2025-05-01, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Nä, andemeningen var precis tvärt om för Ciara sa att hon inte tänkte flytta till Sverige enligt Läckberg och det är det hon vittnar om
Nej det sa hon inte.
Ordagrant citat
– Så frågade jag henne vid ett tillfälle ”Har ni någonsin funderat på att flytta till Sverige? Eller vad har ni för tankar kring det?” Och då sa hon ju, fullt naturligt svar, att ”det går ju inte så länge jag har min son varannan vecka, men kanske i framtiden när han har blivit stor”

https://www.expressen.se/noje/camill...i-skilsmassan/
Citera
2025-05-01, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Matilda Djerf har blivit (och blir) helt slaktad i sociala medier så jag vet inte vad du yrar om. Alla hennes inlägg är dränkta i hat (fortfarande) och hon syns inte på tv4, sitter inte i en välgörenhetsstiftelse och har inga framträdanden inbokade av Södertälje kommun…

Måns å andra sidan får massa ryggdunkningar efter att ha kommit ut som kokainmissbrukande (och psykiskt misshandlande, det erkänner tom hans advokat) pappa. Hade aldrig hänt om han var en kvinna.

Hade en kvinna gjort det Måns har gjort hade det varit lynchstämning här. Då hade folk antagit att hon gjort 10 ggr mer än vad som påståtts, istället för som nu anta att Måns inte gjort något av det som påstods.
Citera
2025-05-01, 00:32
Medlem
Måns får cred för att han lyckades få in Justin Timberlake i direktsändning på mello som är helt kasst idag… borde kicka produktionen & lönnfeta programledare som hänger med Sigge Eklund som är fejk
Senast redigerad av Candyman999 2025-05-01 kl. 00:34. Anledning: Cg
Citera
2025-05-01, 00:34
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Nej det sa hon inte.
Ordagrant citat
– Så frågade jag henne vid ett tillfälle ”Har ni någonsin funderat på att flytta till Sverige? Eller vad har ni för tankar kring det?” Och då sa hon ju, fullt naturligt svar, att ”det går ju inte så länge jag har min son varannan vecka, men kanske i framtiden när han har blivit stor”

https://www.expressen.se/noje/camill...i-skilsmassan/
Ja, precis. Det hon har sagt är att hon inte hade några planer på att bo i Sverige på ett bra tag. Så där är vi helt överens.
Och det är ju helt logiskt. Hur skulle hon kunna bo här när hon har vårdnaden varannan vecka om sin son från tidigare förhållande?
Och det är ju detta som är viktigt ur juridisk mening, Barnen har bott merparten av sitt liv i England och vittnesmålet från Läckberg kan ju ha stor betydelse att planen att komma hit var endast tillfällig och att barnen har sin hemvist i England. Det är ju det som står på spel här, var barnen ska bo.
Citera
2025-05-01, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Det är du som ljuger din satmara som stalkat Chiara i 10 år (enligt dig själv).

Mina källor är precis alla tv-program och intervjuer sen Måns gifte sig med henne... [...]
Omfg, hon heter CIARA!!! För helvete! OM du vet att jag har stalkat henne i 10 år (?) varför i hela fridens namn lägger du ned hela din Valborg på att lägga upp länkar & citat från precis ALLT som jag som "stalker" redan tagit del av?
Citera
2025-05-01, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Det fanns säkert stora problem i relationen redan då men de kan ju ha eskalerat med tiden.
Att han umgicks med sina egna barn ett par veckor är väl inte så märkvärdigt. Fanns säkert någon anhörig till honom som tog om hand dem för de kunde väl inte springa omkring själva när han stod på scenen
Ett av barnen var ju MED honom på scenen tom. Ciara däremot var på semester.
Citera
2025-05-01, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Ett av barnen var ju MED honom på scenen tom. Ciara däremot var på semester.
Ja du har rätt. Hon stavar sitt namn Ciara. Jag har tyvärr dragits med i trådstavningen eftersom jag trodde,
det var jag som stavade hennes namn fel.

