Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-02, 15:44
Medlem
Naturligtvis är det tyvärr vanligt med droger i artistbranchen. Det är ju egentligen inte det som är det värsta här. Utan att han uppenbarligen ljugit om sitt användande. Dels försökt skylla ifrån sig att det fanns på turnébussen. Sedan påstått att inte använt det hemma, vilket visat sig vara lögn.

Utöver det den påstådda misshandeln, som han såklart påstår sig vara oskyldig till. Att han ljuger om annat är ju inte till någon fördel för honom.

De mest inbitna fansen lär väl skydda honom oavsett vad han gör. Även om han hade tagit ihjäl sin fru.
Citera
2025-05-02, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kolla vimmel bilder med vilka Måns har festat med under 2024 så är det nog många där som inte knusslar för en lina.

Det verkar finnas två läger inom just kändis kretsarna som känt till detta.
Team Camilla som inte snortar och team Måns där alla accepterar det.
När jag skrev att jag trodde att måns var den första i historien som drog en lina. Var jag ironisk. De sk kändisarna har dragit linor sedan 30talet. Väldigt få har varit trogna inom den sk nöjesbranshen....Rätta mig om jag har fel...
Citera
2025-05-02, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76

Utöver det den påstådda misshandeln, som han såklart påstår sig vara oskyldig till. Att han ljuger om annat är ju inte till någon fördel för honom.

De mest inbitna fansen lär väl skydda honom oavsett vad han gör. Även om han hade tagit ihjäl sin fru.

Under mottot: ”Det är aldrig en persons fel att den andre blivit ihjälslagen”
Citera
2025-05-02, 15:49
Medlem
Niggwards avatar
Han är fortfarande kola torsk eller i minsta fall väldigt oärlig. Vem som helst som har minsta erfarenhet eller insikt fattar att man inte kan säga ”Jag hade starkt missbruk och kämpade med att inte ta vitt” för att 2 veckor senare säga ” jag kommer aldrig göra det igen, jag är färdig. Jag har aldrig haft det hemma” - Jo tjena.

Det sitter djupt denna typ av missbruk och inget man bara stänger av. När jag läser skiten snabbt i media rullar man ögonen

Funkar kanske mot gemene svensk som älskar mello, men inte de som vet hur saker och ting fungerar när det kommer till droger eller missbruk.
Senast redigerad av Niggward 2025-05-02 kl. 15:51.
Citera
2025-05-02, 15:54
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Han har erkänt att han tog det, och jag kan inte direkt säga att jag tycker att det är bra att han tog det.

Men låt oss hålla oss till fakta ändå. Det framgår inte av de här meddelandena att det var hemma i Staffanstorp. Det kan lika gärna ha varit på ett hotell där de båda bodde. De var båda ofta i Stockholm, särskilt i februari. Han på grund av Masked Singer och även Mello, hon på grund av Let's Dance.

Överflyttningsmålet:
Enligt CJ ska kokain/kokainrester ha hittats på flera ställen i hemmet (UK och Sverige).

Kokain i hemmet i januari och februari* 2025 (SMS-konversation i t ex Aftonbladet).

Och kokainrester bland MZ saker i hemmet när hon var i UK över påsken 2025.

Det är vad CJ hävdar. Man får väl se framöver vad som styrks eller erkänns.

Förtydligande:
* Februari: enligt MZ ombud ska detta ha hittats i sängbordet på ett hotell.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-bort-kokainet
Senast redigerad av Elon.Fusk 2025-05-02 kl. 16:22.
Citera
2025-05-02, 15:58
Medlem
rtyu12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Det tog slut tillfälligt förra året "I handlingarna från tingsrätten framkommer det att Ciara fick kännedom om ”vissa allvarliga händelser” och om Måns missbruk i april 2024. På grund av det separerade paret tillfälligt under våren förra året."

Så man kan ju fatta att hon inte vill ge honom fler chanser. Och hon vill och ska skydda deras barn. Så det hon gör trots att hon har hela svenska folket emot sig är ju fantastiskt. Han sitter på pengarna, han är känd, han är mums mums med hela folket och ändå vågar hon stå upp för sig själv och barnen. Det om något ska man stå bakom och applådera.

Enligt min psykologiska kunskap så låter det som en kvinna som projicerar sina daddy issues och kärntrauma på sin partner, och låter svenska folket bli åskådare.

