2025-03-17, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostoregud
Med tanke på att Måns doppar tjejer till vänster och höger var skilsmässan väntad. Som jag tidigare sagt vet jag genom vänner att han doppat unga tjejer i somras och en annan vän såg han på bio med en annan kvinna i Lund i vintras.

Han har väl t.o.m. gått i terapi för't men min erfarenhet är att just otrohet är galet svårt att komma till rätta med om det pågått återkommande...

Så trist när rykten och surr visar sig vara sanna...
Citera
2025-03-17, 15:41
Medlem
Var ju bara en tidsfråga….
Citera
2025-03-17, 15:44
Medlem
DjPuttes avatar
Intressanta är mer att det är HAN som sänt in detta inte en gemensam handling då brukar det innebära endera vart och visslat runt, Känslan är mer att hon har vart och hittat med den hon dansar med något och han har kommit på dem helt enkelt!

För visst han är inte fläckfri men detta att han tar detta drastiska steg men är det i affekt han smällt in ansökan, för det finns en 6 månaders betänketid som lämnas mellan parterna och återstår se vart detta leder tvivlar sista ordet är sagt i denna fråga!

Gissar lite detta:
1: Ciara hoppar av Lets Dance och kopplar från den hon dansat med
2: Dem börjar par terapi för se om man kan lösa problemen
3: Skulle ABSOLUT inte bli förvånad om snart dras skilsmässohandlingarna tillbaka...
Senast redigerad av DjPutte 2025-03-17 kl. 15:52.
Citera
2025-03-17, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladyinthecorner
Var ju bara en tidsfråga….

Hans BC är nog relativt högt. Kan väl inte klandra honom egentligen. Jag bara tänker mig in i hans situation: rik, känd, snygg. Han kan i princip få ligga med vilken ung tjej han vill, som säkert är 8-10 på en 10gradig skala. Har man då normalt libido etc, det är klart man ligger runt liksom?

Dock har jag svårt för att respektera folk som skiljer sig när man har småbarn.
Citera
2025-03-17, 15:51
Medlem
b00b00s avatar
Frugan hade väl svårt att ta stock efter att han körde en transa i dajmen.
Citera
2025-03-17, 15:52
Medlem
Frugan lämnade när hon insåg att karriären var slut. When you play the game of Mello you win or you die. There is no middle ground.
Citera
2025-03-17, 15:57
Medlem
Så frugan orkade inte med skammen av att Måns låg med en transa och valde att lämna.
Helt rätt beslut!
Citera
2025-03-17, 16:03
Medlem
Då är det säkert han som tryckte transan! Stämmer ett rykte så kan fler stämma inom samma kategori - sex
Citera
2025-03-17, 16:11
Medlem
Han har väl varit otrogen med allt och alla i flera år, frugan tröttnade nog och var själv otrogen med hennes danspartner eller nåt sådant. Kan inte ens hålla det emot henne, fan vilken liten gnällspik till man hon har.
Citera
2025-03-17, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men, men, DJ Putte sa ju att allt var bara bra mellan dem 🤣
Vem är dj Putte?
Citera
2025-03-17, 16:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vem är dj Putte?
En som hänger i denna tråd och frenetiskt försvarar MZ och säger sig VETA att det inte var han som satte på transan. Likaså VET DjPutte att alla rykten om skilsmässa är falska, och att de tu är lyckligare än någonsin. Och liknande utsagor i alla evighet.
Citera
2025-03-17, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
En som hänger i denna tråd och frenetiskt försvarar MZ och säger sig VETA att det inte var han som satte på transan. Likaså VET DjPutte att alla rykten om skilsmässa är falska, och att de tu är lyckligare än någonsin. Och liknande utsagor i alla evighet.
ok jag trodde att det var en schlagerstjärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in