2025-04-05, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Är du inte riktigt klok? Det spelar mkt stor roll. Kim Wall var ett oskyldigt mordoffer som råkade ut för en sexualsadisk lustmördare!

Är MZ en sexualsadistisk lustmördare enligt dig???? Ligger CJZ styckmördad i havet och skriver inlägg på Instagram?

Eller är MZ en person som kanske har problem med otrohet (troligen) i förhållanden?

Då är det nog du som inte har någon förankring alls i verkligheten! Vad i hela friden röker du?

Vem är onykter nu? Kan det vara du?
Jag ser ingen anledning att ta ditt senaste inlägg på allvar ö.h.t.
Lämnar denna tråden för idag. Har tackolov bättre saker för mig.
Citera
2025-04-05, 21:14
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbephoenix
Du känner inte ens henne, hon har varit gift med honom och tillsammans i tio år, fött alla hans barn. [...] medans du baktalar henne, barnens mor, offentligt, 24/7, mycket, mycket mer och värre än hennes korta inlägg om honom. Du har inte varit gift med henne, ihop med henne, du är inte vän med henne, släkt med henne.
VÄLDIGT intressant uttalande från dig. Vad är DIN relation till Måns som ger dig rätten att offentligt baktala honom här 24/7 med saker som du ibland inte ens kan backa upp med källor???
Senast redigerad av Sagotradapplet 2025-04-05 kl. 21:19.
Citera
2025-04-05, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstickling
Måns manlig?? 😂
T o m Ciara trodde han var bög. "En bögig kort bröllopssångare".
Hennes egna ord.
Suck. H A K A N är manlig. Medans din manlighet bevisligen inte ens räcker till att fylla ett halvt strå på den.
Citera
2025-04-05, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Ja stick iväg så du slipper svara på motargument.
Det är ju roligast att skjuta vilt men inte behöva ta konsekvenserna.
Du har inte bättre saker för dig än nån annan i tråden här.
Citera
2025-04-05, 21:38
Medlem
Citat:
Ciara delade precis en story om narcissism.

Lider med denna kvinna vilken tortyr hon måste levt i under dessa åren.
Och än är inte helvetet över. Att dela barn med en narcissist är det värsta tänkbara, en ständig kamp som man inte ens önskar sin värsta fiende.
Alla tankar går till Ciara och barnen.
Du påstår saker som kanske är relevanta.
Men du lägger aldrig en länk till källan.
Tobbe EK och nu detta.

Att denna tråden saknar substans beror ju på att det saknas helt fakta och källhänvisningar.
Kan du vara snäll och länka?
Citera
2025-04-05, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbephoenix
Jag fattade andra misstankar så gjorde en liten check som fick mig att sluta tro det jag trodde iaf. Ja, jag ser ett mönster.
Är det här din ursäkt för ditt förtal av trådanvändare, dvs mig?
Slarvigt läser du ett inlägg och drar det helt ur sin kontext.
Du vänder det hafsigt lästa i häcken och anklagar en meningsmotståndare för att vara "professionell kvinnohatare", sexist och misogyn.
Samt "Gubbe". Du bara antar att jag är MZ farsa eller farfar.
Utan några belägg alls.

Det bevisar tycker jag, hur du vaskar fram ditt förtal om kändisar också.
Du slarvar med sanningen, inbillar dig och förvanskar så att det ska passa ditt syfte, nämligen enbart att smutskasta en kändis.
Nu är du inte ensam om detta. Men det säger mkt om hela skvallertråden tycker jag.
För sedan snurrar skitpratet vidare av sig själv i tråden utan någon som helst källkritik.
Citera
2025-04-05, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du påstår saker som kanske är relevanta.
Men du lägger aldrig en länk till källan.
Tobbe EK och nu detta.

Att denna tråden saknar substans beror ju på att det saknas helt fakta och källhänvisningar.
Kan du vara snäll och länka?

Men Otto, jag märker att du börjar mjukna. Trevligt!

Sorry, minns det som 4.30 men det var tydligen "halv fyra" https://www.aftonbladet.se/nojesblad...i-nyhetsmorgon

Ciaras borttagna story idag om narcissist https://imgur.com/a/D39XToT
Citera
2025-04-05, 22:08
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Delat i hennes händelse alltså;

https://imgur.com/a/D39XToT

Hon verkar ha tagit bort storyn nu dock.

Tack för svar. Verkar således som att Ciaras inlägg bara låg ute i 60 minuter...
Citera
2025-04-05, 22:31
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
"JS: Finns det en skillnad i maktbalansen när ni är i England eller här? CZ: Nej, inte riktigt. Måns satsar hårt var han än är (skratt) men när jag är här är jag väldigt anonym och det är härligt. Det är nog samma sak för oss båda."
Är det passagen där du menar att Ciara säger att hon inte är anonym i England?

