2026-06-12, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Absolut, den har jag frågat om tidigare:

Är du bjuden? Ses vi där rentav?
Duktigt av dig att ha frågat förut (och att du för ovanlighetens dessutom kan bevisa det är stort)!

Att du sedan tillfälligt glömde bort hans stora dag, i din iver att nedvärdera honom, gör att jag tänker att vi nog trots allt inte kommer att ses där.
Citera
2026-06-12, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det finns inga normala förutsättningar utan missbruk för MånzPetter. Han har i grunden en beroendepersonlighet. Det har han själv erkänt. Han är sexmissbrukare och knarkare. Han ska även satsa på att bli vinproducent i stället för att skaffa sig ett riktigt jobb nu när artistkarriären är avslutad. Hela hans liv kretsar kring droger och alkohol, däremellan klämmer han in lite sexäventyr. Han är ett omoget barn med bristande föräldraförmåga. Han är inte vuxen själv.
Du inbillar dig att du är med honom 24 tim om dygnet.
Du ser in i hans hjärna och vet allting han tänker?
Då är det nog dags att du bokar tid hos en läkare och reder ut dina förvillelser.
Och börjar leva i verkligheten igen. Kanske lära dig skilja mellan fakta och dina egna idéer och fantasier.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-12 kl. 21:40.
Citera
2026-06-12, 21:50
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Där var alkohol hur mycket som helst. Och vad tror du Leonard och musikerna gick på när de spelade extranummer i 3 timmar efter konsertens slut?
Där var inga 2000 närvarande. Det är bara du som slarvläser för att hitta motargument fort, fort.

Jag frågar dig nu för fjärde gången, -Vilka evenemang kan man ta med sina barn på enligt dig?
Det märks tydligt att du inta har erfarenhet av barn själv. Men expert är du.

Du tycker alltså att en utomhusspelning kl 20 i en park utan rättigheter, utan åldersgräns är att jämföra med ett Nattklubbsbesök vid midnatt där det är 20 års gräns och med fulla alkoholrättigheter. Nej, tar man med en fyraåring (& åttaåring) till en Nattklubb så måste vederbörande förälder ha ett stort hål i huvvet!
Citera
2026-06-12, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Du tycker alltså att en utomhusspelning kl 20 i en park utan rättigheter, utan åldersgräns är att jämföra med ett Nattklubbsbesök vid midnatt där det är 20 års gräns och med fulla alkoholrättigheter. Nej, tar man med en fyraåring (& åttaåring) till en Nattklubb så måste vederbörande förälder ha ett stort hål i huvvet!
Spelningen var över kl 23.10 och då åkte MZ, hans föräldrar, syster och barnen därifrån.
De satte inte fot på någon nattklubb som du vet.
Det var i Papas garden, en restaurang med en utomhusscen. MZ familj uppehöll sig på en inhägnad plats för artister med vakter och var inte bland gästerna. Som du vet!

Tror du MZ pappa 75 år skulle dra med sig barnbarnen med in på en nattklubb?
Tror du han skulle vilja gå dit ensam ens? Han har hörselskada och då vill man absolut inte gå på nattklubb med dånande dansmusik.

Och som sagt de var hemma i föräldrarnas hus i Båstad långt före kl 24.00 efter en trevlig och lugn familjekväll.
Citera
2026-06-12, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Parken har rättigheter. Där finns ju en trestjärnig restaurang med fulla rättigheter. Senast jag var på konsert för tre år sedan hade de en bar i det gröna och serverade vin och öl. Men man fick ta med sig egen alkohol/ picknick också. Och självklart finns det vakter som ser till att det går lugnt till.
Att familjer ska kunna picknicka med ett glas vin eller öl till även om de har sina barn med sig , för att njuta av solnedgången, sommarnatten och god musik det är väl bara positivt.
Det låter som ni "vänner av ordning" vill ha diktatur. Men vi lever än så länge i ganska så stor frihet med medbestämmande. Och vi har förtroendet att själv uppfostra våra barn. Och ta med dem på evenemang som passar hela familjen.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-12 kl. 23:28.
Citera
2026-06-12, 22:38
Medlem
Citat:
Spelningen var över kl 23.10 och då åkte MZ, hans föräldrar, syster och barnen därifrån.
De satte inte fot på någon nattklubb som du vet.
Det var i Papas garden, en restaurang med en utomhusscen. MZ familj uppehöll sig på en inhägnad plats för artister med vakter och var inte bland gästerna. Som du vet!

Tror du MZ pappa 75 år skulle dra med sig barnbarnen med in på en nattklubb?
Tror du han skulle vilja gå dit ensam ens? Han har hörselskada och då vill man absolut inte gå på nattklubb med dånande dansmusik.

