2026-06-12, 19:35
  #20605
Medlem
Är det någon som har koll på var Månz ska fira midsommar i år? Om huset i Båstad är sålt är det väl bara för honom att hoppas på att bli hembjuden/bortbjuden (beroende på perspektiv) till någon, om han inte ska "resa stången" hemma på vineriet.
Citera
2026-06-12, 19:57
  #20606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Är det någon som har koll på var Månz ska fira midsommar i år? Om huset i Båstad är sålt är det väl bara för honom att hoppas på att bli hembjuden/bortbjuden (beroende på perspektiv) till någon, om han inte ska "resa stången" hemma på vineriet.
Skulle tro att hans 40-årsdag imorgon kommer först. Så löser sig nog midsommar sedan, ska du se.
Citera
2026-06-12, 20:08
  #20607
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Skulle tro att hans 40-årsdag imorgon kommer först. Så löser sig nog midsommar sedan, ska du se.

Ska han fira det med en riktigt rejäl lina? Frågan är var Måns Petter köpt sitt kokain. Han har ju verkligen bidragit till gängbrottsligheten med sitt ansvarslösa leverne
Citera
2026-06-12, 20:17
  #20608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Den gamla vanliga visan - det är så enkelt att påstå något men aldrig någonsin kunna backa upp det.
Du har de facto absolut ingen aning om han någonsin varit påverkad av någon enda substans, vid något enda tillfälle.

Det skulle ge hopp att han påvisar ett nytt beteende säger du - men vad är det han gör nu som är GAMMALT? Sjunger? Uppträder? Existerar?

Du ser väl inte skillnad på en stillsam bibliotekarie inne bland böckerna och en drog-och alkoholpåverkad bullrig person på parkbänken.
Om MZ uppfattas likadan som förut (som skrevs), är det givetvis inget bra tecken, då det troligen innebär att han fortfarande dricker och drogar sig. Annars borde beteendet vara förändrat. Men detta begriper du uppenbarligen inte.
Citera
2026-06-12, 20:23
  #20609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Som redan nämnts flera gånger uppträdde MZ ute i trädgården på den stora scenen, på "Papas Garden". Platsmässigt är det den punkt som ligger längst bort från nattklubben. Varken han eller barnen befann sig i nattklubben eller uppträdde där. Och för att du ska kunna se och förstå det tydligt (eller medvetet välja att inte göra det eller ignorera det som vanligt – då åtminstone för alla andras skull), här är en karta över evenemangets område.
https://ibb.co/ynwtpTCt

MZ, hans familj och barnen befann sig inte mitt i festligheterna, utan höll sig i utkanten i det avspärrade området för artisterna. Det är inte inritat på kartan, men det var till höger om den stora scenen och längs staketet vid träden. Scenen ute i trädgården, inte inne i huset utan mitt i det fria, den stora scenen, i trädgården som tillhör restaurangen "Papas". Nattklubben är "Loft" på övervåningen i byggnaden.

Du kan alltså äntligen sluta att sälja dina påhittade påståenden som sanningar, vilka vid en granskning av fakta definitivt INTE visar sig vara sanna.

Och allt hände dessutom före kl. 00.00. Så att du inte behöver ta till dina påhittade uttalanden igen, här är tidsplanen.
https://ibb.co/whFbJ5WB

Som man ser på de uppträdande artisterna spelade DJarna huvudsakligen inne, och ute var sångarna och musikerna, till exempel saxofonisten. Så än en gång, nej, MZ och barnen var inte i nattklubben eller uppträdde där, de befann sig inte heller mitt i festområdet för de vanliga gästerna utan höll sig i det avspärrade backstageområdet för artisterna.

Och ytterligare en tillägg, eftersom jag vet att du letar efter en bortförklaring för allt. Gästerna gömde sig inte i loftet när MZ uppträdde. Det fanns fortfarande tillräckligt med plats att dansa bland de andra när de spelade. Men när MZ uppträdde kom tydligen majoriteten ut, för det var mycket trångt framför scenen.

Och även här vill jag påpeka att scenen var en separat del och inte ingick i festligheterna, så det fanns inga festande gäster där som stod direkt mellan MZ eller barnen. Det fanns vakter som såg till att inga vanliga gäster gick in i det avspärrade området.

Vad tänker du nu lägga fram som nästa "argument" för att fördöma MZ? För det är ju uppenbarligen din enda avsikt här.

Som du m fl resonerar skulle man ju kunna säga att toaletterna inte heller hör till Pepes - ett ställe med 20-årsgräns. Åh vad bra, då kan man ta in barnen där. Inga problem. Hoppas du inte har barn själv.
Citera
2026-06-12, 20:31
  #20610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Skulle tro att hans 40-årsdag imorgon kommer först. Så löser sig nog midsommar sedan, ska du se.

