Citat:
Ursprungligen postat av
EAGLEofGOLD
Du valde att inte svara på en enda av mina frågor, men vem är förvånad, så har ju du/ni arbetat i hela denna sinnessjuka tråd, men jag ger dej en chans till!
Så du menar att:
- Det var INTE åldersgräns på 20 år där Måns Petter Albert uppträdde?
- Det fanns ingen försäljning av alkohol där Mums spelade och barnen (4 år, 8 år) befann sej?
- Det fanns ett separat insläpp där Mums spelade?
_______
Det alla kan konstatera är att det var extremt ansvarslöst gjort av Måns Petter Albert när han tog med en 4 åring och en 8 åring på en Nattklubb där öl, vin & sprit flödade!
Du verkar blanda ihop mig med Armstark och dina andra kompisar, liksom med dig själv - ni som inte svarar på direkta frågor, ignorerar fakta och källor och inte ens anger källor till era påståenden. Jag har lagt fram fakta, även med bildbevis, på hur det ser ut där.
Nåväl, nu har MZ (och barnen) uppträtt och spelade på scenen, så:
- Nej, på scenen - som endast är tillgänglig för vissa personer som tillhör arrangören eller är anställda där - gäller det säkerligen inte samma åldersgräns som på festivalområdet för de betalande gästerna, som inte har tillträde till backstageområdet. För mer detaljerad information, vänd dig gärna till arrangören, eftersom jag inte heller vet exakt hur Pepes Bodega/Papas har ordnat det.
- Nej, det serverades eller såldes inte heller någon alkohol på scenen. Där stod bara några flaskor vatten, såvitt jag såg.
- Ja, det fanns en separat ingång till scenen, som den betalande publiken inte har tillgång till. MZ behövde inte tränga sig igenom publiken och sedan klättra upp på scenen.
Och hur är det med dig? Du kommer väl inte att svara på någon av mina frågor? Jag antar att du inte kommer att göra det.
Och återigen: trädgården är ingen nattklubb.
Som komplement, här är vad AI säger om en "utomhusnattklubb":
Nej, en typisk nattklubb är inte utomhus. Här är varför:
Ljudisolerat: Stränga lagar kräver stängda dörrar för att inte störa grannar.
Ljuseffekter: Laser och stroboskop kräver mörka rum.
Väderoberoende: Klubbar måste kunna ha öppet året runt.
Akustik: Basen känns mer i stängda lokaler.
Undantag: Många inomhusklubbar öppnar uteserveringar eller trädgårdar under sommaren, men då ofta som dagsfester eftersom de måste stänga tidigare på natten.
Så utomhusområdet kan inte betraktas som typiskt nattclub.