Och som sagt de var hemma i föräldrarnas hus i Båstad långt före kl 24.00 efter en trevlig och lugn familjekväll.
Lugn familjekväll på Pepes Bodega med 2000 andra? Knappast! Har du kollat med Lazydell om det gick att sitta till bords och beställa mat eller om det var ”hela huset gungar” med anledning av 35-årsfirandet? MånsPetter och barnen var på scenen, jag tror att det fanns publik på plats. Fylla, skrik och skrän. Olämplig miljö för förskolebarn, dessutom väldigt sent! Hemma vid midnatt.
Citera
2026-06-12, 22:50
Medlem
Citat:
Lugn familjekväll på Pepes Bodega med 2000 andra? Knappast! Har du kollat med Lazydell om det gick att sitta till bords och beställa mat eller om det var ”hela huset gungar” med anledning av 35-årsfirandet? MånsPetter och barnen var på scenen, jag tror att det fanns publik på plats. Fylla, skrik och skrän. Olämplig miljö för förskolebarn, dessutom väldigt sent! Hemma vid midnatt.
Ja, ja din stackare. Du har visst inte unnat dig själv så mkt roligt. Och det är ju synd om dig isåfall.
Men för det ska man väl inte missunna andra människor glädje och att ha en trevlig kväll med sin familj.
Jag minns från när jag var liten spännande utflykter sent i vinternatten tillsammans med familjen.
Det var högtidsstunder att få vara tillsammans med dem man älskade mest, på en tid man egentligen skulle sova.
Så jag lovar dig att den här sena aftonen kommer pojkarna alltid att minnas hela livet.

Nej, jag har informerat mig från *sheannax som du vet var där.
Studera kartan över pepes bodega och försök ta in hur stort det är och läs programmet över tiderna som hon även lagt ut idag.

EDIT: "Fylla, skrik och skrän." Du var ju inte där! Om någon beter sig olämpligt åker de såklart ut. Vad tror du de har anställda vakter till?
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-12 kl. 23:30.
Citera
2026-06-12, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Duktigt av dig att ha frågat förut (och att du för ovanlighetens dessutom kan bevisa det är stort)!

Att du sedan tillfälligt glömde bort hans stora dag, i din iver att nedvärdera honom, gör att jag tänker att vi nog trots allt inte kommer att ses där.

Jag nedvärderar väl inte? Snarare är jag angelägen att planera mina paparazzihelger i god tid. Den närmaste med födelsedagen är förstås inbokad sedan länge, men midsommar är också viktig.
Citera
2026-06-12, 22:51
Medlem
Citat:
Det är fullständigt oacceptabelt och oansvarigt att låta barn vistas i en sån miljö och att dessutom ställa upp dom på en scen för sina egna syften. Tilltaget fick önskad publicitet och drog fokus från MånsPetters problem. Hans management jobbar med att bygga upp varumärket.

Det är faktiskt helt fantastiskt att se hur dina tvärsäkra påståenden och hemmasnickrade teorier svänger med vindens hastighet i den här tråden. Ena dagen sitter du och påstår skadeglatt att hans management "sitter med armarna i kors" och har kastat honom under bussen.

Men i nästa inlägg hävdar du plötsligt, med exakt samma tvärsäkerhet, att de "jobbar med att bygga upp varumärket" och att alltihop var ett uträknat PR-drag för att få publicitet. Vad är det som gäller nu?

Men tack för att du till slut ändå medger att strategin var lyckad. Det visar ju bara att Måns PR-kvinna är ett fullblodsproffs som sitter lugnt i båten och jobbar i det tysta, i stället för att vara en "gammal käring med en Iphone" som du så fint kallade henne. (Om vi ska tro din senaste teori gällande PR.)

Hon förstår till skillnad från vissa andra PR-team att man inte behöver kasta in sin artist i en morgonsoffa eller köra hysteriska kampanjer på nätet.

Titta bara på hur det gick för Måns exfru Ciara när hennes team försökte styra narrativet i media, det slutade med att hela allmänheten vände sig emot henne i stället. Att sitta lugnt i båten och låta folkkärleken göra jobbet visade sig vara helt rätt, vilket folkstormen efter Masked Singer nu bevisar svart på vitt. Det måste vara otroligt svårt för dig att få ihop din egen logik nu.
Citera
2026-06-12, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jo, det tror jag faktiskt att jag kan.
Men vad jag (helt korrekt uppfattat) uppenbarligen inte begriper är vad detta har med MZ att göra?
Vem är det som uppfattar hans beteende likadant som förut? Du? Och vad är "förut"?
Är han bibliotekarien eller den bullriga på parkbänken? Jag känner inte igen någon av beskrivningarna.

Varför ifrågasätter du vad jag skriver när du inte ens har sett vem jag citerade från början? Jag råder dig att kolla upp det.
Citera
2026-06-12, 23:00
Medlem
Citat:
Läs då vad andra har lagt ut om Pepes Bodega här i tråden.
Att bara informera sig från en *Armstark då blir du lika lurad som MAGA som bara lyssnar på Trump och hans propagandakanal FOX.

Småbarn ska inte visas upp på en scen för att pappan hoppas bättra på sitt självförstörda rykte, sent en kväll på ett evenemang med 20-årsgräns. Hur är det med förståndet?
Citera
2026-06-12, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Småbarn ska inte visas upp på en scen för att pappan hoppas bättra på sitt självförstörda rykte, sent en kväll på ett evenemang med 20-årsgräns. Hur är det med förståndet?
Det saknas helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in