2026-09-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Ingen kan ju lita på MånsPetter. Han ljuger och bedrar och hur ska någon då veta om något är sant.

Så att tro på en lögn och hatbok som källa blir omöjligt.

Generellt sett brukar en missbrukare ha många återfall. Hur Ciara hanterar det med MånsPetter är frågan.
Nej, Måns har inte fått återfall en enda gång. Så istället klankar hon på att han dricker vin.
Måns får träffa sina barn varje gång hon behöver barnvakt.
Men inte i sitt eget hus i UK som han fortfarande betalar alla räkningar för.
Och alltid med väldigt kort varsel så det inte går att planera logistiken.
Så det alltid bli svindyra flygbiljetter i sista minuten och svindyra boeenden runt om i England.
Det här är mycket vanligt när kvinnor vill sabba för pappor att träffa sina barn.
Har själv sett det på nära håll via en bekant.
Citera
2026-09-15, 19:32
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Nej, Måns har inte fått återfall en enda gång. Så istället klankar hon på att han dricker vin.
Så det alltid bli svindyra flygbiljetter i sista minuten och svindyra boeenden runt om i England.
Det här är mycket vanligt när kvinnor vill sabba för pappor att träffa sina barn.

Hur vet du detta?
Citera
2026-09-15, 19:37
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:

Att du får fortsätta och skriva din skit här! Du hittar ju bara på alltihopa, rent förtal, till exempel så är det fortfarande inte bara hans hus i England. Ciara köpte in sig för 3,2 miljoner och enligt äktenskapsförordet ska det delas på jämnt. Din dumme fan.
Senast redigerad av cyberhawk 2026-09-15 kl. 19:42.
Citera
2026-09-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Jättebra sammanställt. Jag håller med om allt.

Jag har också läst ut boken tyvärr men den var verkligen bra, upplever absolut att MZ har stor talang för att skriva.

Och som du skriver nej det är ingen hatbok den är nyanserad och saklig och sorglig. Men även humor förekommer då MZ verkar ha en otrolig inlevelse i att se det humoristiska i helt vardagliga händelser om det så gäller att beställa mat eller lämna drogtester iof är väl just dessa tester inte vardagliga.

Den visar också att MZ är en skör person då han är privat vilket han också sagt i intervjuer att han är både blyg och konflikträdd. Även om många har svårt att tro det då han är så duktig i sitt artisteri där han kan framföra allt möjligt inför en väldigt massa människor.

Det går verkligen att leva sig in i allt han skriver i boken och man lider med honom. Fruktansvärt hemskt är ganska mycket.

Jag tror på uppgifterna från England som står i boken det gör att mycket KLARNAR. Och det är sjukt osmakligt.
Det var därför jag sträckläste den. Han har förmågan att beskriva händelser och miljöer allt från vardagliga strövtåg i traktorspår över åkern till skogar och bad i kalla sjöar. Och man känner att man går bredvid och tydligt ser kornåkern vaja i vinden. Man får också följa med på resor och deras roliga bröllop.
Så man vandrar vid sidan om i vått och tort genom biografin.
Citera
2026-09-15, 19:48
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Det var därför jag sträckläste den. Han har förmågan att beskriva händelser och miljöer allt från vardagliga strövtåg i traktorspår över åkern till skogar och bad i kalla sjöar. Och man känner att man går bredvid och tydligt ser kornåkern vaja i vinden. Man får också följa med på resor och deras roliga bröllop.
Så man vandrar vid sidan om i vått och tort genom biografin.

Patetiken i den här tråden peakar när du och lazydell försöker sälja MånsAlberts självömkande hatbok.
Citera
2026-09-15, 19:48
Medlem
Citat:
Hur vet du detta?
Du kan nog lita på att boken är sanning.
Det är ju ett känsligt ämne och ett snedsteg skulle kunna vara förtal.
Du tror väl inte Måns skulle vara så dum att han skrev något som var osant.
Tex hans hus i UK som han fortfarande betalar alla räkningar för men själv inte får vistas i.

Edit. Hur vet du själv allt du påstår varje dag att folk tycker, utan minsta källa?
Citera
2026-09-15, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Att du får fortsätta och skriva din skit här! Du hittar ju bara på alltihopa, rent förtal, till exempel så är det fortfarande inte bara hans hus i England. Ciara köpte in sig för 3,2 miljoner och enligt äktenskapsförordet ska det delas på jämnt. Din dumme fan.
Kan du visa upp äktenskapsförordet? Eller har du underlag på vad Måns köpte huset för
eller något underlag på att CJ köpt in sig för 3,2 miljoner?
Citera
2026-09-15, 19:56
Medlem
Citat:
Patetiken i den här tråden peakar när du och lazydell försöker sälja MånsAlberts självömkande hatbok.
Hur vet du att det är en självömkande hatbok?
Du har ju inte läst boken.
Men har fullt av hätska omdömen om den ändå.

Han skriver inte ett ord om sin depression tex.
Man kan ana en svag bitterhet då och då.
Men mest är det bara sorgsenhet.
Och oändlig kärlek för sina pojkar.
Och även den kärlek han haft för CJ.

Det som talar för oss är väl att vi läst boken.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-15 kl. 20:00.
Citera
2026-09-15, 19:58
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Kan du visa upp äktenskapsförordet? Eller har du underlag på vad Måns köpte huset för
eller något underlag på att CJ köpt in sig för 3,2 miljoner?

Till skillnad från dig som hittar på och ljuger hela tiden så har jag alltid hållit mig till sanningen.

Varsågod din dumme fan:

https://www.svenskdam.se/noje/sa-mycket-pengar-maste-nyskilda-mans-zelmerlow-ge-till-ciara/10739664?utm_source=chatgpt.com

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yEnMda/sa-fordelas-mans-och-ciara-zelmerlows-tillgangar-
efter-skilsmassan

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yEnMda/sa-fordelas-mans-och-ciara-zelmerlows-tillgangar-efter-skilsmassan
Citera
2026-09-15, 20:01
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Tex hans hus i UK som han fortfarande betalar alla räkningar för men själv inte får vistas i.

Apropå förtal och att inte skriva något som var sant.... It takes one to know one
Citera
2026-09-15, 20:05
Medlem
Citat:

Edit. Hur vet du själv allt du påstår varje dag att folk tycker, utan minsta källa?

Jag väntar fortfarande på mitt exemplar av boken, så jag ligger efter med nyheterna just nu... Jag kan inte fatta att MZ fortfarande betalar alla huskostnader... hemskt... Jag hoppas att den slutgiltiga skilsmässouppgörelsen löser den här situationen också... kan den här 40-åriga kvinnan tjäna sina egna pengar? Eller är hon bara kapabel att prata strunt och ta Botox-injektioner?
Citera
2026-09-15, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Till skillnad från dig som hittar på och ljuger hela tiden så har jag alltid hållit mig till sanningen.

Varsågod din dumme fan:

https://www.svenskdam.se/noje/sa-mycket-pengar-maste-nyskilda-mans-zelmerlow-ge-till-ciara/10739664?utm_source=chatgpt.com

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yEnMda/sa-fordelas-mans-och-ciara-zelmerlows-tillgangar-
efter-skilsmassan

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yEnMda/sa-fordelas-mans-och-ciara-zelmerlows-tillgangar-efter-skilsmassan
Det var katten som gick på tangentbordet o publicerade ett inlägg alldeles själv nyss.

Då ber jag om ursäkt att jag missat vad som stått i skvallerpressen.
Jag vet bara att det var Måns som köpte huset för ruskigt mycket pengar.
Deras äktenskapsförord har jag inte läst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in