LOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Citat:
”Under våra tjugo år tillsammans har jag absolut gjort bort mig ibland men inte på något allvarligt sätt. Förrän nu. Det måste vara därför de tror att detta är medvetet. Att jag velat dämpa mitt eget fall genom att hänga ut mina bästa vänner. Jag hade hellre tagit mitt liv.”
Citat:
Måns Zelmerlöw skriver att han ”bönade och bad” att de skulle försöka släppa ”besvikelsen och stridsyxan”.
”Jag läser alla tre svaren, men vet inte hur jag ska reagera längre. Kommer vi hitta tillbaka till varandra efter det här? En av dem skriver att jag borde bli en bättre människa och åka till Baravara.”
Expressen har sökt The agreement.
https://www.expressen.se/noje/sprickan-mellan-mans-zelmerlow-och-bandet/
Så nu är det även deras fel att han åkte till Baravara och lockades in i återfall i sitt "sexmissbruk" 🤣
Det var ju exakt
hängde ut sina "bästa vänner" som han gjorde, påstod att han aaaaaaaaaldrig ens testat kokain tidigare men
våren 2025:
https://www.gp.se/kultur/mans-zelmerlow-om-kokainet-och-skilsmassan-fran-ciara
Citat:
Det ligger tyvärr sanning i anklagelserna om narkotika. Jag har varit emot droger hela mitt liv men för två år sedan dök det upp i turnébussen. ”Alla andra” gjorde det. Det är så vanligt i min bransch, så det blev svårt att inte testa. Trots att jag vet att jag har en beroendepersonlighet, säger Måns Zelmerlöw och fortsätter:
Citat:
Så från det blev kokainet en normaliserad del av en utekväll och det gick så långt att jag behövde ta tag i det så att jag inte skulle sluta på en plats jag absolut inte får hamna.
Citat:
Hur kom det sig att du valde att ändå testa första gången?
– Jag minns att vi satt i bussen en natt och kollade ”Plötsligt i Vinslöv” och någon föreslog en lina. Även de som vanligtvis brukade säga nej hakade på. Det märkliga var att det inte hände så mycket med dem, de var samma personer, bara lite piggare, och då tänkte jag att ”då borde väl jag kunna testa också”. Så det gjorde jag, fast jag tidigare hade varit så emot och lovat mig själv att inte prova. Det hade avdramatiserats för mig under den våren genom att jag hade sett vänner använda det till synes utan problem.
Hahaha
Måns, detta ÄR att kasta vännerna under bussen.
Önskar att de här turnémusikerna skrev sin egen bok om alla år med '
Jag har alltid varit emot droger - Jag testade första gången vid 37 års ålder eftersom hela mitt band knarkade runt mig i månader tills jag trodde att jag också skulle klara att testa- Zelmerlöw'.