2025-05-02, 16:15
Medlem
Gosifs avatar
Blir skönt den dagen han inte är välkommen längre i medie-värmen och på tv.
Citera
2025-05-02, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superburkeen
Självklart, du får skriva vad du tror. Ber om ursäkt för förolämpningen
👍
Citera
2025-05-02, 16:17
Medlem
Måns är körd han ljuger sig blå i ansiktet. Måns skall vara glad om han ens får träffa barnen.
Citera
2025-05-02, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anyaellerd
Inte hängt med så mycket men jag är verkligen inte förvånad att han är en douché när kamerorna inte är igång. Jag tror dessutom att det här citatet kommer att komma tillbaka och äta honom likt en orm kan äta sig själv ibland...

"– Jag har varit emot droger hela mitt liv men för två år sedan dök det upp i turnébussen. ”Alla andra” gjorde det. Det är så vanligt i min bransch, så det blev svårt att inte testa."

Hur vanligt är det att en person som är 36 år helt plötsligt får för sig att testa kokain för att det "dök upp i turnébussen", samtidigt som han säger att det är så himla vanligt i hans bransch...

Oh, coca coca-ina, coca coca-ina
how?

Måns påhitt i media om "turnébussen" var en riktigt dum idé. Jag tror Måns är en extremt manipulativ människa och hans "vänner" har aldrig sagt emot honom p.g.a Måns status i media och i allmänhet. På grund av det har han kunnat säga vilken lögn som helst som alla förstår är en lögn - utan att någon konfronterar honom.

Buhu.
Citera
2025-05-02, 16:24
Medlem
Måns valde mellan kokain eller skilsmässa. Givetvis är det inte bara partyknarkande. De fattar väl alla.
Citera
2025-05-02, 16:28
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Nu får du gärna förklara vad du menar? Vad var plågsamt?

Hans syrliga, lögnaktiga inlägg om att någon skulle försöka kidnappa barnen och att folk med videokameror tagit sig in i hans lägenhet. Det var helt uppenbart överdrivet till tusen för att kunna misstänkliggöra C.

Om vi inte, som ni är många i tråden som är inne på, ska tro på det C skrivit om M i sociala medier har vi absolut ingen anledning att tro på det M skrivit heller.
Citera
2025-05-02, 16:31
Medlem
Måste vara påhittade sms som framkommit. Vem i helvete svarar "of course my angel" eller för den delen "my spontaneous reaction was to lie about it"
Citera
2025-05-02, 16:36
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Måste vara påhittade sms som framkommit. Vem i helvete svarar "of course my angel" eller för den delen "my spontaneous reaction was to lie about it"

Det är naturligtvis äkta SMS. Parterna har öst in allt möjligt till tingsrätten. Allt är offentligt. Det är tidningsartiklar, bilförsäkringar, husuthyrning, SMS med grannar och fan och hans moster.
Citera
2025-05-02, 16:38
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Det är naturligtvis äkta SMS. Parterna har öst in allt möjligt till tingsrätten. Allt är offentligt. Det är tidningsartiklar, bilförsäkringar, husuthyrning, SMS med grannar och fan och hans moster.

Hur kan vi ta del av det?
Citera
2025-05-02, 16:38
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Hur kan vi ta del av det?

Stockholms tingsrätt.
Citera
2025-05-02, 16:40
Citat:
Stockholms tingsrätt.

Hjälp mig förstå hur, man bara mailar eller?
Citera
2025-05-02, 16:42
Medlem
greyhounds avatar
Citat:

Går det att få tag på domstolshandlingarna någonstans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in