Citat:
Ursprungligen postat av
vinter-natt7
Om du tror att det spelar någon roll om du avser Kim eller någon annan kvinna så visar det ju bara att du inte förstått någonting. Din inställning ter sig mycket inskränkt och misogyn.
Pinsamt att en massa äldre kvinnor är inloggade på Flashback dygnet runt sen Ciara skrev att hon fått nog av psykisk och fysisk misshandel, och bara pumpar ut inlägg till hans försvar inom en minut för varje kritisk post.
Jag trodde seriöst att de var hans föräldrar med fem konton var men har insett att de nog bara är sjuka människor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sagotradapplet
VÄLDIGT intressant uttalande från dig. Vad är DIN relation till Måns som ger dig rätten att offentligt baktala honom här 24/7 med saker som du ibland inte ens kan backa upp med källor???
Sluta slingra dig. Det var DU som återigen baktalade Ciara och skrev att det var så vidrigt att baktala barnens far utan hänsyn till hur dem mår av det.
Jag har själv aldrig dragit in barnen så jag är ingen hycklare.
Jag påpekade att du själv baktalar barnens MOR offentligt och att det är en värre skymf i precis alla kulturer på jorden.
Förolämpa en främlings mamma i valfritt land och det kan vara din sista stund på jorden. Det är ännu värre för barnen att skriva massa skit om deras mamma som du gör.
Så uppenbarligen skiter du i dem. Men så är du också ett psycho som stalkat henne sen ”dag 1” då du läste att din stora idol blivit ihop med henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lazydell
Suck. H A K A N är manlig. Medans din manlighet bevisligen inte ens räcker till att fylla ett halvt strå på den.
Bara män brukar hålla på och ljuga och hävda sig om sin längd och överdriva sin manlighet. Vanlugtvis står kvinnliga fans för att de tycker en man på 1.73 är het utan att låtsas att han är längre. Colin Farells fans låtsas inte som att han är 1.92.
Och ingen tycker att Måns väldigt lilla haka är maskulin.
Det finns dock massa män som ansetts vackra med feminina drag.
Han är bara inte en av dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
vinter-natt7
Vem är onykter nu? Kan det vara du?
Jag ser ingen anledning att ta ditt senaste inlägg på allvar ö.h.t.
Lämnar denna tråden för idag. Har tackolov bättre saker för mig.
Jag trodde ett tag att det var kokain inblandat med tanke på att dessa nick postar närsomhelst dygnets alla timmar inom 1 minut.