2024-05-21, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pearlcat
Som sagt av de tidigare inläggen snurrar ryktena snabbt nu, har hört från mycket säkra källor att det är sant

Har också hört från säkra källor att han har tagit upp sitt festande och flörtandet igen. Är väl i Sverige på heltid nu.
Citera
2024-05-21, 13:46
Medlem
Ciara delade just precis nu detta på hennes story: https://www.instagram.com/p/C63CHAuMMei/
"may my son never swear on my life when he`s lying to his little girlfriends"

En hint? Känns som att Måns trampat i klaveret och ljugit henne rakt upp i ansiktet.
Citera
2024-05-21, 14:05
Medlem
Han har själv gått ut och sagt att han haft problem tidigare, ränderna går aldrig ur.
Senast redigerad av Lanadelreysbitch 2024-05-21 kl. 14:29.
Citera
2024-05-21, 22:11
Medlem
rapiers avatar
Åsyftar denna artikel Måns Z eller avser den Pernilla Wahlgrens son med de passande initialerna B.I?

https://stoppapressarna.se/svenskt/p...-missforstand/

Står bl.a så här - Popstjärnan är mycket framgångsrik och har medverkat i flera stora tv-produktioner. Sångaren har en image av ”helylle”
Citera
2024-05-21, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Ser ju nu att Ciara inte längre följer Måns på Instagram, men han följer henne. Har ju anat det en tid men nu känns det ändå som att det är slut. Inte avföljer man sin man om inget hänt väl.

Skulle min dam avfölja mig så vore jag i trubbel, så är det nog i de flesta relationer. Måns har nog haft svårt med troheten, igen.
Citera
2024-05-22, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Skulle min dam avfölja mig så vore jag i trubbel, så är det nog i de flesta relationer. Måns har nog haft svårt med troheten, igen.
Ja otrohet ligger ju nära till hands när det gäller Måns. Såg nyss på hans Instagram story från tidigare idag att ringen på hans finger fortfarande är kvar i alla fall.
Citera
2024-05-22, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Ja otrohet ligger ju nära till hands när det gäller Måns. Såg nyss på hans Instagram story från tidigare idag att ringen på hans finger fortfarande är kvar i alla fall.

Vi får se då. Men nog vore det episkt om det visade sig att han varit otrogen med en transa 😃
Citera
2024-05-22, 12:44
Medlem
Citat:
Vi får se då. Men nog vore det episkt om det visade sig att han varit otrogen med en transa 😃
Jonas Gardell skulle bli till sig i trasorna och skriva ännu en meningslös debattartikel 😃
Citera
2024-05-22, 17:54
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:

Undrar om Zelmeröv satte på transan eller om det var tvärtom?
Citera
2024-05-24, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Undrar om Zelmeröv satte på transan eller om det var tvärtom?

Ja du, 50/50 på den kanske 😁
Citera
2024-05-24, 06:14
Moderator
Dr Kings avatar
Känns som att Måns kan vänta sig ett inlägg från Ciara på insta liknande det som Emil Forsberg fick från sin fd detta fru när hon dumpade honom och totalt tog heder och ära av honom. Många år av otrohet har nu blivit för mycket. I de lugnaste vatten o.s.v. Svärmorsdrömmen Mums-Måns är inte så helylle som det verkar och hans ”karriär” kan nog få sig en rejäl törn när hon går ut med vad han har gjort.
Citera
2024-05-24, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Känns som att Måns kan vänta sig ett inlägg från Ciara på insta liknande det som Emil Forsberg fick från sin fd detta fru när hon dumpade honom och totalt tog heder och ära av honom. Många år av otrohet har nu blivit för mycket. I de lugnaste vatten o.s.v. Svärmorsdrömmen Mums-Måns är inte så helylle som det verkar och hans ”karriär” kan nog få sig en rejäl törn när hon går ut med vad han har gjort.
Kanske, men jag har fått intrycket att Ciara inte är en sån person alls. Min magkänsla säger mig att hon kommer sköta det här snyggt om det nu blir aktuellt med skilsmässa. Men jag kan ju såklart ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in