Absolut, den har jag frågat om tidigare:

Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Den 13 juni i år är en stor dag, emedan Månz uppnår fyrtio (40) jordsnurr, s d h. Är det någon här som har fått sin inbjudan ännu? Jag undrar om min har kommit bort i posten eller om det är någon allmän försening.

Är du bjuden? Ses vi där rentav?
Citera
2026-06-12, 20:51
  #20611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Som du m fl resonerar skulle man ju kunna säga att toaletterna inte heller hör till Pepes - ett ställe med 20-årsgräns. Åh vad bra, då kan man ta in barnen där. Inga problem. Hoppas du inte har barn själv.
Det är inte ett "ställe" med generell 20 årsgräns.
20 årsgränsen gäller på nattklubb sent på natten men inte på restaurang på kvällen.
Det är andra regler som gäller tennis veckorna också, dvs v 28 & 29.
Då är det mer hårt med 20 årsgräns.
__________________
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-12 kl. 20:57.
Citera
2026-06-12, 20:58
  #20612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det är inte ett "ställe" med generell 20 årsgräns.
20 årsgränsen gäller på nattklubb kl 24.00 men inte på restaurang på kvällen.

N.Armstark har flera gånger citerat vad Pepes publicerade innan 30-årsevenemanget. Det har du tydligen för klent förstånd för att begripa.
Citera
2026-06-12, 21:02
  #20613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Ska han fira det med en riktigt rejäl lina? Frågan är var Måns Petter köpt sitt kokain. Han har ju verkligen bidragit till gängbrottsligheten med sitt ansvarslösa leverne
Akta så du inte spricker din uppblåsta ballong.
Vill du påstå att en st person bidragit till gängbrottsligheten?
När kokain tyvärr är utbrett i hela landet.
Utom i den lilla hålan där du bor, enligt vad du antytt tidigare.
Där är det minsann inga medelsvenssons som festknarkar!
__________________
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-12 kl. 21:24.
Citera
2026-06-12, 21:03
  #20614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Du ser väl inte skillnad på en stillsam bibliotekarie inne bland böckerna och en drog-och alkoholpåverkad bullrig person på parkbänken.
Om MZ uppfattas likadan som förut (som skrevs), är det givetvis inget bra tecken, då det troligen innebär att han fortfarande dricker och drogar sig. Annars borde beteendet vara förändrat. Men detta begriper du uppenbarligen inte.
Jo, det tror jag faktiskt att jag kan.
Men vad jag (helt korrekt uppfattat) uppenbarligen inte begriper är vad detta har med MZ att göra?
Vem är det som uppfattar hans beteende likadant som förut? Du? Och vad är "förut"?
Är han bibliotekarien eller den bullriga på parkbänken? Jag känner inte igen någon av beskrivningarna.
Citera
2026-06-12, 21:08
  #20615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det är uppenbarligen ngt fel på din fattningsförmåga.
Det hade att göra med att han hade ett nyligen avslutat missbruk med risk för återfall.
Och jag håller med rätten där. Men under normala förutsättningar utan missbruk så har han nog tvärtom en mkt bra föräldraförmåga.
Lägg nu ned. Du försöker bara skapa fler trådsanningar och myter.

Och istället för att sitta här och förtala myndigheter samt MZ, så lägg den energin på att plita ned skrivelser till berörda myndigheter och anmäl. Det hade ju varit mer konstruktivt. Men det är ju inget kul att ta reda på fakta och hur saker verkligen förhåller sig verkligheten. Eller hur? Det är roligare att bara anta och tro. För då kan man måla fan på väggen vad det än gäller.
Det finns inga normala förutsättningar utan missbruk för MånzPetter. Han har i grunden en beroendepersonlighet. Det har han själv erkänt. Han är sexmissbrukare och knarkare. Han ska även satsa på att bli vinproducent i stället för att skaffa sig ett riktigt jobb nu när artistkarriären är avslutad. Hela hans liv kretsar kring droger och alkohol, däremellan klämmer han in lite sexäventyr. Han är ett omoget barn med bristande föräldraförmåga. Han är inte vuxen själv.
Citera
2026-06-12, 21:09
  #20616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
N.Armstark har flera gånger citerat vad Pepes publicerade innan 30-årsevenemanget. Det har du tydligen för klent förstånd för att begripa.
Läs då vad andra har lagt ut om Pepes Bodega här i tråden.
Att bara informera sig från en *Armstark då blir du lika lurad som MAGA som bara lyssnar på Trump och hans propagandakanal FOX.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in