2026-09-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är stabilt Ottoplommon. Du anklagar Ciara för förtal baserat på något hon skrev, men du kommer inte riktigt ihåg vad det var. Men i varje fall så har MånsPetter inte gjort det du inte minns att hon skrev.

Vi säger så.
Jag minns vad hon sa och det gör du också.
Men hon skrev det på engelska och det kan jag inte återge den exakta ordlydelsen av.

Jag tycker du är en oärlig debattör. Som alltid ska vränga det sagda och tolka det "som fan själv läser bibeln" med flit. Väldigt oseriöst och omoget grepp.
Citera
2026-09-11, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Det är exakt det jag gjort, tagit reda på vad båda sidor har gjort och ställt det mot varandra och sedan dragit en slutsats, väldigt enkelt faktiskt, när man är en normal tänkande människa.
Nej du har ensidigt läst tråden och nej, jag tycker inte du är en objektiv tänkande människa.
Citera
2026-09-11, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Nämns CJ:s mamma Debbie i boken? Jag har en känsla av att hon har ett enormt inflytande på CJ. Debbie har själv en gång skrutit om att hon inleder varje dag med ett flera timmar långt samtal med CJ, eftersom de båda är ”väldigt pratsamma”.
Jadå, hon får minst två sidor alldeles för sig själv. De har nog stort inflytande på varandra, skulle jag säga. När Debbie - eller Glammy - som de måste kalla henne välkomnade MZ efter ett gräl eller resa (de två sakerna hörde alltid ihop) fick hon en ordentlig tillsägelse av CJ ända tills hon stod på dotterns sida.

Ciara äger som sagt två hus som hon skulle kunna bo i med barnen så att MZ kan sälja SITT hus med det går inte. För där ska Glammy bo, som "råkat" göra slut på sina pengar.
För övrigt verkar MZ tycka sin ex-svärmor är charmerande (i små doser).
Citera
2026-09-11, 20:43
Medlem
Citat:
Hon skrev väl inlägget innan händelsen i hotellkorridoren. Vi har bara MånsPetters ord på att han gjorde ”mellanstadiestoppet” så att hon sprang på honom. Det är iofs en form av våld.
Polisanmälan kom efter hotellvistelsen. Det var efter hennes förtal.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-11 kl. 20:45.
Citera
2026-09-11, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag minns vad hon sa och det gör du också.
Men hon skrev det på engelska och det kan jag inte återge den exakta ordlydelsen av.

Jag tycker du är en oärlig debattör. Som alltid ska vränga det sagda och tolka det "som fan själv läser bibeln" med flit. Väldigt oseriöst och omoget grepp.
Du får väl prova att göra en anmälan om förtal baserat på det du har, och se om rättsväsendet tycker att du är seriös och mogen.
Citera
2026-09-11, 20:45
Medlem
Citat:
Polisanmälan kom efter hotellvistelsen. Tror att det var efter hennes förtal.
Ska vi ta det ett varv till? Vilket förtal?
Citera
2026-09-11, 20:45
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Nej du har ensidigt läst tråden och nej, jag tycker inte du är en objektiv tänkande människa.

Vad har tråden med min faktainsamling att göra? Du är inte rätt person att kritisera någon annan för att inte vara en objektivt tänkande människa.
Citera
2026-09-11, 20:48
Medlem
Citat:
Jag hoppas att hon skriver en bok tillsammans med Läckberg.

Du har i månader hävdat att MZ saknade grund för att stämma CJ för förtal på grund av ett Instagram-inlägg, eftersom du menade att CJ skrev det medan hon befann sig i England... men om hon väljer att ge ut en bok måste hon göra det via ett svenskt förlag, och boken måste vara på svenska för att någon här ska kunna köpa den... och i så fall kommer MZ (enligt din uppfattning) att ha formell grund för att stämma CJ för förtal... Låt mig upprepa: den brittiska allmänheten är inte intresserad av CJ, och ingen i England skulle ge ut en bok av henne.
Citera
2026-09-11, 20:49
Medlem
Citat:
Ska vi ta det ett varv till? Vilket förtal?
Hennes offentliga förtal på hennes IG.
Vill minnas att hon polisanmälde MZ för "våld" i nära relation efter förtalet veckan efter mello ungefär.
Citera
2026-09-11, 20:51
Medlem
Citat:
Hennes offentliga förtal på hennes IG.
Vill minnas att hon polisanmälde MZ för "våld" i nära relation efter förtalet veckan efter mello ungefär.
Vad skrev hon som var förtal?
Citera
2026-09-11, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Vad har tråden med min faktainsamling att göra? Du är inte rätt person att kritisera någon annan för att inte vara en objektivt tänkande människa.
1/ Ciara har uttalat sig mer än en gång om Måns.
2/ Måns har tigit som muren tills nu.
Citera
2026-09-11, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Du har i månader hävdat att MZ saknade grund för att stämma CJ för förtal på grund av ett Instagram-inlägg, eftersom du menade att CJ skrev det medan hon befann sig i England... men om hon väljer att ge ut en bok måste hon göra det via ett svenskt förlag, och boken måste vara på svenska för att någon här ska kunna köpa den... och i så fall kommer MZ (enligt din uppfattning) att ha formell grund för att stämma CJ för förtal... Låt mig upprepa: den brittiska allmänheten är inte intresserad av CJ, och ingen i England skulle ge ut en bok av henne.
Ciara har inte förtalat MånsPetter Zelmerlöw, det är bara något som du har fått för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in