2025-04-30, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Nu är det väl ändå så att Måns lever ett turnerande liv, vilket jag antar innebär mycket kvällsarbete, festande och långa sovmorgnar. Blir inte mycket tid över för barnen då, speciellt inte om man är singel som i detta fall.
Sötnos, det är på SOMMAREN som ALLA artister jobbar. Samt till Jul och Nyår.
Resten av året är relativt lugnt med ett litet ströjobb här och där. Men väldigt mkt fritid.
Citera
2025-04-30, 23:40
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Så det var därför hon till exempel förra året tillbringade sommaren ensam med en vännina på Mallorca, medan barnen var med honom i veckor (utan att hon ens var i landet!), till och med på turné? Vad gjorde hon för att ta hand om dem?
Ovanpå det, med pappan som påstås ha varit våldsam mot dem? Hur kunde hon ens låta det hända?
Och hur kommer det sig att det fungerade så bra och att barnen uppenbarligen hade så roligt att de sprang omkring och skrattade och hoppade på hans konsert på Liseberg, till exempel, och även besökte parken med honom däremellan?
Det fanns säkert stora problem i relationen redan då men de kan ju ha eskalerat med tiden.
Att han umgicks med sina egna barn ett par veckor är väl inte så märkvärdigt. Fanns säkert någon anhörig till honom som tog om hand dem för de kunde väl inte springa omkring själva när han stod på scenen
Citera
2025-04-30, 23:41
Medlem
Citat:
Nu har du väl fultolkat det hela. Hon har väl sagt att hon inte skulle bo i Sverige men kanske en dag när hennes son som bor i England blir vuxen
Jag skrev ur minnet, så inte ordagrant citat, vilket jag glömde att tillägga.
Men andemeningen var väl det samma?
Citera
2025-04-30, 23:43
Medlem
Citat:
Det fanns säkert stora problem i relationen redan då men de kan ju ha eskalerat med tiden.
Att han umgicks med sina egna barn ett par veckor är väl inte så märkvärdigt. Fanns säkert någon anhörig till honom som tog om hand dem för de kunde väl inte springa omkring själva när han stod på scenen
Nej, Måns/Chiara har en Nanny! Det är det samma som en Au pair dvs en person som bor hos dem och känner barnen mycket väl.
Citera
2025-04-30, 23:48
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Fan vad du ljuger. Hur orkar du med dig själv? Vet att du inte kommer svara, men till er med minsta vett; ta ALLT som skrivs här med den STÖRSTA nypa salt som någonsin funnits.

Det är du som ljuger din satmara som stalkat Chiara i 10 år (enligt dig själv).

Mina källor är precis alla tv-program och intervjuer sen Måns gifte sig med henne där han berättat att han jobbar i Sverige, och lämnade alltså barnen regelbundet för det då de gått i skolan och bott i England.

Anledningen han uppgett är att han bryr sig mer om att vara känd än att vara med sina barn.
Han behöver att folk känner igen honom på stan mer än att vara en närvarande pappa.
Han försökte slå igenom i England men ingen agent ville ta i honom med tång för hans ”musik” är ju så pass värdelös, han har ingen sångröst, och det är bara 79-åriga tanter som tycker att han är snygg.

Vidare har han sagt att han alltid måste vinna allting, ett beteende han haft i äktenskapet där han bara måste vinna varenda bråk.
Samt att han sover hela dagarna.
Och sprider ut livsfarliga verktyg.

Utöver det har han kommit ut som både sexmissbrukare och kokainmissbrukare samt sagt att han har en beroendepersonlighet och måste göra som ”alla andra”, även om det är sånt han ”hatat och alltid varit jätte-emot” (LOL).

KÄLLOR:
https://www.tv4play.se/video/b4a0ed5...mans-och-ciara

https://www.tv4play.se/video/393a408...9511/avsnitt-3

Hittade även det här ”guldkornet” där han pratar om hur det känns att vara otrogen (helt underbart och han skiter totalt i sin flickvän/fru)
”… – Jag har ju haft lite kärlekstrubbel tidigare i mitt liv, och den handlar om när man är på väg att fucka upp helt enkelt. Känslan av att just där och då är man väldigt lycklig i den situationen, du vet att allt utanför där och då håller på att förstöras och krossas, men just där och då skiter du i vilket, säger han…”
”… Det var lite otrohetsskandal runt mig för några år sedan, och är det något jag skrivit mycket låtar om så är det just det. Och det är det den här handlar om också, känslan i det ögonblicket när man går över gränsen, säger Måns Zelmerlöw.”
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...et-battre-2022

Kul att det är typ det enda han skrivit låtar om. Den underbara känslan när han går över gränsen och skiter totalt i sin partner 🤣🤣🤣.
Måste kännas bra för Marie tex att ha hört det. Hon slösade sina bästa år på den mannen och han skriver 500 låtar om hur euforiskt underbart det var att vara otrogen mot henne, lyckligaste stunderna i livet 🤣🤣🤣.
Citera
2025-04-30, 23:49
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Nadim Ghazale vill att polisen ska punktmarkera kändisfester.

