Citat:
Ursprungligen postat av
FairyGirl
Nej, det var det inte. Han kommenterade Ciaras inlägg, där hon skrev att hon inte kunde låta hennes familj leva i en fientlig miljö med olika typer av övergrepp. Givetvis ingår alla hennes barn i hennes familj. Och det är inte osannolikt att Måns varit på äldsta pojken, då pojkens pappa är med på Ciaras lista med vittnen som lämnats till domstolen.
Fy fan. Måtte de få åka tillbaka till England. En sak som gick upp för mig när jag såg er diskutera att Måns bara köpt gården i Skåne utan att ens diskutera med Ciara först, var att jag tror på ett tredje alternativ;
Nämligen att det är regel att narcissister jävlas med barn och vårdnad även om de framtill separationen inte tagit ansvar och mest festat i ett annat land eller legat och sovit/shoppat.
Han kanske köpte gården bakom hennes rygg eftersom hon inte velat flytta till Sverige innan, lyckades få henne ”testa” det när huset ändå var på plats - väl medveten om att relationen skulle ta slut, för att jävlas med att barnen blir fast i Sverige.
Ciara hade ju redan dumpat honom sommaren innan pga hur han betedde sig, och han kanske inte tar lätt på att bli dumpad eller ”förlora”, men istället för att desperat ha försökt ”fixa allt” med husköpet var det kanske en sista jävlig hämnd, och att när hon väl var fast i fällan var han öppet otrogen eller andra saker som han visste skulle driva henne till att en gång för alla ta ut skilsmässa.
Men att han ville att hon skulle göra det i Sverige så att de fastnade här.