2025-03-21, 11:23
Medlem
Det får väl anses vara din tolkning av det hela. Det har florerat alldeles för mycket buzz runt MZ, och under alldeles för lång tid, för att jag skall vara benägen att tro att allt som sägs är hittepå.

Om du kollade på mello var många av skämten om Måns med sexuella undertoner. De var så många att det kan uppfattas som en medveten pik. Tror tyvärr att detta snarare är en öppen hemlighet.

När Expressens reporter intervjuade MZ efter att han kommit tvåa i mello, verkade reportern nästan rädd för honom. Hon frågade om någon person kommit till skada, men hade sade att han bara sparkat på föremål och haft sönder sin telefon. Att de ens ställer den frågan vittnar om något oerhört problematiskt.

Sen att det finns baksidor med kändisskap förnekar jag inte. Men tyvärr tror jag att kändisskapet blivit som en drog för honom. Många trasiga själar jagar bekräftelse för att distrahera från djupt rotade känslomässiga problem. Att han tampats med detta har han varit öppen med, men han sade då att han numera är på en helt annan plats i livet.

Jag hoppas framförallt att han tar tag i sitt liv, för han verkar vare sig vara harmonisk eller lycklig i dagsläget. Jag tycker genuint synd om honom.

Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Problemet är mer att då dessa tjejer inte får det dem vill ha då spinner dem på att dem har VISST legat med X och varit på X efterfest etc etc för inte hamna tillkorta hos sina vänner, Här i detta fall så är nog en stor del påhittade storys från tjejerna som fått nobben av X visst det kanske finns ngn procent av det alla påstår är sant det säger jag inte om men sedan är mycket BS som är i tråden!

Detta är baksidan av myntet som officiell person i samhället då kommer mycket av skiten ut som kanske inte ska fungera så men nu är det, Här mycket det hon anklagar om känns som desperat behöv av få nå ut och ha hjälp sedan #metoo är på ett hörn också inkluderat så det är ingen bra situation CZ sitter eg för hon MÅSTE kunna visa att det är sant och kan hon inte det sitter hon & #metoo rörelsen i skiten igen!
Citera
2025-03-21, 11:55
Medlem
marytraders avatar
Ok,, någon som säkert vet vad som hänt?
Citera
2025-03-21, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evjon123
'Hope and Glory' har han också. Har du hört den??

"Should've gone home" är en bra låt. Handlar om otrohet och verkar vara något som hänt även mot Ciara.
Citera
2025-03-21, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afjrodd1234jfkzl2g
Tror bestämt hon är alkoholist, hela hennes agerande tyder på det obrytt, slött och inte en tanke på konsekvenser. Tycker synd om honom som måste dras med hennes alkoholkonsumerande och agerande därefter och vara i media granskad och slita hårt samtidigt. Se på hennes instagram där hon alltid har glas i handen och tom framför barnen. Tror detta är projicerande från henne där hon måste agera först och tystar honom lättvindigt. Inte är hon rädd honom.

Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Ok,, någon som säkert vet vad som hänt?

Vilken soppa, nu verkar det mest om pajkastning vad som skrivs i media, bättre att gå till
botten, fram med sanningen, mest spekulationer annars om vad som har hänt.
Citera
2025-03-21, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Om någon kändis hade erbjudit omyndiga tjejer kokain hade de nog med all säkerhet blivit polisanmälda.

Varför skulle någon av de inblandade anmäla det. Tjejerna tycker att det är häftigt att få vara med kändisar i svängen så dom anmäler ju inte.
Måns anmäler inte sig själv och övriga inblandade vill ju inte heller få problem med polisen.

Det finns noll logik i dina inlägg. Dags att lägga ner för dig.
Citera
2025-03-21, 12:30
Medlem
Citat:
Nej det vet jag inte. Jag intresserar mig inte för skvaller särskilt.
Och jag är inte ett fan av Mello och ESC heller. Även om jag tittar på det ibland som underhållning.

