Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-21, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Men jag har väl aldrig förnekat att det inte skulle kunna finnas med otrohet i bilden.
Men otrohet är inte brottslig gärning. Tänk om man skulle skvallra om alla som går in i fel hus efter en blöt kväll. Då hade men haft att göra.
Men det angår ju ingen. Det är paret själv som får sätta sina gränser, hur de väljer att leva. Det är ju helt upp till var och en.

Några sidor tillbaka så var han ju troligtvis inte otrogen enligt dig men nu är du mer säker på det.
Nej det är inte olagligt men ska man vara otrogen mot sin fru och sen dra kokain det är väl inte acceptabelt beteende.
Varför försvarar du Måns?
Citera
2025-03-21, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Mycket man inte förstår här dom har varit ihop ett tiotal år mestadels bott i England, om hon nu har haft det så hemskt varför väljer hon då att skaffa 2 barn med honom samt flytta med honom till Skåne? Eller har han blivit totalt personsförändrad hastigt om än inte lustigt,?

Njaeee...

Sedan förstår jag inte heller hur många av er härinne köper allt hon säger rakt av ni har ju inte en susning om någonting. Fundera på om någon hade skrivit om er el nån ni kände och beskyllt er för allvarliga saker utan att ha någon form av bevis att lägga fram är det ok? Helt otroliga är ni och det är inte positivt i detta fallet.
Det liknar snart häxjakt.!

Tror tyvärr detta blir en väldigt smutsig skilsmässa ,hemskt för barnen är det iaf.

Allting utom psykisk och framförallt fysisk misshandel är ju bekräftat han är ju inte något oskyldigt offer som råkat ut för en hämndlysten kvinna.
På vilket sätt är det synd om honom han är en sexmissbrukare och notoriskt otrogen, han skulle aldrig skaffat barn och familj. Han ska ju inte ens ha en relation med sitt beteende.
Citera
2025-03-21, 13:20
Medlem
CZ tar en enorm risk när hon publicerar inlägget. Det är svårt att veta vad motivet är, men har svårt att tro att hon skulle våga skriva så utan väldigt mycket belägg. Hon kan delvis vilja skydda sig själv, men också delvis försöka säkerställa att MZ får den hjälp han behöver.

Att MZ inte mått bra av sitt deltagande i årets mello har varit tydligt. Om SVT haft kännedom om hans utmaningar tycker jag det är beklagligt att han tilläts delta.

Fruktansvärt tråkigt att bevittna. Jag hoppas alla inblandade parter får det stöd de behöver och att det inte eskalerar ytterligare.

Citat:
Ursprungligen postat av greatesthits
att MZ har problem med att vara sin partner trogen är väl inte bara en "sanning", utan även något som han själv har öppet berättat om i intervjuer, och att det angränsat till en form av sexberoende.

Sen är ju hela hans personlighet baserad på att tävla och att vinna, kanske i allt han företar sig. Vilket för somliga kan ta sig uttryck på märkliga sätt, med exempelvis aggressionsproblematik.

Hans utbrott efter Mello-finalen försvann ju lite snyggt i bruset då andra pretentiösa artister slöt upp och tyckte att hela Mello-spektaklet har blivit just ett spektakel och att det helt plötsligt inte var "rätt forum" för deras typ av "musik"... när Svenska folket röstade fram tre finnar i ljusbruna kostymer som trallar en låt om att bada bastu...

Om han har drogproblem, som i att han nyttjar narkotika, eller hänger sig åt tablettmissbruk det kanske kommer krypa fram tids nog.

Att han ägnar sig åt emotionell "abuse" låter inte heller helt osannolikt om han nu är notoriskt otrogen. Fysisk "abuse", tja, kan han kasta mobilen i backen för att han torskade mot KAJ så kan han säkerligen dra ett padel-rack i väggen när han torskat mot Jonas Björkman... and so on...

Att det blir ett drev mot CZ var väl väntat... Det som dock inte lyfts fram i tråden utifrån hennes första inlägg på IG (i avslutningen) är ju att hon trots allt önskar MZ lycka till och att hon hoppas att MZ söker den hjälp han så desperat behöver (utifrån hennes upplevda problematik)... så helt känslokall är hon ju inte som somliga verkar pusha fram...

