Citat:
Ursprungligen postat av
Rockstarrr
finns många tangentbordskrigare här på flashback.
Vad får er att tro att måns har köpt sex? han kan gå ut från sin dörr och ligga med typ vem han vill.

Just därför. Sexköp är väl ändå något man gör för kickar. Det spännande/förbjudna/hemliga. Eller maktfaktorn, att inte behöva ge av sig själv romantiskt eller sexuellt.
Kan man ligga med vem man vill och är sextorsk så blir det väl trist det också rätt fort och man behöver överträda nya gränser för att få samma kick som man tidigare fick av otrohet eller stureplansdockor.
Är nog ett väldigt ovanligt motiv till sexköp att "få ligga".
Har inte pratat med någon om just honom men jag är ganska säker på att dom flesta brudar jag känner skulle svara något i stil med "Nej!! För att han är för pojkig, omanlig. Är inte han gay förresten?" på frågan "Tycker du att Måns är het? Varför/varför inte? Skulle du tacka ja om du fick chansen?"
Morsan tycker däremot att han är söt som socker. Men henne går det inte att övertyga att han inte är gay. Men hon är ju snart 70.
Småtjejer, tanter eller kvinnor i lagom ålder men med hjärnor som småtjejer/tanter är vad Måns kan få. Lill-Måns.
Redigering:
Att hans brud avföljer honom på Instagram bekräftar min tes.
Har ingen aning om ifall han köpt sex eller ej. Det är väl hans problem i så fall. Kunde inte bry mig mindre.