2025-05-04, 18:20
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Som sagt. Tro vad du vill. Det är en stor industri och de som brukar/missbrukar kokain och andra droger kan ha höga chefspositioner och vara mycket väletablerade i samhället.

De högsta chefspositionerna i samhället är för fan inte gemene man. De är inte ”medelklass”, de är överklass.
Det är möjligt att de som sätter sina barn på Lundsberg och lever i en ”annan värld” I VISSA FALL knarkar i hemmet, det är fortfarande lika illa som Esmeraldas föräldrar isåfall och det är fan inte ”normalt”.
Citera
2025-05-04, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Först knarkade han ju inte alls, sen var det någon gång nu är det så illa så man strör skiten omkring sig enligt sms historik. Där han förövrigt skrev..."jag tänkte ljuga först"
Ja det vet jag väl att han själv är källan, jag lägger inte min tilltro till en knarkare uppgifter. Det var så sent som i påskas en av incidenterna med kokainet var...
"Först knarkade han ju inte alls." Kan du påminna mig om var och när han sade att han inte gjorde det?
Citera
2025-05-04, 18:22
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Förre frugan hans får nog upprättelse när detaljerna blir kända.
Rätten borde ha suttit och lyssnat på avdankade pundare i åratal och hur dom ljuger och förnekar. Offerkoftan sitter som ett smäck och det är alla andra som lurar i den oskyldige en massa knark. Frun är elak som skrev en bråkdel av vad som hänt på sitt insta och har nu förstört framtiden för sina barn och mumsmums själv såklart. Snyft..Nu ska det hämnas och jag tar nannyn till hjälp. Hon får lite kosing och myspys i sänghalmen så hon kan säga exakt det som gör att jag, Måns, den präktige allsångsledaren får ensam vårdnad till Nannyn.
Citera
2025-05-04, 18:24
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Hon borde aldrig fått komma hem, men tyvärr gjorde soc inte en tillräckligt bra utredning av föräldrarna.

Ja självklart är det så.

Och det har inte hänt andra föräldrar?

VIlket inte är något konstigt med tanke på hans yrke och arbetstider.

Vad vet du om allt detta? Känner du familje eller?

Det är konstigt. De borde hata socialtjänsten som inte gjorde sitt jobb och stoppade de hela, vilket de hade kunnat göra. Flickan skulle inte hem till sina biologiska föräldrar överhuvudtaget. Personligen hatade jag inte föräldrarna. De var inte i stånd att vara föräldrar. Det är soc som jag retar upp mig på som kom för billigt undan.

Jag har aldrig någonsin gullat med Måns. Han har självklart brustit, men så även hans exfru, vilket du och många missar.

varför det? Det har jag aldrig någonsin hört talas om. Vad snackar du om. Vem bryr sig om något sånt?

Men alltså, LVU-Kurt, hur jag vet det?!
Varför är du här och käftar och skambelägger Ciara när du inte ens orkat läsa nyheterna om vad det gäller innan du kör din LVU-kampanj/mansaktivism?!
Du vet alltså inte ens vad de nu strider om i rätten, du vet inte bakgrunden, vet inte vad du snackar om när det gäller Måns och Ciara men ändå går du ut stenhårt och är på hans sida och snackar skit om henne?
Ja, du passar in i gänget som nu stöttar Måns kan jag säga.
Artister, de så kallade ”knarkarna” enligt dig och Måns, Sveriges kändisar, de som säger något stöttar öppet Ciara.
Citera
2025-05-04, 18:26
Avstängd
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
"Först knarkade han ju inte alls." Kan du påminna mig om var och när han sade att han inte gjorde det?
Hittar inte just nu men han "sa" att han varit mot droger hela sitt liv. Och sen plötsligt för 2 år sedan dök det upp i turnébuss och han provade. Han har knarkat längre än 2 år.. Enligt folk i branschen
Citera
2025-05-04, 18:30
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Du förstår väl att han inte börjar pilla i sig kokain när han är 36? När man är så gammal brukar man redan ha bestämda uppfattningar om vad som är bra eller dåligt. Nej, det här startade senast 2015.
Citera
2025-05-04, 18:30
Medlem
Citat:
det vet jag väl att han själv är källan, jag lägger inte min tilltro till en knarkare uppgifter. Det var så sent som i påskas en av incidenterna med kokainet var...
Ja, lite märkligt. De hade redan lämnat in om skilsmässa och pratade förmodligen inte med varandra alls. Av någon anledning var hon i hans sommarhus (för att hämta sina saker kanske) och hittade plötsligt återigen kokain. Aldrig förr på 9 år och nu plötsligt 3 gånger på 4 månader.
Citera
2025-05-04, 18:33
Avstängd
vemedinmas avatar
Citat:
Ja, lite märkligt. De hade redan lämnat in om skilsmässa och pratade förmodligen inte med varandra alls. Av någon anledning var hon i hans sommarhus (för att hämta sina saker kanske) och hittade plötsligt återigen kokain. Aldrig förr på 9 år och nu plötsligt 3 gånger på 4 månader.
Hur vet du att hon aldrig hittat något på 9 år? Dessutom förnekar han det ju inte i sms konversationen...
Citera
2025-05-04, 18:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Det bestämmer domstolen om Måns skulle välja att anmäla. Straffskalan för grovt förtal är fängelse i upp till 2 år.
Hur många år får mums då när han köper knark av Jordgubben och utsätter barnen för risk att hitta pulvret i sitt hem? Som knuffar barnens mamma och riskerar att smitta ner henne med både AIDS, gonorre, flatlöss och annat skit. Men, svärmorsdrömmen kanske är så ansvarsfull så han använder kondomer under alla påsättningar, Både fram och bak.
Citera
2025-05-04, 18:34
Medlem
Citat:
Hittar inte just nu men han "sa" att han varit mot droger hela sitt liv. Och sen plötsligt för 2 år sedan dök det upp i turnébuss och han provade. Han har knarkat längre än 2 år.. Enligt folk i branschen
Han har med andra ord aldrig sagt det. Det är därför du inte hittar det.
Citera
2025-05-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Men läs på. Måns går i rehab och har slutat med kokain.
Hans rehab hade kanske gått bättre om han fått lugn och ro.
Han har väl att tampas med svårighete
r ändå.
Tex en väldigt smutsig skilsmässa.

EDIT: Jag tror att det var dagen efter dvs avtändningen han menade med, att kokainet gjorde honom avtrubbad och till en dålig person.

Vad menar du med lugn och ro? Han behöver väl inte gå ut och läsa här? Och i pressen var det väl han själv som kontaktade GP och ville tala om att han brukat kokain i två år?
Citera
2025-05-04, 18:37
Medlem
goseigens avatar
Vad gäller var barnen mår bäst får man också tänka på den nuvarande situationen.

Risken är högre för dem i Sverige, att ett annat barn säger till dem, "min mamma säger att din pappa äter koffein och är dum".

Sådant blir lättare för dem i England där få personer har en uppfattning om MZ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in