2025-02-22, 09:10
Medlem
Tagen ur massmedia

Ja, absolut, hon vet om allting. Men hon är likadan, så det är bra.

Måns Zelmerlöw ser inte sex och kärlek som samma sak.
– Jag ser ju på sex som någonting, och att älska som någonting helt annat. Så sex behöver inte betyda någonting alls. Jag har ju varit otrogen flera gånger. Då ska man inte vara i ett förhållande, har han tidigare berättet i “Värvet”.

Innan Måns Zelmerlöw träffade Ciara Janson, som nu väntar parets kärleksbarn, var han tillsammans med Azra Osmancevic. Hon krävde att dåvarande pojkvännen skulle gå i terapi.

Måns har blivit omskriven för romantiska äventyr med en rad andra kvinnor, däribland tv-profilen Marie Serneholt, bloggaren Paulina “Paow” Danielsson och sångerskan Eleni Foureira.
Citera
2025-02-23, 13:20
Medlem
Aggkakas avatar
Nu är han försvunnen efter festen, har han vaknat upp hos en ny bekantskap och bestämt sig för att stanna för frukost?

https://www.expressen.se/noje/melodi...en-mans-borta/
Citera
2025-02-23, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aggkaka
Nu är han försvunnen efter festen, har han vaknat upp hos en ny bekantskap och bestämt sig för att stanna för frukost?

https://www.expressen.se/noje/melodi...en-mans-borta/
Vadå, en mellofinal måste vill firas, vad är då bättre än att dra en lina och trycka en transa i pastejköket?

Har frugan avföljt honom på IG igen?
Citera
2025-02-23, 16:53
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Vadå, en mellofinal måste vill firas, vad är då bättre än att dra en lina och trycka en transa i pastejköket?

Har frugan avföljt honom på IG igen?

Tror att transan tryckt Måns i pastejköket.
Citera
2025-02-24, 00:08
Medlem
Marabouoreos avatar
Oj vad pinsamt och genomskinligt att han ” missade” sin medverkan i Nyhetsmorgon. Luktar otrohet lång väg. Någon som vet vem?
Citera
2025-02-24, 00:44
Medlem
Verkar som att chemsex var viktigare än både Ciara och Nyhetsmorgon.
Citera
2025-02-24, 06:22
Avstängd
FindAways avatar
Jag ska köpa en jätterock och skrika så mycket jag orkar, då vinner man tydligen i detta skitprogram
Citera
2025-02-24, 06:59
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Min kompis syrra är nära vän med Marie Serneholt och hon berättade att hans sexmissbruk & porr missbruk är extremt.

Det ska dock tilläggas att även Marie har ett mycket stort behov av det, men Måns spelade tydligen i en annan liga.

De kollade mycket porr även tillsammans, detta är flera år sedan, så jag tvivlar på att missbruket minskat.

Vi kan nog utgå från att Ciara med en jävligt kåt person, får en känsla att de har ett öppet förhållande sexuellt, annars skulle Måns inte tillåta sin fru köra Lets Dance.

Ni vet ju alla vad som händer där bakom kulisserna😉
En rolig syn när Måns o Marie sitter o kollar på när Jan Organ trycker på en polsk köpetös.

Att vara en av Sveriges mest attraktiva män i kombination med sexmissbrukare kan ju göra ens tillvaro omväxlande.
Citera
2025-02-24, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
En rolig syn när Måns o Marie sitter o kollar på när Jan Organ trycker på en polsk köpetös.

Att vara en av Sveriges mest attraktiva män i kombination med sexmissbrukare kan ju göra ens tillvaro omväxlande.

Är denna Jan Organ en av Sveriges mest attraktiva? Inte kan det vara Måns då det ser ut som att en långtradare har kört över nyllet på honom för att sedan lägga i backen och köra över det igen.
Citera
2025-02-24, 07:22
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Är denna Jan Organ en av Sveriges mest attraktiva? Inte kan det vara Måns då det ser ut som att en långtradare har kört över nyllet på honom för att sedan lägga i backen och köra över det igen.

Jag hörde någon som undrade om han är jude. Kan det vara möjligt?
Citera
2025-02-24, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Zelmerlöw har enligt egen utsago problem med sexberoende och otrohet sedan tidigare.
Undrar vart det hela ska sluta.

Aftonbladet skrev under gårdagen att Måns var på hotellrummet 02.30 för att "prata med frugan" och sedermera fortsätta efterfesten.
Citera
2025-02-24, 09:30
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Aftonbladet skrev under gårdagen att Måns var på hotellrummet 02.30 för att "prata med frugan" och sedermera fortsätta efterfesten.
Den tidningen har blivit värre än Svensk damtidning, om det nu är möjligt.
Låt grabben leva, vem fan har med att göra om han ringer hem? Det gjorde Se
Stevy Wonder också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in