Citat:
Ursprungligen postat av
katperlom
Men sluuuuuta skylla på C för Ms jävla knarkande.
Du missar den väsentliga detaljen att M själv säger i sitt förhör att han har sitt återfall två veckor efter att han kontaktat en sponsor. Två veckor efter sponsorkontakten, om sponsorkontakten sker den 18e februari vilket du nog har helt rätt i, kommer mellofinalen som äger rum den 8 e mars. Flera andra omständigheter gör att vi vet att han koksade då, bland annat förhöret med barnflickan om tågresan hem efter finalen.
Han pissar positivt på prover från den 26:e mars och framåt. Hur förklarar du det?
Är också tämligen säker på att han erkände missbruket för C vid hennes vernissage i Helsingborg som ägde rum den 26e februari. Det förklarar också hennes kokain-SMS från den 27 februari där städarna hittat knark.
2 a mars tipsar han dessutom henne om en stödgrupp för anhöriga till kokainmissbrukare.
Nej, jag tror att det är en feltolkning från din sida att han får återfall 2 veckor efter att han kontaktat sponsorn. Och jag anklagar inte CJ för att vara ansvarig för drogerna här, jag håller mig bara till tidslinjen. Det är vad han sa:
För ti veckor sen så hörde jag av mig då till den här sponsorn och började prata med honom... Och det lyckades så jäkla bra. Och då
berättade jag också, gick jag till berättade för för Ciara, jag berättade för min mamma om det här och och att jag har tagit stora steg för att sluta med det här nu liksom. Och nu är, nu blir det inget mer. Det som händer sen är ju då att några dagar, ska vi säga två veckor senare så blir det en omständighet som jag blir bjuden på en fest ... Så det blev ett liksom ja återfall hade man pratat om i missbruksspråk. Men i alla fall och det några dagar senare ... då har motsidan skickat socialen på mig, sagt att barnen ska till ett safe house. Och då där och då börjar jag göra urinprov eh varannan dag hos socialen ...
Dessutom, om jag minns rätt, sa barnflickan också att endast de första testerna av alla var positiva, och de följande var clean.
EDIT: Tror du att ditt påstående blir mer sant bara för att du postar det här två gånger???