2026-09-13, 23:04
Medlem
Bara vara är humbugg han behövde ett 12stegsprogram. Men justeja laddet är ju det som varit med honom längst som stöttar han bäst... tror senaste året att han inte varit utan det max 3 dagar i rad som längsta uppehåll. Iom att han slopat sin karriär har han säkert börjat labba med tjacket som budget alternativ. En rövpanna innan skördefesten på vingården tar fart..
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Förstår du skillnaden mellan det du anser vara det korrekta sättet att ta ansvar och det som MZ skriver I sin bok - nämligen allt det du säger ovan samt att det var det grövsta han gjort bort sig under bandets tid tillsammans och hur fruktansvärt ledsen han är för det. Att han hellre skulle tagit sitt liv än medvetet svika dem? Han bönar och ber att de ska släppa stridsyxan. Men det är inte tillräckligt, eller hur? Du kanske ska skicka honom ditt manus.

Du har alltså aldrig sett hela citatet som du svarar på? Nämligen "En av dem skriver att jag borde bli en bättre människa och åka till Baravara".
Så utan att ens ha läst hela meningen till punkt väljer du att raljera över att han inte förstår innebörden - för han tycker själv att han är så förträfflig - samt att detta beteende är typiskt för en narcissist.

Jag behöver inte citera något för någon som kokar över av förutbestämda meningar.
Du däremot behöver läsa en viss bok innan du uttalar dig mer.

Han åkte till Baravara inte mindre än två gånger.
Citera
2026-09-13, 23:09
Medlem
Nej han har försökt bortförklara och skylla ifrån sig. Ingen är imponerad. Framförallt vet alla att det är bullshit. Be han lämna ett hårprov på dom påstådda 2.5 åren haha det är dumt att fara med lögner man kan få äta upp så hårt!
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Då är du väl också uppfostrad till att alla människor kan begå ett misstag.
Misstaget Måns gjorde var att han i en pressad situation när han var angripen från alla håll försökte förklara hur det gått till utan att tänka sig för. Det var väl så han upplevde att det gått till som hoppade som små grodorna ur hans mun just där och då.
Förövrigt har Måns tagit ansvar för vad han gjort. Erkänt kokainbruk och otrohet mm. Och han ångrar sitt dumma misstag om turnébussen väldigt mycket och är väldigt ångerfull.
Jag förstår att bandmedlemmarna har svårt att förlåta honom ändå. Det ledde väl till tråkiga konsekvenser för dem själva. De har väl arbetsgivare och familjer att tänka på.

Det fetade. Naturligtvis är det alltid så.
Citera
2026-09-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkentrappappapp
Nej han har försökt bortförklara och skylla ifrån sig. Ingen är imponerad. Framförallt vet alla att det är bullshit. Be han lämna ett hårprov på dom påstådda 2.5 åren haha det är dumt att fara med lögner man kan få äta upp så hårt!
Jag skrev att CJ uppfattat det så. ca 2,5 år.
Citera
2026-09-13, 23:34
Medlem
Citat:
Han har typ lämnat a l l a prov som existerar. Allt är rent och har varit sedan länge. Återigen - är det inte så JÄVLA dumt att påstå saker när ens åsikter enbart bygger på ens egna ouppbyggda förutfattade meningar, så säg?
Citera
2026-09-14, 02:17
Medlem
Citat:
Det hårstråt skulle markera droger från roten till toppen. Hela vägen. Räcker med att sett hur han såg ut när han sjöng med i den gamla 90-talslåten i somras. Helt nerdekad och han orkade inte hålla ögonen öppna.
Citera
2026-09-14, 02:59
Medlem
Dra den om rödluvan, va ps. 180 lång var han också trots skostorlek 39?
Citat:
Han har typ lämnat a l l a prov som existerar. Allt är rent och har varit sedan länge. Återigen - är det inte så JÄVLA dumt att påstå saker när ens åsikter enbart bygger på ens egna ouppbyggda förutfattade meningar, så säg?
Citera
2026-09-14, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Folk som drogar är ljusskygga och undviker att synas. En anledning varför dom gömmer sig bakom solglasögon. Din Mumsbit är inte intressant för fler än dig och några gamla tanter.
Du glömde slänga ur dig vänsterröstande gamla tanter.

