2024-06-01, 00:55
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Om vi kunnat hitta bilden utan ansiktet blurrat

Jag tryckte på bilden hos stoppa pressarna (iPhone) och så kommer tjänsten ” sök i bilden ” upp och jag fick fram den ocensurerade bilden. Prova det! Det är definitivt inte Måns . Större fylliga läppar, mörk, men pojkig.
Citera
2024-06-01, 05:23
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Jag tryckte på bilden hos stoppa pressarna (iPhone) och så kommer tjänsten ” sök i bilden ” upp och jag fick fram den ocensurerade bilden. Prova det! Det är definitivt inte Måns . Större fylliga läppar, mörk, men pojkig.

Såg bilden sen men under bilden stod det att den inte hade något med texten eller artisten att göra
Citera
2024-06-02, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
De bilderna är stockphoto from ShutterStock!
Fundera på den du!

PS
Om du tittar på det finstilta under bilden så kanske det går upp ett ljus för dig?

Fake news😉

Att man inte ens kan lita på ”Stoppa Pressarna” nuförtiden….
Citera
2024-06-02, 11:59
Medlem
DjPuttes avatar
Varför det är slitningar mellan MZ och CJZ hon har återupptagit skådespelar karriären och är med i Calender Girls, Gissar delar handlar om att hon är naken på scen för detta är en version av filmen!
Tror att CJZ måste inse att visst återuppta karriären men inte till vilket pris som lite, Fattar inte varför dem inte drar tillsammans på turné iom hon kan sjunga och då skulle det vara lugnt....
Citera
2024-06-02, 17:54
Medlem
hohners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockstarrr
finns många tangentbordskrigare här på flashback.

Vad får er att tro att måns har köpt sex? han kan gå ut från sin dörr och ligga med typ vem han vill.

Just därför. Sexköp är väl ändå något man gör för kickar. Det spännande/förbjudna/hemliga. Eller maktfaktorn, att inte behöva ge av sig själv romantiskt eller sexuellt.

Kan man ligga med vem man vill och är sextorsk så blir det väl trist det också rätt fort och man behöver överträda nya gränser för att få samma kick som man tidigare fick av otrohet eller stureplansdockor.

Är nog ett väldigt ovanligt motiv till sexköp att "få ligga".

Har inte pratat med någon om just honom men jag är ganska säker på att dom flesta brudar jag känner skulle svara något i stil med "Nej!! För att han är för pojkig, omanlig. Är inte han gay förresten?" på frågan "Tycker du att Måns är het? Varför/varför inte? Skulle du tacka ja om du fick chansen?"

Morsan tycker däremot att han är söt som socker. Men henne går det inte att övertyga att han inte är gay. Men hon är ju snart 70.

Småtjejer, tanter eller kvinnor i lagom ålder men med hjärnor som småtjejer/tanter är vad Måns kan få. Lill-Måns.

Redigering:
Att hans brud avföljer honom på Instagram bekräftar min tes.

Har ingen aning om ifall han köpt sex eller ej. Det är väl hans problem i så fall. Kunde inte bry mig mindre.
Senast redigerad av hohner 2024-06-02 kl. 17:57.
Citera
2024-06-02, 19:34
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hohner
Varför/varför inte? Skulle du tacka ja om du fick chansen?"

Över min döda kropp. Skulle hellre ligga med typ Markolio eller aldrig ligga mer i mitt liv. Nej sliskigare än Måns har jag aldrig skådat. Och alldeles för självmedveten.
Citera
2024-06-02, 21:37
Medlem
Citat:
Just därför. Sexköp är väl ändå något man gör för kickar. Det spännande/förbjudna/hemliga. Eller maktfaktorn, att inte behöva ge av sig själv romantiskt eller sexuellt.

Kan man ligga med vem man vill och är sextorsk så blir det väl trist det också rätt fort och man behöver överträda nya gränser för att få samma kick som man tidigare fick av otrohet eller stureplansdockor.

Har inte pratat med någon om just honom men jag är ganska säker på att dom flesta brudar jag känner skulle svara något i stil med "Nej!! För att han är för pojkig, omanlig. Är inte han gay förresten?" på frågan "Tycker du att Måns är het? Varför/varför inte? Skulle du tacka ja om du fick chansen?"

