2025-05-04, 21:43
Medlem
miamanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Nu upprepar du dig själv i bara ett inlägg och lyckas ändå höja dig varje gång. Oj, oj... Bortsett från källorna, men det börjar bli "lite orealistiskt", eller hur? Det finns bara 24 timmar på ett dygn. Hälften av det går förlorat i sömn. Enligt dig var han ju ändå aldrig hemma i England, högst 90% och då var han ju ändå bara på turné och så vidare... Så hur lyckades han ens sprida det livsfarliga verktyget i England när han aldrig var där? Förklaring till detta?

Jag vet att du aldrig kommer att ge en... Men på allvar – det här börjar likna något annat än bara engagemang. Du kanske borde ta en paus från skärmen och kolla läget med verkligheten i ditt liv.

Jag rekommenderar dig att följa ditt eget råd och ta en realitycheck. Du upprepar dig väldigt mycket och börjar bli väldigt tröttsam.
Citera
2025-05-04, 21:43
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Nu kommenterade hon inte ett mord....
Om man säger ”Britter låter alltid artiga i sina konversationer...”, då spelar det väl ingen roll vad konversationen handlar om?
Citera
2025-05-04, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Du tror väl också på media? Eller har du en direkt kanal till C och M?
Nej jag har inte förtroende för deras rubrik sättande.
Och så läser jag samma nyheter i flera nyhets tidningar.
Och utifrån det bildar jag mig en uppfattning.
Citera
2025-05-04, 21:47
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Länge?
Den här tråden har funnits i 18 år och du har varit här i fyra-fem veckor.
Du är kanske inte en misantrop men definitivt misogyn.
Intressant att man plötsligt är kvinnohatare bara för att man inte köper varenda ord från en kvinna. Om jag kritiserar en man – är jag då manshatare också?

Och jag har kanske bara varit här i några veckor, men jag har varit aktiv i den här tråden ända sedan dess, till skillnad från dem som anslöt sig för bara några dagar sedan.
Citera
2025-05-04, 21:48
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Nej jag har inte förtroende för deras rubrik sättande.
Och så läser jag samma nyheter i flera nyhets tidningar.
Och utifrån det bildar jag mig en uppfattning.

Och vilken är din uppfattning?

Någon orsak måste det ju finnas till att det blir skilsmässa, för det är väl inte så att de rullar tärning om vad de skall göra idag?
Citera
2025-05-04, 21:49
Medlem
Rikskrim08s avatar
När kommer beslut från Tingsrätten, fredag?
Citera
2025-05-04, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det jag tycker var intressant var att Ciara påstod att hon
hittat en påse kokain i en ryggsäck.
Hon placerar det på hans sängbord, FRAMME:
Var det smart av Ciara? Med tanke på barnen?
Det informationen gick mig förbi. Och det var VÄLDIGT intressant (precis som att 2 av de 3 gångerna var efter skilsmässoansökan)!
Senast redigerad av Lazydell 2025-05-04 kl. 21:57.
Citera
2025-05-04, 21:53
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miamania
Jag rekommenderar dig att följa ditt eget råd och ta en realitycheck. Du upprepar dig väldigt mycket och börjar bli väldigt tröttsam.
Tja, jag svarar bara på dem som upprepar sig själva sju gånger mer än jag gör. Kanske dags att knacka på deras dörr istället? Men de talar väl ditt språk, så då är det inte lika illa, eller hur?
Jag passar tydligen inte in i din lilla klick – men det är faktiskt ditt problem, inte mitt.
Citera
2025-05-04, 21:57
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Intressant att man plötsligt är kvinnohatare bara för att man inte köper varenda ord från en kvinna. Om jag kritiserar en man – är jag då manshatare också?

Och jag har kanske bara varit här i några veckor, men jag har varit aktiv i den här tråden ända sedan dess, till skillnad från dem som anslöt sig för bara några dagar sedan.

Ok, jag vill inte vara taskig mer men jag har varit med om detta så många gånger förut.
Det här är ett skvallerforum... du borde inte vara här för du mår inte bra av det och att du är här tjänar inte till något överhuvudtaget alls för din sak, till skillnad mot vad du tror.
Det finns så många exempel på folk som reggat sig bara för att försvara sina idoler men det blir istället kontraproduktivt, ni håller igång skvallret istället, genom att spamma kommenterar till allt o alla, istället för att låta det dö av sig självt..
Du och ni andra kommer inte kunna påverka någonting alls i det här forumet, här är Måns redan bränd. Det du och andra gör när ni håller på så här i en skvallertråd triggar bara folk mer. Så här har det alltid varit.
Ni kan hålla på hur länge som helst men ni kommer inte vinna en millimeter på det. Ni stjälper mer än ni hjälper. Det finns dock många som ser ett underhållningsvärde i det, på er bekostnad tyvärr.
Citera
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miamania
Alltså Kurt-Sune, vad är egentligen ditt problem? Är det inte dags att komma över Metoo, det var ändå några år sedan och jag kan inte se hur det relaterar till det här?
Det finns ingen sanning, korrekt, bara två sidor i en historia. Och du menar alltså att bara den ena sidan (Måns) ska få komma till tals? Sitta i intervju efter intervju och styra berättelsen? Och hon ska bara hålla käft?
Varför?

Därför att det var en viss exfru som tvingade fram situationen genom att hänga ut Måns som klandervärd våldsam man och drogmissbrukare kanske? Eller har jag missat nåt?

Och om du inte fattat det. Jag tar inte ställning för eller emot Måns, utan tittar bara på vad som faktiskt hänt. Jag väljer heller inte sida. Båda har betett sig mycket illa med tanke på att de har barn tillsammans av vad som kommit fram och vad som delats på exfruns instagramkonto med många följare.
Citera
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:

Finns många som läser utan att kommentera
Citera
2025-05-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
När kommer beslut från Tingsrätten, fredag?
Fredag, kl. 11.00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in