Det tror jag inte på. Måns är stor inom ESC-publiken bla.
Och det är i alla åldrar. I min familj gillar vi Måns. Och vi är tre generationer.
Men jag kan tänka att han mest går hem hos damer iallafall. Vad är fel med det?

Du kan inte anklaga någon för drogberoende utan att du säkert VET.
Och du vet bara vad du inbillar dig, tycker jag mig märkt genomgående.
Prova att skriva fakta någon gång som omväxling För det är tjatigt med tyckande enbart.

EDIT: Måns vann semin och kom tvåa i finalen. Ville bara påminna vad folk tycker.
Det var nog inte bara några gamla tanter som röstade då.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-14 kl. 03:39.
Citera
2026-09-14, 03:06
Medlem
Citat:
Han kanske inte ville mingla för fotograferna och ge elake Armstark vatten på sin kvarn.

Ingen hade flinat bredare av att fått kommit in i värmen igen? Men där är vi inte oavsett vad du vill tro. Nu blev han bara en okänd laddtorsk-statist för den sidan av kolaCarolas leverne.
Citera
2026-09-14, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det hårstråt skulle markera droger från roten till toppen. Hela vägen. Räcker med att sett hur han såg ut när han sjöng med i den gamla 90-talslåten i somras. Helt nerdekad och han orkade inte hålla ögonen öppna.

Japp har garanterat hållt han på benen närmare 20 år än 2,5. Vilka förbannade polare att bara envist bjuda och bjuda...
Framförallt riktigt läskigt vilka totalmedberoemde möjliggörare han är omgiven av som gärna gör bort sig på rättegångar för att försöka rädda sonen på dekis.
Som aldrig kommer få nån revansch-sprakande comeback för han valde laddet. Och istället för att ta hjälp behöver släppa bittra texter från en medelålders arbetslös man- med hopp om att nån tolkar som 180cm lång iförd sina buffalos i stl 39
Citera
2026-09-14, 03:32
Medlem
Haha ja användare besatta av föredettingar och hur dom blev ägda av Kaj och måste sitta uppe på småtimmarna och försvara och bli kränkta och ladda upp med ytterligare en näsa, för att orka nöta på och formulera ytterligare ETT JÄTTEBRA TYDLIGT INLÄGG MED MASSOR AV TEXT SOM MAN JU BEHÖVER OM PERSONEN ÄR SÅ OSKYLDIG OCH FÖRTALAD

Citat:

Och det är i alla åldrar. I min familj gillar vi Måns. Och vi är tre generationer.

Prova att skriva fakta någon gång som omväxling För det är tjatigt med tyckande enbart.

EDIT: Måns vann semin och kom tvåa i finalen. Ville bara påminna vad folk tycker.
Det var nog inte bara gamla tanter som röstade då.
Citera
2026-09-14, 03:46
Medlem
Citat:

Det var nog inte bara gamla tanter som röstade då.
Ja, dom tanterna är lågbegåvade och röstar rött. Faktum är att han själv blev tvungen att erkänna sitt missbruk då sociala krävde drogtest ifall han skulle få ha hand om sina barn. Det gick sådär.

Då kom han på att han kunde skylla på kollegorna i turnébussen. Det gick sådär. Dom ville inte ha med han att göra sen och MånsPetter blev arbetslös. (Fakta)

Detta borde han ha skrivit om i boken? Han förde ju noggrant dagboksanteckningar.
Senast redigerad av Vipan 2026-09-14 kl. 03:51.
Citera
2026-09-14, 05:37
Medlem
Citat:
Vad är det för prov och varför håller han på och lämnar sådana? Jag tror att du drar till med något eget ”ouppbyggt” påhitt här. Det finns inget bevis på att han är drogfri i dagsläget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in