Morsan tycker däremot att han är söt som socker. Men henne går det inte att övertyga att han inte är gay. Men hon är ju snart 70.

Småtjejer, tanter eller kvinnor i lagom ålder men med hjärnor som småtjejer/tanter är vad Måns kan få. Lill-Måns.

Redigering:

Har ingen aning om ifall han köpt sex eller ej. Det är väl hans problem i så fall. Kunde inte bry mig mindre.

Synd du är lite sen på bollen då hon följer honom igen sen ett par dagar tillbaks.
Citera
2024-06-02, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pugi
Metoo-kompatibel enligt säkra källor.

Citat:
Ursprungligen postat av Frupunchpralin
Ja, vissa rykten florerar ju. Och på hans sociala medier syns allt mindre av familjen.
Sägs ha ett öga för yngre.

Citat:
Ursprungligen postat av Pearlcat
Som sagt av de tidigare inläggen snurrar ryktena snabbt nu, har hört från mycket säkra källor att det är sant

Insåg att det av inläggsföljden lät som att jag bekräftade att Måns var "Metoo-kompatibel" tänkte bara för korrekthetens skull klargöra att det inte var det jag bekräftade (ingen aning om den saken), utan snarare bara att han synts ute på diverse nattklubbar och att folk snackar hejvilt.
Citera
2024-06-05, 14:20
Medlem
Citat:

Redigering:

hahah så du tror att han köpt sex för att hans tjej har avföljt honom på instagram, du måste va utvecklingsstörd.
Citera
2024-06-05, 15:35
Citat:
Ursprungligen postat av Rockstarrr
hahah så du tror att han köpt sex för att hans tjej har avföljt honom på instagram, du måste va utvecklingsstörd.

Folk verkar tröga i tråden. Mums mums har lärt sig.Inget mer runt liggande i Sverige.

I Storbrittanien är det betydligt enklare att köpa sex. Och betydligt mer anonymt för mums fmums. Ingen som vet vem han är. Han är smart, han drog utomlands för att spinna vidare på sitt sexmissbruk och skaffade sig en fru i utlandet då han bränt alla sex-broar i sverige. Inte en enda själ vet vem fan måns är i storbrittanien. Han kan bada i horor och sex där. Frugan har väl kommit på något som inte vi här borta vet
Senast redigerad av Jantelovzzz 2024-06-05 kl. 15:48.
Citera
2024-06-05, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinKilleHarTjej
Över min döda kropp. Skulle hellre ligga med typ Markolio eller aldrig ligga mer i mitt liv. Nej sliskigare än Måns har jag aldrig skådat. Och alldeles för självmedveten.

Haha…håller med! Råkade se honom på Masked Singer iklädd väst utan något under - oerhört få män som kan bära upp det och 99% skulle konstatera det när de ser sig själva i spegeln. Men inte Måns inte utan han visade glatt sina bleka armar med en lätt tidig rosa tisharand. Trodde faktiskt att han hade mer självinsikt men han kanske tycker att han är all that med full övertygelse.

Skulle 10000000 miljoner gånger hellre hooka upp med Markoolio - han vet ju vem han är till skillnad från Måns som verkar famla runt rejält.
Citera
2024-06-05, 20:20
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Haha…håller med! Råkade se honom på Masked Singer iklädd väst utan något under - oerhört få män som kan bära upp det och 99% skulle konstatera det när de ser sig själva i spegeln. Men inte Måns inte utan han visade glatt sina bleka armar med en lätt tidig rosa tisharand. Trodde faktiskt att han hade mer självinsikt men han kanske tycker att han är all that med full övertygelse.

Skulle 10000000 miljoner gånger hellre hooka upp med Markoolio - han vet ju vem han är till skillnad från Måns som verkar famla runt rejält.

Västfadäsen låter fullkomligt traumatisk. Kan tänka mig att han körde klassiska sängkammarblicken aka. I am sex on legs blicken, i vanlig sedvanlig ordning?
Nej fy, jag måste sluta tänka på honom det gör mig illa till mods.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in