Citat:
Ursprungligen postat av
Lazydell
Det här ser onekligen inte bra ut MEN
*Det står också att meddelandena "påstås bevisa" kokain i hemmet. Vilket eventuellt kan betyda att meddelandena ännu ej är att betrakta som 100% äkta.
*Måns vidhåller fortsatt - i rätten - att han ej använt droger i hemmet.
* "Självklart, jag spolade ner det igår min ängel." Min ängel? Något är lurt här. Vet inte om det antyder något annat - motsatsen? - men klart är iaf att det enligt egen utsago inte är vad han brukar kalla henne.
* Även oerhört märkligt med städerskor som ställer frågor om det. Gör man verkligen det?
Du är inte den smartaste va ?
Sjävklart kan dom inte använda smset som ett direkt bevis? Det betyder inte att meddelandet är fejk det betyder att det inte finns något att gå på, även om hon skulle ta bild så han påsen innehålla exakt vad som helst.
Även om han Svarar på att han Spolat ner innehållet i påsen så bevisar det inte innehållet…
Varför skulle han erkänna något han vet att dom aldrig kan bevisa ? Tror du att han anlita en mentalt efterbliven advokat ?
Han skriver ” min ängel ” för att han ser ner på henne, det är ett hån…
Varför skulle inte städerskan Fråga om olagliga saker i huset menar du ?
Om städerskan bryr sig om barnen mentala hälsa och välmående ska hon bara skita i det tycker du ? Saknar städerskor emoati? Medkänsla? Eller hur tänker du