Ett avancerat upplägg, där både Måns och Ciara spelar/har spelat teater för pöbeln.
Citera
2025-05-02, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elon.Fusk
Enligt CJ ska kokain ha hittats på flera ställen i hemmet (UK och Sverige).

Kokain i hemmet i januari och februari 2025 (SMS-konversation i t ex Aftonbladet).

Och kokainrester bland MZ saker i hemmet när hon var i UK över påsken 2025.

Det är vad CJ hävdar. Man får väl se framöver vad som styrks eller erkänns.
Hans advokat skriver nu att det var på ett hotell.
Var hittar man uppgifter om påsken 2025?
Citera
2025-05-02, 16:01
Medlem
Gött att fått det bekräftat nu då att det är Zelmerröw och Co. som göder jordgubben m.fls pengapåsar i form av kokainköp!

Borde vara hårda straff på köparna!
Citera
2025-05-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Det här ser onekligen inte bra ut MEN
*Det står också att meddelandena "påstås bevisa" kokain i hemmet. Vilket eventuellt kan betyda att meddelandena ännu ej är att betrakta som 100% äkta.
*Måns vidhåller fortsatt - i rätten - att han ej använt droger i hemmet.
* "Självklart, jag spolade ner det igår min ängel." Min ängel? Något är lurt här. Vet inte om det antyder något annat - motsatsen? - men klart är iaf att det enligt egen utsago inte är vad han brukar kalla henne.
* Även oerhört märkligt med städerskor som ställer frågor om det. Gör man verkligen det?
Du är inte den smartaste va ?
Sjävklart kan dom inte använda smset som ett direkt bevis? Det betyder inte att meddelandet är fejk det betyder att det inte finns något att gå på, även om hon skulle ta bild så han påsen innehålla exakt vad som helst.
Även om han Svarar på att han Spolat ner innehållet i påsen så bevisar det inte innehållet…
Varför skulle han erkänna något han vet att dom aldrig kan bevisa ? Tror du att han anlita en mentalt efterbliven advokat ?

Han skriver ” min ängel ” för att han ser ner på henne, det är ett hån…

Varför skulle inte städerskan Fråga om olagliga saker i huset menar du ?
Om städerskan bryr sig om barnen mentala hälsa och välmående ska hon bara skita i det tycker du ? Saknar städerskor emoati? Medkänsla? Eller hur tänker du
Citera
2025-05-02, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superburkeen
Du är inte den smartaste va ?
Sjävklart kan dom inte använda smset som ett direkt bevis? Det betyder inte att meddelandet är fejk det betyder att det inte finns något att gå på, även om hon skulle ta bild så han påsen innehålla exakt vad som helst.
Även om han Svarar på att han Spolat ner innehållet i påsen så bevisar det inte innehållet…
Varför skulle han erkänna något han vet att dom aldrig kan bevisa ? Tror du att han anlita en mentalt efterbliven advokat ?

Han skriver ” min ängel ” för att han ser ner på henne, det är ett hån…

Varför skulle inte städerskan Fråga om olagliga saker i huset menar du ?
Om städerskan bryr sig om barnen mentala hälsa och välmående ska hon bara skita i det tycker du ? Saknar städerskor emoati? Medkänsla? Eller hur tänker du
Du kan skriva vad du tror utan förolämpningar.
Jag skrev också att jag kände att något inte stämde. Det visade sig att kokainet på nattduksbordet var på ett hotell. Hans advokat skriver det. Okej med dig??
Citera
2025-05-02, 16:10
Medlem
Marielysts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
🤣🤣🤣. Allt ottoplommon skrivit i tråden talar för det.

Ibland undrar jag om Måns fans på Facebook finns på riktigt eller om det bara är fejkkonton från en köpt trollfarm.
(Obs, syftar på Facebook och inte Flashback)
Finns det så många kvinnohatande Anitor som dör för en medelålders liten vessla utan sångröst?

Hur som helst kan du vara säker på att @ottoplommon är ett mycket passionerat fan av MZ. Personen i fråga har skrivit totalt 603 kommentarer i den här tråden.
Citera
2025-05-02, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Du kan skriva vad du tror utan förolämpningar.
Jag skrev också att jag kände att något inte stämde. Det visade sig att kokainet på nattduksbordet var på ett hotell. Hans advokat skriver det. Okej med dig??
Självklart, du får skriva vad du tror. Ber om ursäkt för förolämpningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in