Trollen letar fel. Det går inte att förklara hur Måns och alla övriga artister jobbar.
De är så trångsynta så de tror att Måns försummar sina barn när han gör sitt jobb, Suck!
Trots att hela familjen lever väldigt gott på hans försörjning. Och barnen är väldigt väl omhändertagna.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-05-01 kl. 01:18.
Citera
2025-05-01, 01:17
Medlem
«Nadim Ghazale» vem fn är det?
Citera
2025-05-01, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusbuslus
Tror inte du förstår, en pappa ska ha tillgång till sina barn, inget snack om saken.

Men Måns har varit weekend pappa och för bakfull att ta sig upp för att kunna vara en heltids pappa.
Dom har majoriteten av alla Åren bott i uk. 8 år!
Sedan förra hösten flyttade barnen hit. Claras tredje barn är kvar i uk. Tanken var temporärt, men Måns ego tar över. Han kan pendla och se sina barn i uk hur mycket han vill. Han har ju levt så i 8 år så varför inte fortsätta? Ciara lurades till Sverige att dom skulle bo här temporärt, att prova. Men nu blånekar Måns till allt. Att han ska ha barnen i Sverige. Han är en lögnare, notoriskt otrogen, sex missbruk. Kokain missbruk. Och nu använder sitt våld och bakfyllor och snetädningar på sin fru när han surar. jag anser fortfarande att Måns ska få vara med sina barn men dom ska vara i uk hos sin trygga mamma. Medans hans får läka och ta tag i sitt liv. Måns är bättre som en en helgspappa eller att komma och gå. Det är ju det beteendet han visat upp. Dessutom jobbar han mer än ciara också. Då passar det bättre att barnen bor hos mamman. Och pappan kan besöka hur mycket han vill som det varit innan. Måns är en missbrukare och behöver ta tag i sig själv.

Ja, det var en mycket detaljerad beskrivning av Måns och Ciaras vardag. Hur har du fått den här insynen i deras liv?
Är du fönstertittare eller fjärrskådare?
Tänk om folk kunde sluta upp med att sätta på pränt vad de fantiserar, gissar, antar och tror rakt ut i det blå.
Det är så tröttsamt att läsa utan några alls fakta och källhänvisningar.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-05-01 kl. 01:59.
Citera
2025-05-01, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Det är så sjukt stor business och ändå granskas inte han eller andra som "företag". Hans vinbolag omsätter galet mycket pengar.
Intressant. Annars är den vedertagna trådsanningen att Måns är en looser när det kommer till vintillverkningen och att han bara har några vissna vinrankor på gården.
Han bara sover, när han inte knarkar. En totalt inkompetent och helt misslyckad individ.
Och ändå har han ett par bolag med hög omsättning. Hur går det ihop?
Citera
2025-05-01, 02:33
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Han borde satsa på sin vingård. Han får nog svårt få jobb som artist.

Sedan så visar hans beteende att han inte gillar kvinnor. Innan han prövar en ny relation bör han gå igenom vad han gör för fel och hur han mer ska tänka på kvinnors väl ,göra dem mer glada.

Han är alldeles för egoistisk.

Samtidigt borde CJZ gå igenom vad hon gör för fel i relationer och inte minst vad hon har gjort för fel mot MZ.

Vi ska komma ihåg att hon skaffade barn med en annan man innan hon träffade MZ.

Varför separerade de? 🤔
Citera
2025-05-01, 02:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolabananer123
Ridå ner för M*ns.
Angiver hela branschen som kola torskar och nu ska deckardrottningen vittna emot honom.

Ännu ett bevis att man inte ska gifta sig.

Jag fattar inte varför deckardrottningen ska blanda sig i det här? Har inte hon ett eget liv att sköta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in