Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Lugn familjekväll på Pepes Bodega med 2000 andra? Knappast! Har du kollat med Lazydell om det gick att sitta till bords och beställa mat eller om det var ”hela huset gungar” med anledning av 35-årsfirandet? MånsPetter och barnen var på scenen, jag tror att det fanns publik på plats. Fylla, skrik och skrän. Olämplig miljö för förskolebarn, dessutom väldigt sent! Hemma vid midnatt.
Ja, ja din stackare. Du har visst inte unnat dig själv så mkt roligt. Och det är ju synd om dig isåfall.
Men för det ska man väl inte missunna andra människor glädje och att ha en trevlig kväll med sin familj.
Jag minns från när jag var liten spännande utflykter sent i vinternatten tillsammans med familjen.
Det var högtidsstunder att få vara tillsammans med dem man älskade mest, på en tid man egentligen skulle sova.
Så jag lovar dig att den här sena aftonen kommer pojkarna alltid att minnas hela livet.
Nej, jag har informerat mig från *sheannax som
du vet var där.
Studera kartan över pepes bodega och försök ta in hur stort det är och läs programmet över tiderna som hon även lagt ut idag.
EDIT: "Fylla, skrik och skrän." Du var ju inte där! Om någon beter sig olämpligt åker de såklart ut. Vad tror du de har anställda vakter till?