Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Hon borde aldrig fått komma hem, men tyvärr gjorde soc inte en tillräckligt bra utredning av föräldrarna.
Ja självklart är det så.
Och det har inte hänt andra föräldrar?
VIlket inte är något konstigt med tanke på hans yrke och arbetstider.
Vad vet du om allt detta? Känner du familje eller?
Det är konstigt. De borde hata socialtjänsten som inte gjorde sitt jobb och stoppade de hela, vilket de hade kunnat göra. Flickan skulle inte hem till sina biologiska föräldrar överhuvudtaget. Personligen hatade jag inte föräldrarna. De var inte i stånd att vara föräldrar. Det är soc som jag retar upp mig på som kom för billigt undan.
Jag har aldrig någonsin gullat med Måns. Han har självklart brustit, men så även hans exfru, vilket du och många missar.
varför det? Det har jag aldrig någonsin hört talas om. Vad snackar du om. Vem bryr sig om något sånt?
Men alltså, LVU-Kurt, hur jag vet det?!
Varför är du här och käftar och skambelägger Ciara när du inte ens orkat läsa nyheterna om vad det gäller innan du kör din LVU-kampanj/mansaktivism?!
Du vet alltså inte ens vad de nu strider om i rätten, du vet inte bakgrunden, vet inte vad du snackar om när det gäller Måns och Ciara men ändå går du ut stenhårt och är på hans sida och snackar skit om henne?
Ja, du passar in i gänget som nu stöttar Måns kan jag säga.
Artister, de så kallade ”knarkarna” enligt dig och Måns, Sveriges kändisar, de som säger något stöttar öppet Ciara.