Killen har tappat det...
Citera
2025-03-21, 13:22
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Kvinnor som han legat med och varit otrogen med jag har alltså pratat med källan till den informationen och det är flera kvinnor så tillförlitlig information. Andra pratar om att han bjudit tjejer på kokain.
Att han är sexmissbrukare har han själv erkänt.
Hans exfru lyfter droger och otrohet så det går ihop med informationen från andra källor.
Psykisk och fysisk misshandel är oklart så det återstår att se.
Men ditt försvar av Måns är totalt dödfött nöt hak varit otrogen mot alla sina tidigare flickvänner och är känd i hela Sverige för det.
Nu avslöjar jag min okunnighet, men jag vet i princip ingenting om narkotika. Det enda jag tror mig veta om säkerhet är att heroinmissbruk bryter ner människor ganska snabbt.

Är kokain annorlunda? För om Måns haft en mångårigt kokainmissbruk tycker jag att det borde ha satt sina spår. I stället är han sångare, skådespelare, vinproducent och gud vet allt. Han ser ju inte fysiskt nergången ut, och frågan är om han skulle kunna sköta alla sina uppdrag om han var psykiskt påverkad av sitt missbruk. Mångårigt alkoholmissbruk sätter ju sina spår, så det skulle förvåna mig om kokain inte gjorde det. Eller kan man använda kokain mer sporadiskt utan sug? Som sagt, jag erkänner min okunnighet men skäms inte för den.
Citera
2025-03-21, 14:04
Medlem
Citat:
Några sidor tillbaka så var han ju troligtvis inte otrogen enligt dig men nu är du mer säker på det.
Nej det är inte olagligt men ska man vara otrogen mot sin fru och sen dra kokain det är väl inte acceptabelt beteende.
Varför försvarar du Måns?
Var har du läst det någonstans?
Jag har nog bara inte kommenterat det förut eftersom jag tycker att det är ingenting någon har med att göra. Så länge det inte är sexköp.
Det jag invände mot var ditt påstående att DU VET att han har varit ihop med 100-tals unga tjejer bara i södra Sverige. Har du stått vid sidan om och räknat?
Dina källor, sa du var en bekant som kände någon som kände de här( 100-tals) tjejerna. Hur många led hörsägen blir det???
Du har förstås aldrig varit otrogen en enda gång? Inte ens på fyllan? Alkohol är också en drog. Och du har förstås aldrig skiljt dig eller separerat?
"Den som är utan skuld ska kasta första stenen."

Sköt dig skälv. Men först, skaffa dig ett eget liv.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-03-21 kl. 14:22.
Citera
2025-03-21, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Nu avslöjar jag min okunnighet, men jag vet i princip ingenting om narkotika. Det enda jag tror mig veta om säkerhet är att heroinmissbruk bryter ner människor ganska snabbt.

Är kokain annorlunda? För om Måns haft en mångårigt kokainmissbruk tycker jag att det borde ha satt sina spår. I stället är han sångare, skådespelare, vinproducent och gud vet allt. Han ser ju inte fysiskt nergången ut, och frågan är om han skulle kunna sköta alla sina uppdrag om han var psykiskt påverkad av sitt missbruk. Mångårigt alkoholmissbruk sätter ju sina spår, så det skulle förvåna mig om kokain inte gjorde det. Eller kan man använda kokain mer sporadiskt utan sug? Som sagt, jag erkänner min okunnighet men skäms inte för den.

Kokain sliter betydligt mindre än tyngre droger och Måns precis som många inom Hollywood tar det när han festar max en gång i veckan så är det lugnt. Han kanske tar det mer sällan än så 2 gånger i månaden men knappast varje dag.
Tyngre droger som heroin sliter på kroppen och det fungerar inte vidare bra i längden.
Kokain gör dig mer skärpt, sexsugen och du uppfattas som mindre berusad så många tar det för att lättare komma in på krogarna runt Stureplan.

