2025-03-18, 14:08
Medlem
Pethuglins avatar
Jag tycker att Måns utseende har förändrats den senaste tiden och inte till det positiva. Han ser ut hålögd och avmagrad på många bilder.
Titta tex på bilden i Expressen idag. https://www.expressen.se/noje/ciara-...tet-fran-mans/

Förresten Passande namn på Måns sommarturne;
Chapter II Tour

25 juni, Motala, Motala Lokverkstan Premiär
28 juni, Östervåla, Skogsvallens Festplats
4 juli, Oskarshamn, Latitud 57
9 juli, Halmstad, Hotell Tylösand
10 juli, Fårö, Sommarkväll på Stora Gåsemora
12 juli, Svedala, Sommarrocken
24 juli, Piteå, Kalles Tältet PDOL
31 juli, Kalix, Vassholmen
1 augusti, Norrköping, Hugo Parkfestival
2 augusti, Örebro, Humledagen
8 augusti, Nyköping, Tovastugan
Citera
2025-03-18, 14:10
Medlem
Ciara anklagar Måns för att vara en narkoman? Kan man lita på det eller är hon bara vanlig tjej som kastar anklagelser på sitt ex efter att blivit dumpad?
Citera
2025-03-18, 14:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det kommer ju bli svårt att plocka bort honom från årets Masked Singers som redan är inspelat! 🤔

Man kommer ju säkert tona ner hans medverkan till max. Om det inte går att klippa bort helt. Har ju hänt i Robinson några gånger. Iofs svårare med ett program som Masked Singer.
Citera
2025-03-18, 14:12
Medlem
Ad-infinitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greatesthits
Att Mums-Måns har ett omättligt sexberoende har väl varit vida känt, och hans ständiga otrohetsaffärer... killen är ju känd för att springa runt i hotellkorridorer och knacka på hos hugade spekulanter...

Sen skall man nog läsa blivande ex Mrs.Zelmerlövs inlägg på (just) engelska... drug abuse, och emotionell och "physical abuse"... vittnar kanske mer om att killen inte alltid har ett stabilt humör... och det kan likväl vara diverse "läkemedel" som avses med "drugs"... snarare än att han sitter och drar linor framför kidsen... men vem vet...

Precis som hans "tävlingsinstinkt" gav sig uttryck för i mello-finalen... att han kände sig nödgad att springa och iväg och sparka "på lite soptunnor" och kasta mobilen i backen...

Han är nog inte helt i balans den grabben...

"Physical Abuse" är vad det är. Det går liksom inte att misstolka.
Hon hänger helt enkelt ut honom som en hustrumisshandlare.
Dessutom en missbrukande, otrogen sådan.
Ett ärkesvin.

Måns har nog suttit och bedömt hur nallar, glassar och godismaskiner sjunger för sista gången.
Citera
2025-03-18, 14:15
Medlem
Haha Måns

Glöm aldrig det gott folk. Med judar kan skenet bedra.
Citera
Medlem
kauwts avatar
Ciaras Instagram:

Jag har varit tyst och skyddat min ex man för länge.

För att stoppa spekulationerna ansökte jag om skilsmässa i Storbritannien så att jag kunde hålla det här privat. Eftersom det verkar som om det inte längre är möjligt är det viktigt att jag talar min sanning och äntligen står fast.

Mina barn har och kommer alltid att vara min högsta prioritet, och jag kommer att göra allt jag kan för att skydda dem och vara den mamma de förtjänar.

Jag kan inte längre tillåta min familj att leva i en fientlig miljö och utsättas för drogmissbruk, känslomässiga, fysiska övergrepp och oändlig otrohet.

Jag uppmuntrar alla som är i en liknande situation att söka hjälp och stöd, och finna styrkan att ta kontroll över ditt liv.

Alla förtjänar lycka och frihet.

Jag önskar Måns all lycka i hans framtida ansträngningar, och jag hoppas att han söker den hjälp han så desperat behöver.

Medan detta kapitel är avslutat, önskar jag honom inget annat än en väg mot en bättre framtid.

Jag uppskattar verkligen all kärlek och stöd under denna oundvikligt svåra tid.

Tack
Citera
Medlem
Jag skulle tro att Ciara menar att den gode Måns är en tvättäkta Narcissist tyvärr.
Citera
Medlem
anwe8s avatar
Zelmerlöv kommer anmäla C för förtal. Sedan får vi se hur det går. C borde ha polisanmält istället för att förtala honom via sociala medier. Hon begår nu en brottslig handling oberoende av sanningshalten i hennes utsaga.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmedjolle
Ciara anklagar Måns för att vara en narkoman? Kan man lita på det eller är hon bara vanlig tjej som kastar anklagelser på sitt ex efter att blivit dumpad?

Man kan givetvis se det som så. Eller då att det är beskyllningar som kan komma vid en skilsmässa för att hon ska få ensam vårdnad.

Det som talar emot att hon far med osanning är att hon tidigare varit knäpptyst offentligt. Fastän det ju hänt saker med att MZ varit otrogen.

Men återstår att se. MZ borde ju för sin egen karriär komma med ett svar snabbt. Antingen då att hon ljuger eller ett erkännande.
Citera
Medlem
Smart av Ciara att slänga Måns under bussen precis när Let’s dance börjar. Hon kommer att få många sympatiröster.
Citera
2025-03-18, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ad-infinitum
"Physical Abuse" är vad det är. Det går liksom inte att misstolka.
Hon hänger helt enkelt ut honom som en hustrumisshandlare.
Dessutom en missbrukande, otrogen sådan.
Ett ärkesvin.

Måns har nog suttit och bedömt hur nallar, glassar och godismaskiner sjunger för sista gången.

Exakt, folk i tråden verkar inte förstå engelska om man missupfattar hennes inlägg. Står klart å tydligt vad Måns är å har gjort
Citera
2025-03-18, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja jävlar. Pundare som är kvinnomisshandlare. Det var inte bara otrogen som nu alla redan visste

Återstår att se hur han ska fixa detta. Lär ju bli cancelled närmast direkt. Kan tänka mig att det kommer något från honom om att han insett problemen och tagit in på beroendehem. Svårt att se någon annan lösning för honom än att bara be om ursäkt för en liten chans att kunna få vara med i TV och musikaler framöver.

Det körde han ju på för 10 år sedan, att han skulle söka hjälp och gå i terapi. Antingen var det bara ord eller så funkade inte behandlingen - vissa ändras aldrig och vill inte det heller. Speciellt om de är narcissister som tror de kommer undan med allt då de alltid gjort det hittills. Han var ju ”svärmorsdrömmen” hos många fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in