2025-05-02, 16:42
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Stockholms tingsrätt.

Du skulle inte kunna lägga upp det du har här?
Citera
2025-05-02, 16:43
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGiggles
Måns valde mellan kokain eller skilsmässa. Givetvis är det inte bara partyknarkande. De fattar väl alla.
Uppvaknandet och fallet för MZ lär bli hårt, tidigare gullegris och svärmorsdröm i media.

Han var inte så mysig som vissa trott.

Ljuger om knarkandet gör han också.

Måns kanske kan återkomma i mello om 10 år eller så och göra en cover på Kenta Gustafssons
"just i dag är jag stark"
Citera
2025-05-02, 16:45
Medlem
Giant Squids avatar
Som den missbrukar hjärna Måns har skaffat sig borde han bara kapitulera fullt ut.
För sin egen skull. Att allt detta nu rullas ut är till hans egna bästa, det kommer han förstå senare.
Citera
2025-05-02, 16:46
Medlem
Smegmas avatar
Sveriges svärmorsdröm - Måns-Mums-Mums är så jävla buttfucked och körd! Gästuppträdande på Allsång på Skansen nästa gig?
Senast redigerad av Smegma 2025-05-02 kl. 16:49.
Citera
2025-05-02, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Måste vara påhittade sms som framkommit. Vem i helvete svarar "of course my angel" eller för den delen "my spontaneous reaction was to lie about it"
Fast polisen går ju igenom mobiltelefoner och tömmer den på all information så det finns ingen möjlighet att ljuga. De hämtar både raderade sms och bilder om de så vill. Det går fort numera genom olika typer av mjukvara.
Citera
2025-05-02, 16:54
Felpost
Senast redigerad av Johan51 2025-05-02 kl. 17:28.
Citera
2025-05-02, 16:56
Medlem
Babydolls avatar
Marie Wessel skriver i en kommentar till Aftonbladet

”I egenskap av ombud för Måns Zelmerlöw vill jag påpeka att vid förhandlingen vid Stockholms tingsrätt framkom det att Ciaras påstående om kokainet vid sängbordet var på ett hotellrum och inte alls i hemmet.”

Observera att M:s ombud valde att inte kommentera smset från januari:

”Ps. Kan du snälla göra dig av med kokainet – jag vill inte att du eller mina barn är i närheten av det”, skriver Ciara till Måns.

På det svarar Måns: ”Självklart, jag spolade ner det igår min ängel”.

Sängbordet i februari:

”Hej, jag såg just kokainet på golvet och sängbordet”, skriver hon.

”Städarna hittade det och har ställt frågor om det. Jag vet inte längre vad jag ska säga”, skriver hon vidare till Måns.

Även det svarar Måns på: ”Min spontana tanke var att ljuga om det. Men det ska jag inte göra. Kan vi prata om det i morgon öga mot öga?”, skriver Måns.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-bort-kokainet

OM barnen har varit med någon av föräldrarna på resan i februari (vilket inte framgår av artikeln) anser jag dock att det är lika illa om M drällde kokain i familjens hotellrum som i hembostad. Spelar ingen roll om familjemedlemmar ännu inte anlänt när han gjorde det eller om de var ute på annat håll.
..........
Vidare så bekräftar M:s juridiska ombud indirekt genom uttalandet därmed att smset om kokain, sängbord och städerskorna är från en verklig konversation mellan M och C. Inte något falskt som vissa skribenter försöker påstå. Annars skulle Marie ha kommenterat felaktigheten i det inlämnade bevismaterialet istället.
Citera
2025-05-02, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Fast polisen går ju igenom mobiltelefoner och tömmer den på all information så det finns ingen möjlighet att ljuga. De hämtar både raderade sms och bilder om de så vill. Det går fort numera genom olika typer av mjukvara.
Du tror polisen går igenom deras mobiler inför en förhandling om vart barnen ska bo?!
Citera
2025-05-02, 17:04
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babydoll
Marie Wessel skriver i en kommentar till Aftonbladet

”I egenskap av ombud för Måns Zelmerlöw vill jag påpeka att vid förhandlingen vid Stockholms tingsrätt framkom det att Ciaras påstående om kokainet vid sängbordet var på ett hotellrum och inte alls i hemmet.”

