2026-09-21, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Den där terapin hjälpte inte mycket. Var du på Baravara? Det stället verkar inte ha hjälpt MånsPetter heller. Du gör lite som MånsPetter och skyller på alla andra. I ditt fall blev det Armstark.
Han är inte färdigbehandlad. Jag tyckte att Måns verkade ha ett nytt självförtroende att våga säga saker som det är.
Sedan behöver han säkert ett år till minst som han planerat för.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-21 kl. 23:43.
Citera
2026-09-21, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Som att jämföra Runar Sögaard med Horace Engdahl. Läckberg är en framgångsrik författare. Måns är en misslyckad människa som haft spökskrivare för sitt hat och som låtsas att det går bra. Han har knarkat bort barn, fru, pengar, spelningar, vänner och anseende och till slut sin egen värdighet.

Likheter med andra flashbacklosers är slående. Det som skiljer sig med denna tråd från andra loosers är att av någon anledning finns det intresse att hålla liv i tråden.

Ja, alla förstår hur det ligger till.
Kan man överhuvudtaget sjunka lägre?
Ja nu har du tjatat om att Måns har haft en spökskrivare som skrivit hans bok.
Du får faktiskt belägga den uppgiften med något.
Eller surrar det i luften nu igen....?
Citera
Igår, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
MånsPetter var en aggressiv knarkare. Obehagligt för alla. Bakom det falska leendet fanns en psykopat som skadat sin familj och många andra som korsat hans väg

Det har gått upp för många nu. Därför kommer ingen att anlita honom 2027 och framåt.

”VAR en aggressiv knarkare”? Så nu pratar vi åtminstone i dåtid.

Och ”obehagligt för ALLA” vilka är alla? Läckberg och co som enligt berättelsen befann sig i MZ:s hem trots att upplägget var att MZ och Ciara inte skulle behöva mötas vid överlämningen?
Citera
Igår, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Han är en mycket bra pappa. Tom CJ tillstod det i tv intervjun i UK. T.o.m för hennes egen son.
Måns är en så bra pappa som han kan för CJ. Det är ju hon som bestämmer om o när han får träffa barnen i UK.

Vi hoppas att skilsmässoavtalet även omfattar framtida umgängesarrangemang, så att den neurotiske CJ inte längre kan använda sig av utpressning.
Citera
Igår, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Vi hoppas att skilsmässoavtalet även omfattar framtida umgängesarrangemang, så att den neurotiske CJ inte längre kan använda sig av utpressning.
Ja det får man verkligen hoppas.
Och framförallt att skilsmässan är över snart.
Så att alla kan gå vidare.
Citera
Igår, 01:27
Medlem
Citat:
Det är patetisk att du drar in dina egna psykiska problem i tråden. Ska vi tycka synd om dig? Kanske bättre om du vilar 11 månader till istället för att hetsa upp dig om din Svarte Petter 24/7.

Vet inte riktigt vad du pratar om när du säger att Ottoplommon ”drar in sina psykiska problem”. Jag upplever mest ditt inlägg som oförskämt och hånfullt.

Ottoplommon skriver här med exakt samma rätt som du, jag och alla andra. Att ni sedan verkar ha svårt att hinna med att läsa hens inlägg är knappast Ottoplommons problem.

Och är det förresten inte emot FB:s regler att hålla på med personangrepp på andra skribenter i stället för att diskutera sakfrågan?
Citera
Igår, 01:35
Medlem
Citat:
Jag bedömer att du har såna problem.
Jaha, Det är väl ditt problem isåfall.
Inget jag kan hjälpa dig med.
Kan vi återgå till topic nu.
Har du något intressant där?
Senast redigerad av ottoplommon Igår kl. 01:39.
Citera
Igår, 01:42
Medlem
Citat:
Alla elakheter du skrivit om Ciara bekräftar detta. Som satkärringarna på facebok ungefär.

Skrolla igenom alla dina hundratusentals inlägg.!
Du får gärna citera mina elakheter om Ciara.
Jag anstränger mig att inte skriva något orättvist om någon.
( Gör du det också?)
Fakta kan jag dessvärre inte försköna.
Senast redigerad av ottoplommon Igår kl. 01:45.
Citera
Igår, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du får gärna citera mina elakheter om Ciara.
Jag anstränger mig att inte skriva något orättvist om någon.
( Gör du det också?)
Fakta kan jag dessvärre inte försköna.

Håller med.

Men som du skriver fakta går inte att försköna och det är den de inte vill ska komma fram för den kan de inte förvränga.
Citera
Igår, 02:08
Medlem
Vem fan är CJ. En elak käring. alltid en sjukdom varje morgon som mz fick sitta o prata med henne om i timmar.Man kan ju hitta på nya sjukdomar hela livet. eller googla då har man dem alla. var det inte det hon sa i programmet med Strömstedt.Hon verkar djävligt krävande. hoppas hennes nya har pengar så slipper hon kanske betala barnen skoluniformer. Som är så mycket för henne, stackars henne ex män.

Hon verkar vara den mest handikappade i detta årtal. hur kan man åka utan ha ett bankort med sig. OJ jag har inga pengar. vem fan åker till ett annat land utan betalkort eller ngt annat betalmedel.
Verkar vara att det hon gjort mest är att låta ngn annan ska beta för henne.
Senast redigerad av rhodellisania Igår kl. 02:13.
Citera
Igår, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj

Ja hoppas VERKLIGEN det. MZ sa i en intervju ganska nyligen att skilsmässan var klar men jag är osäker på exakt vad han menade om det ev. är vissa delar o.d.
Citera
Igår, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Håller med.

Men som du skriver fakta går inte att försköna och det är den de inte vill ska komma fram för den kan de inte förvränga.
Jo tyvärr så går det att förvränga fakta i en oärlig debatt.
Synd för jag tror att debatten blivit intressantare om det varit mer ärligt.
Det finns saker med Måns som jag skulle velat diskutera.
Men minsta lilla svaghet skulle utnyttjas mot Måns och dragits upp till enorma lögner.
Så det blir att man tiger. Synd. För det hade nog blivit mer givande för alla inblandade om
alla varit ärliga.
Senast redigerad av ottoplommon Igår kl. 02:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in