Igår, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vilka anklagelser har hon överdrivit?
Kommer inte exakt ihåg hur hon uttryckte det på engelska. Men det lät absolut som att han varit våldsam mot sin familj. Och det har han inte. Om man inte räknar det som misshandel att han stannade i steget när CJ sprang efter honom i korridoren. Tycker du själv att det är något att polisanmäla och ta upp polisens resurser med?
Citera
Igår, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Lunds stadsbibliotek har i skrivande stund en kö på 41 (fyrtioen, fyra etta) reservationer, så det kommer att ta sin tid innan man får chansen, även om de verkar köpa in ett antal exemplar till sina olika bibliotek.
Poppis bok.
Citera
Igår, 20:25
Medlem
Citat:
Jag hoppas att hon skriver en bok tillsammans med Läckberg.
Ja det hade väl varit kalas! Jag tror nog Läckbergskan har börjat bli lite rädd om sitt rykte nu..
Tyckte hon distanserade sig från CJ sist.- Ciara kan tala för sig själv, sa hon.
Citera
Igår, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Det är väl ändå inte härskarteknik att konstatera att du är hatisk gentemot MZ?
Eller vill du påstå att du är likgiltig, men hänger här för skojs skull? Eller gillar du honom rentav men har svårt att visa det?
Är "din dumme fan" egentligen ditt kärleksspråk?

Om du inte vore hatisk så vore det väl ändå rimligt att vilja höra bägge sidor? Jag verkar vara en av få härinne som faktiskt läst boken; är det något du undrar över så kan jag svara på det. Fråga på.

Nämns CJ:s mamma Debbie i boken? Jag har en känsla av att hon har ett enormt inflytande på CJ. Debbie har själv en gång skrutit om att hon inleder varje dag med ett flera timmar långt samtal med CJ, eftersom de båda är ”väldigt pratsamma”.
Citera
Igår, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Kommer inte exakt ihåg hur hon uttryckte det på engelska. Men det lät absolut som att han varit våldsam mot sin familj. Och det har han inte. Om man inte räknar det som misshandel att han stannade i steget när CJ sprang efter honom i korridoren. Tycker du själv att det är något att polisanmäla och ta upp polisens resurser med?
Det är stabilt Ottoplommon. Du anklagar Ciara för förtal baserat på något hon skrev, men du kommer inte riktigt ihåg vad det var. Men i varje fall så har MånsPetter inte gjort det du inte minns att hon skrev.

Vi säger så.
Citera
Igår, 20:29
Medlem
Citat:
Du hävdar ju att det är förtal när Ciara berättar vad som hänt. Du får väl bestämma dig? Hon berättade om drogerna, våldet och otroheten. Allt har visat sig vara sant.

Vilket våld?
Citera
Igår, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det är en vitbok - din simpla dåre. Vem tror du ryggsäcken är i det som bananen citerade?

Måns Petter kan inte se att han gör något fel mer än att han kanske är för ädel.

Man hade hellre tagit några år i fängelse än att skriva något sådant om den man har gemensamma barn med, även om det inte fungerade.

Man skäms ju för fan å människosläktets vägnar.
Du kallar alltså mig för dåre - i samma mening som du konstaterar att det är en vitbok??

Ryggsäcken är ingen vem - det är förstås deras gemensamma bagage.
MZ har sett att han gjort mängder med fel. Liksom hon gjort. Vill du höra mer om dem?

Fattar jag dig rätt i att du hellre sitter i fängelse än berättar din egen sida av historien? Gäller det även CJs instagraminlägg, om den hon har gemensamma barn med, eller bara om MZ vill lätta sitt hjärta?

Förresten; Vad är ens "något sådant"? En vitbok?
Citera
Igår, 20:33
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Det är väl ändå inte härskarteknik att konstatera att du är hatisk gentemot MZ?
Eller vill du påstå att du är likgiltig, men hänger här för skojs skull? Eller gillar du honom rentav men har svårt att visa det?
Är "din dumme fan" egentligen ditt kärleksspråk?

Om du inte vore hatisk så vore det väl ändå rimligt att vilja höra bägge sidor? Jag verkar vara en av få härinne som faktiskt läst boken; är det något du undrar över så kan jag svara på det. Fråga på.

Som sagt, jag föredrar den objektiva sanningen framför allt annat.
Citera
Igår, 20:33
Medlem
Citat:
Nej inte våldet! Att CJ fått ont i ländryggen av att springa in i ryggen på Måns skvallrar ju om att hon var i hastig rörelse efter Måns. Jag försvarar inte någon av dem där. Tonårsbeteende av båda.
Hon skrev väl inlägget innan händelsen i hotellkorridoren. Vi har bara MånsPetters ord på att han gjorde ”mellanstadiestoppet” så att hon sprang på honom. Det är iofs en form av våld.
Citera
Igår, 20:35
Medlem
Citat:
Ja det hade väl varit kalas! Jag tror nog Läckbergskan har börjat bli lite rädd om sitt rykte nu..
Tyckte hon distanserade sig från CJ sist.- Ciara kan tala för sig själv, sa hon.
Hur är det, är Ottoplommonskan lite bitter på Läckbergskan?
Citera
Igår, 20:35
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Hur kan du påstå det? Då vet du inte vad objektivitet betyder.
Objektivitet betyder just att lyssna på båda sidorna.
Både Måns och Ciara.

Det är exakt det jag gjort, tagit reda på vad båda sidor har gjort och ställt det mot varandra och sedan dragit en slutsats, väldigt enkelt faktiskt, när man är en normal tänkande människa.
Citera
Igår, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Lunds stadsbibliotek har i skrivande stund en kö på 41 (fyrtioen, fyra etta) reservationer, så det kommer att ta sin tid innan man får chansen, även om de verkar köpa in ett antal exemplar till sina olika bibliotek.
Det är inte illa, 41 stycken i lilla Lund! Hur många blir det i procent….få se…41 på en befolkning på 100.000…det blir väl ca 0.041%. Det är faktiskt imponerande, undrar om dom någonsin har haft en liknande kö?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in