Observera att M:s ombud valde att inte kommentera smset från januari:

”Ps. Kan du snälla göra dig av med kokainet – jag vill inte att du eller mina barn är i närheten av det”, skriver Ciara till Måns.

På det svarar Måns: ”Självklart, jag spolade ner det igår min ängel”.

Sängbordet i februari:

”Hej, jag såg just kokainet på golvet och sängbordet”, skriver hon.

”Städarna hittade det och har ställt frågor om det. Jag vet inte längre vad jag ska säga”, skriver hon vidare till Måns.

Även det svarar Måns på: ”Min spontana tanke var att ljuga om det. Men det ska jag inte göra. Kan vi prata om det i morgon öga mot öga?”, skriver Måns.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-bort-kokainet

OM barnen har varit med någon av föräldrarna på resan i februari (vilket inte framgår av artikeln) anser jag dock att det är lika illa om M drällde kokain i familjens hotellrum som i hembostad. Spelar ingen roll om familjemedlemmar ännu inte anlänt när han gjorde det eller om de var ute på annat håll.
..........
Vidare så bekräftar M:s juridiska ombud indirekt genom uttalandet därmed att smset om kokain, sängbord och städerskorna är från en verklig konversation mellan M och C. Inte något falskt som vissa skribenter försöker påstå. Annars skulle Marie ha kommenterat felaktigheten i det inlämnade bevismaterialet istället.
Måns har säkerligen kommit till hemmet mer än en gång efter en kokainstimmad fest som varat i ett par dagar där kopiöst med alkohol intagits.
Alkohol känns inte utav direkt när man är påtänd, men när kokainruset lägger sig så kommer alkoholkonsekvenserna snabbt tillbaks.
Och då är man sur och vresig som bara den. Har man dessutom slarvat med sömnen så är man halvt galen.
Hur kul är det att ha en sådan person i ett hem med barn?
Citera
2025-05-02, 17:07
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhound
Går det att få tag på domstolshandlingarna någonstans?

Kontakta Stockholms tingsrätt. Här är aktuell avdelning, ärendenummer och smakprov på hur SMS är inlämnade.
Jag har själv inte intresse men tycker att det blir galet när det börjar konspireras om förfalskade SMS inlämnade till domstol i översta tråden på heta ämnen. Ni kan ju avgöra äkthet i SMS-exempel i länken.

Dagboksblad och en av alla SMS-bilagor:

https://gofile.io/d/KH7z9I
Citera
2025-05-02, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Du tror polisen går igenom deras mobiler inför en förhandling om vart barnen ska bo?!

Man skulle kunna tro att detta rör en morddom .
Citera
2025-05-02, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Du kanske är det, det tror jag säkert, men hon är jättesöt, speciellt innan hon använde fillers och annat.
När man ser henne prata är hon ännu sötare, hon har ett väldigt feminint och behagligt, mjukt sätt.
Måns är däremot jätteful. Den där lilla tunnhåriga vesslan är bara fulare varje gång jag ser honom.
Svenskar har så konstiga masspsykos/Kejsarens nya kläder-föreställningar för sig.

Jag är en liten fuling, håller med ha ha ha. Måns är brottsligt snygg! Jag har redan funnit mannen i mitt liv och han är som Måns: inte muskulös, liksom åt Hugh Grant hållet (när han var ung) en man som är "sprö". Jag är nu förlovad så jag fann min prins.

Men den där brittiskan, hon har lyckats bli FULARE, jag får ont i ögonen när jag ser henne. Herregud ful som ett stryk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in