Så med andra ord du har ingen koll alls och tror att alla andra har lika dålig koll som du själv, hahahaha.
Citera
2025-03-21, 12:34
Medlem
Citat:
Jaha. Som sagt jag är inte bevandrad i juridik.

Så ytterligare någonting som du har noll koll på.
Haha jag tror dock inte att någon tar dig på allvar i tråden, ett riktigt patetiskt försvar av Måns.
Du verkar ju få betalt för att försvara honom.
Citera
2025-03-21, 12:36
Medlem
Citat:
Nä jag är bara kritiskt tänkande till löst skvaller och förtal.
Man undrar ju hur folk vet det de påstår att de tror att de vet om inte om hade varit om ....liksom, alltså.

Att Måns ligger runt är inte skvaller han har ju själv erkänt att han varit otrogen och har ett sexmissbruk, hur kan det då bli skvaller?
Kokainmissbruk är ju också bekräftat, du har verkligen inte ett rätt.
Citera
2025-03-21, 12:40
Medlem
Citat:
Ja jag försvarar den svaga parten. CZ har ju inte blivit anklagad för något här.

Han är inte den svagare parten och har gjort det mesta han är anklagad för.
Han är ju allmänt känd i Sverige för att gilla kokain samt varit otrogen mot samtliga flickvänner vilket han erkänt. Och han har berättat om sitt sexmissbruk.
Hahahaha din damage control är kass.
Citera
2025-03-21, 12:45
Medlem
att MZ har problem med att vara sin partner trogen är väl inte bara en "sanning", utan även något som han själv har öppet berättat om i intervjuer, och att det angränsat till en form av sexberoende.

Sen är ju hela hans personlighet baserad på att tävla och att vinna, kanske i allt han företar sig. Vilket för somliga kan ta sig uttryck på märkliga sätt, med exempelvis aggressionsproblematik.

Hans utbrott efter Mello-finalen försvann ju lite snyggt i bruset då andra pretentiösa artister slöt upp och tyckte att hela Mello-spektaklet har blivit just ett spektakel och att det helt plötsligt inte var "rätt forum" för deras typ av "musik"... när Svenska folket röstade fram tre finnar i ljusbruna kostymer som trallar en låt om att bada bastu...

Om han har drogproblem, som i att han nyttjar narkotika, eller hänger sig åt tablettmissbruk det kanske kommer krypa fram tids nog.

Att han ägnar sig åt emotionell "abuse" låter inte heller helt osannolikt om han nu är notoriskt otrogen. Fysisk "abuse", tja, kan han kasta mobilen i backen för att han torskade mot KAJ så kan han säkerligen dra ett padel-rack i väggen när han torskat mot Jonas Björkman... and so on...

Att det blir ett drev mot CZ var väl väntat... Det som dock inte lyfts fram i tråden utifrån hennes första inlägg på IG (i avslutningen) är ju att hon trots allt önskar MZ lycka till och att hon hoppas att MZ söker den hjälp han så desperat behöver (utifrån hennes upplevda problematik)... så helt känslokall är hon ju inte som somliga verkar pusha fram...

Killen har tappat det...
Citera
2025-03-21, 12:45
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happymine
C kan inte hålla sig för att hon inte längre är tystad under M kontroll, så reagerar en fri människa!

Nej så agerar en manisk person som bryter mot lagen.
Citera
2025-03-21, 12:50
Medlem
Citat:
Men snälla. Det är möjligt att han varit otrogen mot C men det finns faktiskt inga bevis.

Tror att deras äktenskap hade varit bättre om C slapp pikar o hintar från folk som tror sig veta både det ena och det andra. Har läst tråden ganska länge innan jag hoppade in. Just för att det inte framförs några belägg alls. Folk kan ju skriva rakt av sina egna sjuka fantasier här. Och ja, jag tror på "Ingen rök utan eld." Det är klart att det finns problem (rök) vilket även MZ själv tillstår,
Men det verkar väldigt, väldigt uppförstorat.

Det finns bevis på att han varit otrogen mot henne men fortsätt larva dig du.
Han har själv erkänt otrohet och dom hade ju ett uppehåll förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in