Du har väldigt svårt för både grammatik och läsförståelse. ”Här” syftar i frågan till Sverige, ”England eller här?”. Ciara svarar ”MEN när jag är HÄR är jag väldigt anonym och det är härligt”.
Här är Sverige. Och uppenbarligen är hon inte anonym i England din avundsjuka stalker, hon har gått på röda mattan event sen hon var i tonåren.
Det hade inte varit ”härligt att vara väldigt anonym här i Sverige” för någon som inte är van att vara anonym. En icke-offentlig person uttrycker sig inte så.
Du är förblindad av hat sen ”Dag ett” då du började stalka Ciara, dvs dag ett när det stod i media att hon var hans nya tjej.
Citera
2025-04-05, 22:38
Citat:
Om du tror att det spelar någon roll om du avser Kim eller någon annan kvinna så visar det ju bara att du inte förstått någonting. Din inställning ter sig mycket inskränkt och misogyn.

Pinsamt att en massa äldre kvinnor är inloggade på Flashback dygnet runt sen Ciara skrev att hon fått nog av psykisk och fysisk misshandel, och bara pumpar ut inlägg till hans försvar inom en minut för varje kritisk post.
Jag trodde seriöst att de var hans föräldrar med fem konton var men har insett att de nog bara är sjuka människor.

Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
VÄLDIGT intressant uttalande från dig. Vad är DIN relation till Måns som ger dig rätten att offentligt baktala honom här 24/7 med saker som du ibland inte ens kan backa upp med källor???

Sluta slingra dig. Det var DU som återigen baktalade Ciara och skrev att det var så vidrigt att baktala barnens far utan hänsyn till hur dem mår av det.
Jag har själv aldrig dragit in barnen så jag är ingen hycklare.
Jag påpekade att du själv baktalar barnens MOR offentligt och att det är en värre skymf i precis alla kulturer på jorden.
Förolämpa en främlings mamma i valfritt land och det kan vara din sista stund på jorden. Det är ännu värre för barnen att skriva massa skit om deras mamma som du gör.
Så uppenbarligen skiter du i dem. Men så är du också ett psycho som stalkat henne sen ”dag 1” då du läste att din stora idol blivit ihop med henne.
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Suck. H A K A N är manlig. Medans din manlighet bevisligen inte ens räcker till att fylla ett halvt strå på den.

Bara män brukar hålla på och ljuga och hävda sig om sin längd och överdriva sin manlighet. Vanlugtvis står kvinnliga fans för att de tycker en man på 1.73 är het utan att låtsas att han är längre. Colin Farells fans låtsas inte som att han är 1.92.
Och ingen tycker att Måns väldigt lilla haka är maskulin.
Det finns dock massa män som ansetts vackra med feminina drag.
Han är bara inte en av dem.

Citat:

Jag trodde ett tag att det var kokain inblandat med tanke på att dessa nick postar närsomhelst dygnets alla timmar inom 1 minut.
Senast redigerad av Abbephoenix 2025-04-05 kl. 22:48.
Citera
2025-04-05, 22:43
Medlem
Citat:
Men Otto, jag märker att du börjar mjukna. Trevligt!

Sorry, minns det som 4.30 men det var tydligen "halv fyra" https://www.aftonbladet.se/nojesblad...i-nyhetsmorgon

Ciaras borttagna story idag om narcissist https://imgur.com/a/D39XToT
Tack för länkar.
Det här var efterfesten efter delfinalen som MZ vann. Klart att han firade då.

– Måns är ökänt morgontrött, det är verkligen inte första gången som han försovit sig till en intervju eller andra åtaganden. Att boka in något med Måns före lunchtid är dömt att misslyckas även en vanlig vardag och nu hade han gått till final i Melodifestivalen, säger Ek

"Om inte berget kommer till Muhammed får Muhammed komma till berget’."
Andemeningen tycks vara att även den mäktigaste får vara beredd att realistiskt böja sig för det oundvikliga.

Mao. Även om man är en viktig producent eller dagstidning så bör man inte boka in ett möte med MZ
som är ökänt morgontrött, före lunch.

Det är hur många artister som helst som är uppe sent på nätterna även när de inte festar.
För att skriva musik tex eller sitta och måla. Kreativiteten infinner sig när det är lugnt och man får vara i fred från världen.
Sedan jobbar de på obekväm arbetstid också. Vilket rubbar dygnsrytmen. Det brukar kallas "Rockstjärnetider"..

Oh! CJZ har läst google-bimbons diagnos här på flashback! Och blivit inspirerad.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-04-05 kl. 22:47.
Citera
2025-04-05, 22:45
Dp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in