Att ta lite kokain är ingen stor grej men man bör ju inte skaffa familj om man vill ligga runt och ta kokain. Måns bör vara singel resten av livet så kan han ligga med hur många han vill och det skadar ingen.
Citera
2025-03-21, 14:14
Medlem
Citat:
Det finns bevis på att han varit otrogen mot henne men fortsätt larva dig du.
Han har själv erkänt otrohet och dom hade ju ett uppehåll förra året.
Så what? Angår ingen. Inte dig och inte mig.
Låt folk sköta sina egna problem. Det är väl inte ok beteende att lägga sin näsa i blöt?
Är du kvarterets skvallerkärring? Som förveten springer omkring och sniffar i allas bak som en blodhund.
Skvallerbytta bingbong går i alla gårar, slickar alla skålar.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-03-21 kl. 14:17.
Citera
2025-03-21, 14:18
Medlem
Rimners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Så what? Angår ingen. Inte dig och inte mig.
Låt folk sköta sina egna problem. Det är väl inte ok beteende att lägga näsan i blöt?
Är du kvarterets skvallerkärring? Som förveten springer omkring och sniffar i allas bak som en blodhund.
Skvallerbytta bingbong går i alla gårar, slickar alla skålar.

Välkommen till skvallerforumet. Är det din första gång på internet?
Det är svinkul att läsa om alla hans otrohetsaffärer och allt annat svineri han har för sig
Citera
2025-03-21, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimner
Välkommen till skvallerforumet. Är det din första gång på internet?
Det är svinkul att läsa om alla hans otrohetsaffärer och allt annat svineri han har för sig
Ja det är första gången jag hamnar i en skvallertråd.
Personligen är jag inte intresserad av att läsa folks vilda fantasier med ett frö sanning.
Däremot av att bemöta det.
Citera
2025-03-21, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jag tror inte Måns är kolatorsk och inte heller att Ciara är alkoholist. När ett förhållande för oss "vanligt folk" tar slut så är det en tråkig och en jobbig period. När det handlar om kändisar börjar folk plötsligt se saker i foton som på något sjukt sätt räcker för att de ska döma en människa utan att ens ha träffat personen.

Jag bidrog till exempel med en bild på Ted Bundy där jag jämförde hans leende med Måns. Det var visserligen bara på skoj, men jag förstår ju att det var en barnslig sak att göra, vilket jag också ber om ursäkt för.

Det brukar vara så att ett foto kan vara så oskyldigt och naturligt, men så fort man får veta att personen på fotot är en "tölp" så börjar man se saker som plötsligt är helt uppenbara när de egentligen inte går att se alls. Man ser vad man vill se, men det betyder inte att det skulle vara någon sanning för det. Dålig fantasi möjligen eller så är man bara en idiot.

Hennes alkoholkonsumtion är mycket väl förevigad och uttalad. Titta nu ordentligt så får du se att 11 dagar efter sonens födelse drack hon vin, på en i övrigt fin bild av hela familjen håller hon sin nyfödde och framför dem alla håller hon upp vinglaset. Det är så genom hela hennes fotoalbum, det går inte att dölja och där brukar det synas vad man framhåller i livet. Långvarig alkoholkonsumtion på egen hand hemma i sin ensamhet sätter också sina spår och förklarar hennes plötsliga agerande/ uttalande.
Citera
2025-03-21, 14:51
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Nej så agerar en manisk person som bryter mot lagen.

Suck. Du tycks inte ha träffat många maniska personer.
Citera
2025-03-21, 14:54
Medlem
Citat:
Varför skulle någon av de inblandade anmäla det. Tjejerna tycker att det är häftigt att få vara med kändisar i svängen så dom anmäler ju inte.
Måns anmäler inte sig själv och övriga inblandade vill ju inte heller få problem med polisen.

Det finns noll logik i dina inlägg. Dags att lägga ner för dig.
Är du tankeläsare? Fjärrskådare? För hur vet du vad (100-tals) tjejer tycker?
Många så unga som 17 år? Jag är tjej och jag minns hur det var att vara 17 år och utan livserfarenhet.
Inte så länge sedan min dotter var en 17åring utan livserfarenhet. Hon var ju fortfarande barn då.
Men du inbillar dig glatt att 17 åriga oskulder, barn utan livserfarenhet står i kö för att ligga med en mkt äldre gubbe. När man är i den åldern tycker man att alla män över 25 år är äckliga gubbar.

Och i den oskuldsfulla åldern skulle de utan tidigare erfarenhet glatt ta emot kokain?
Hur många av dem skulle hamna på akutintaget sedan tror du? Och du fattar väl att det skulle leda till polisanmälan direkt och myndigheters ingripande.
Nä du är bara inte en liten fjant som jag trodde först.
Snarare en Stor Mytoman.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-03-21 kl. 15:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in