:
Det är visst möjligt. Hela media skyddar ju honom. De går inte ut och försvarar honom för att de helt enkelt inte vill!

Media skyddar väl inte honom?! Han är på löpet bara han släpper en fis.
Citera
2025-05-24, 11:56
Citat:
Media skyddar väl inte honom?! Han är på löpet bara han släpper en fis.

Verkligen INTE. VAR är rubrikerna om ”Måns gömde barnens pass”, ”Måns bryter mot Haagkonventionen”, ”Programledare och artist polisanmäld för relationsvåld!”, ”Måns Zelmerlöw krävde att Ciara inte skulle få uttala sig i media”, ”Måns ord inifrån rätten : Går till attack mot bonusbarnet - ”Syskonen ska inte få växa upp tillsammans!” osv.

Nästan alla rubriker har carit ”Måns chockad över hur mycket Ciara tjänat!” ”Måns EGNA ORD inifrån rätten” (inte Ciaras), ”Måns Zelmerlöw talar ut - exklusiv intervju!”, ”Måns Zelmerlöw tar ut skilsmässa!” (Fast det var Ciara som gjorde det) osv.
Jag har skrivit här mest för att media inte gör sitt jobb.
Citera
2025-05-24, 11:59
Medlem
Citat:
Verkligen INTE. VAR är rubrikerna om ”Måns gömde barnens pass”, ”Måns bryter mot Haagkonventionen”, ”Programledare och artist polisanmäld för relationsvåld!”, ”Måns Zelmerlöw krävde att Ciara inte skulle få uttala sig i media”, ”Måns ord inifrån rätten : Går till attack mot bonusbarnet - ”Syskonen ska inte få växa upp tillsammans!” osv.

Nästan alla rubriker har carit ”Måns chockad över hur mycket Ciara tjänat!” ”Måns EGNA ORD inifrån rätten” (inte Ciaras), ”Måns Zelmerlöw talar ut - exklusiv intervju!”, ”Måns Zelmerlöw tar ut skilsmässa!” (Fast det var Ciara som gjorde det) osv.
Jag har skrivit här mest för att media inte gör sitt jobb.

Men stopp här nu, mycket av det står faktiskt skrivet i tidningen, till o med Ciaras första ig inlägg där hon lättar sitt hjärta så kom igen.

Går till attack? Ge mig länken till det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in