2024-06-05, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinKilleHarTjej
Västfadäsen låter fullkomligt traumatisk. Kan tänka mig att han körde klassiska sängkammarblicken aka. I am sex on legs blicken, i vanlig sedvanlig ordning?
Nej fy, jag måste sluta tänka på honom det gör mig illa till mods.

Ja blicken när man tänker ”eh, jag sover nog gärna på soffan tror jag”. Visst har alla olika smak men jag hajar inte riktigt vad som är mumsigt med honom. Känns som den personan är kopplad till eurovisionvärlden och utanför den så är han rätt karaktärslös och vilsen på något sätt.
Citera
2024-06-06, 22:52
Medlem
Idag postade Ciara att hon flugit fram och tillbaks till Sthlm över dagen för att hämta ett par tavlor. Väldigt dålig kontakt de måste ha om Måns inte erbjöd sig göra det när de ändå ibland måste planera resor samma väg för att han ska vara med barnen?
Citera
2024-06-07, 01:21
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janyny
Idag postade Ciara att hon flugit fram och tillbaks till Sthlm över dagen för att hämta ett par tavlor. Väldigt dålig kontakt de måste ha om Måns inte erbjöd sig göra det när de ändå ibland måste planera resor samma väg för att han ska vara med barnen?
Nje Barnen är i London hos hennes föräldrar, Och hon var tvungen för tavlorna skulle på en annan utställning...
Citera
2024-06-07, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nje Barnen är i London hos hennes föräldrar, Och hon var tvungen för tavlorna skulle på en annan utställning...

Jag förstår men menar att om man är gift med någon som ofta flyger den sträckan brukar man normalt kanske be den personen frakta dem? Om man inte är ovänner förstås.
Citera
2024-06-07, 13:15
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janyny
Jag förstår men menar att om man är gift med någon som ofta flyger den sträckan brukar man normalt kanske be den personen frakta dem? Om man inte är ovänner förstås.
Fraktar du många tavlor åt andra?
De ska ju naturligtvis förpackas på ett rigoröst sätt, och specialincheckas.
Är man konstnär så låter man gallerister och fraktbolag sköta den biten om man inte kan själv.
Citera
2024-06-13, 22:02
Medlem
Gör musik med en 17 åring nu. Ola Kedra
Citera
2024-06-14, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Druvan016
Nu följer Ciara sin man igen på Instagram.
Nu har hon avföljt igen.
Citera
2024-06-14, 19:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Nu har hon avföljt igen.
Dessa två...
Undrar om hon inte har ngt för sig med den hon drog på Mallis med, Lite udda koppling då MZ var i UK och vart hon var vete sjutton...
Lite som en 40års kris för henne i förtid...
Citera
2024-06-14, 19:21
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Gör musik med en 17 åring nu. Ola Kedra
Och hon är söt som socker. Sexmissbrukaren Måns kommer så klart inte kunna hålla sig ifrån att sätta på henne. Har säkert redan hänt ett antal gånger. Ser inte lovande ut för hans äktenskap.
Citera
2024-06-15, 20:40
Medlem
Enligt aftonhoran är hon hjärtekrossad. Otrohet? Inte följt tråden så.kanske missat något uttalat?
Citera
2024-06-15, 20:50
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Enligt aftonhoran är hon hjärtekrossad. Otrohet? Inte följt tråden så.kanske missat något uttalat?
Vad hjärtekrossare hon kör love smileys med andra män etc etc, Då vete fan om hon inte också vart och slirat runt...
MZ förnekar och folk tror inte på han pga Stoppa Pressarna dragit ihop en historia om otrohet som folk sväljer, Sedan så säger dem inte vem som dem påstår varit och satt på en Transa utan ALLA pekar på MZ fast han förnekar det!
Citera
2024-06-15, 20:58
Medlem
Ola, har missat, trodde det var en kille

Hon är 17-åriga stjärnskottet vid Måns Zelmerlöws sida.
https://www.google.com/amp/s/nyheter...elmerlows-sida
Senast redigerad av EuroKungen 2024-06-15 kl. 21:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in