Det var Måns Zelmerlöws erkännande om kokainmissbruk som fick honom att reagera.

– Han bekräftar det alla redan vet, att kokain är normaliserat i kulturvärlden, säger Nadim Ghazale.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...a-kandisfester

NG är en tönt.

Att Camilla Läckberg ställer sig på Ciara’s sida avgör väl saken?
Citera
2025-04-30, 23:49
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Sötnos, det är på SOMMAREN som ALLA artister jobbar. Samt till Jul och Nyår.
Resten av året är relativt lugnt med ett litet ströjobb här och där. Men väldigt mkt fritid.
Nja, riktigt så lugnt är det nog inte. Han har väl repat som en galning till mello, han var nog säker att han skulle vinna dessutom. Sen är han ju i juryn i masked singer m.m. Sen har han ju vingården, bla bla

Om han inte snortade hemma så måste han ju gjort det någon annan stans, han har ju själv medgett att han har ett beroende och det får man inte om man bara gör det på fester (såvida han inte festar varje dag)

Nä, jag tror att efter detta är det kört för Måns. Han har bränt sitt varumärke. Nu kommer han få sjunga på Ålandsbåtarna framöver för fulla äldre tanter!
Citera
2025-04-30, 23:52
Citat:
Ursprungligen postat av Tristan-Isolde
Du verkar väldigt insatt, är du Camilla Läckberg? 🤔

Nej. Har sett sånt som andra länkat i tråden. Allt jag vet om Måns vet jag sen typ mars 2025 och det är tack vare att han sladdrat så mycket i diverse långa tv-program och intervjuer.
Inget jag sagt är något man måste känna honom för att veta, utan det har han sagt helt själv under många år 😆.
Citera
2025-04-30, 23:56
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag skrev ur minnet, så inte ordagrant citat, vilket jag glömde att tillägga.
Men andemeningen var väl det samma?
Nä, andemeningen var precis tvärt om för Ciara sa att hon inte tänkte flytta till Sverige enligt Läckberg och det är det hon vittnar om
Citera
2025-04-30, 23:59
Medlem
Han borde satsa på sin vingård. Han får nog svårt få jobb som artist.

Sedan så visar hans beteende att han inte gillar kvinnor. Innan han prövar en ny relation bör han gå igenom vad han gör för fel och hur han mer ska tänka på kvinnors väl ,göra dem mer glada.

Han är alldeles för egoistisk.
Citera
2025-05-01, 00:12
Medlem
Citat:
Nja, riktigt så lugnt är det nog inte. Han har väl repat som en galning till mello, han var nog säker att han skulle vinna dessutom. Sen är han ju i juryn i masked singer m.m. Sen har han ju vingården, bla bla

Om han inte snortade hemma så måste han ju gjort det någon annan stans, han har ju själv medgett att han har ett beroende och det får man inte om man bara gör det på fester (såvida han inte festar varje dag)

Nä, jag tror att efter detta är det kört för Måns. Han har bränt sitt varumärke. Nu kommer han få sjunga på Ålandsbåtarna framöver för fulla äldre tanter!
Tror du inte barnens mamma repat som en galning uppe i Stockholm inför Let´s dance ?
Försummade hon sina barn då?

Läs på först tidningsartiklar innan du tror ngt rätt ut i det blå.
Måns har erkänt att kokain blivit normalt på utekvällar, alltså inte hemma eller tillsammans med barnen. När han går ut med bekanta.
Citera
2025-05-01, 00:17
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Nadim Ghazale vill att polisen ska punktmarkera kändisfester.

Det var Måns Zelmerlöws erkännande om kokainmissbruk som fick honom att reagera.

– Han bekräftar det alla redan vet, att kokain är normaliserat i kulturvärlden, säger Nadim Ghazale.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...a-kandisfester
Ingen vill jobba med Måns efter detta och absolut inte festa med honom.
Hoppas han har bra personer omkring sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in