2025-03-20, 19:32
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Om någon kändis hade erbjudit omyndiga tjejer kokain hade de nog med all säkerhet blivit polisanmälda.
Vem säger att han INTE har fått polisanmälningar på sig?
Sen är det nog många unga tjejer i såna kretsar som hade tackat och tagit emot.
Citera
2025-03-20, 19:33
Medlem
Kan Måns bli Sveriges version av Andrew Tate?

Han hade ju en misslyckad serie på Viaplay om att vara en gentleman. Nu när han för alltid kommer vara portad från PK-finrummen, kommer han kanske försöka gå tillbaks till att försöka prata om maskulinitet och slå igenom som en anti-woke profil istället. Kanske sälja självhjälpskurser om maskulinitet, ha en podd om att vara cancelled tillsammans med Paolo, etc
Citera
Medlem
Citat:
Men båda måste ju skriva på.
Du svarade inte på min fråga.

Båda behöver inte skriva på, men det blir betänketid 6 månader i den situationen samt även då man har minderåriga barn hemmaboende. Skulle båda behöva skriva under är man ju livegen!

Det är alltid lite speciellt när det handlar om privaträttsliga mål som här England/Sverige med helt olika lagstiftning. Det gäller att vara snabb och stämma först i det land vars lagstiftning man vill ska tillämpas.

Hon verkar ha hunnit först och jag skulle tippa på att reglerna där är mer förmånliga för henne.

Sen finns det ju äktenskapsförord och lagval och annat att ta hänsyn till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Jösses vad du försvarar Måns i inlägg efter inlägg. Får du betalt?
Nä jag är bara kritiskt tänkande till löst skvaller och förtal.
Man undrar ju hur folk vet det de påstår att de tror att de vet om inte om hade varit om ....liksom, alltså.
Citera
2025-03-20, 19:36
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Tro gör man i kyrkan, sa alltid min morfar.
Det fetade är ju dina egna fantasier och spekulationer.
Helt taget ur luften.
Du kanske ska fundera över dina egna brister istället och intresserade dig mindre för vad du TROR att andra gör eller inte gör. Det låter inte riktigt sunt det du håller på med.

PS. Jag vet inte vad CZ menade med sitt inlägg. Det var diffust och antydande men inget rakt ut.
Hon kände ett behov av att "stå upp för sig själv" trots att ingen anklagat henne för något alls???
Och det verkar ju väldigt konstigt och långsökt tyckte jag.
Är man ett offer i nära relation och äntligen tar sig ur det så vill man stå upp för sig själv. Man kan stå upp för sig själv utan att ha anklagats för något före.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Båda behöver inte skriva på, men det blir betänketid 6 månader i den situationen samt även då man har minderåriga barn hemmaboende. Skulle båda behöva skriva under är man ju livegen!

Det är alltid lite speciellt när det handlar om privaträttsliga mål som här England/Sverige med helt olika lagstiftning. Det gäller att vara snabb och stämma först i det land vars lagstiftning man vill ska tillämpas.

Hon verkar ha hunnit först och jag skulle tippa på att reglerna där är mer förmånliga för henne.

Sen finns det ju äktenskapsförord och lagval och annat att ta hänsyn till.
Ja jag är usel på juridik. Tack för info.
Citera
Medlem
Kritiskt tänkande? Du menar selektivt kritiskt tänkande.

Citat:
Nä jag är bara kritiskt tänkande till löst skvaller och förtal.
Man undrar ju hur folk vet det de påstår att de tror att de vet om inte om hade varit om ....liksom, alltså.
Citera
2025-03-20, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Vem säger att han INTE har fått polisanmälningar på sig?
Sen är det nog många unga tjejer i såna kretsar som hade tackat och tagit emot.
Du. Då hade det varit stort uppslaget på alla förstasidor.
Det finns inte en endaste fup på MZ.
Citera
2025-03-20, 19:39
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtiofemkommaett
Kan Måns bli Sveriges version av Andrew Tate?

Han hade ju en misslyckad serie på Viaplay om att vara en gentleman. Nu när han för alltid kommer vara portad från PK-finrummen, kommer han kanske försöka gå tillbaks till att försöka prata om maskulinitet och slå igenom som en anti-woke profil istället. Kanske sälja självhjälpskurser om maskulinitet, ha en podd om att vara cancelled tillsammans med Paolo, etc

Snarare Sverige version av Johnny Depp, han kommer vinna en framtida rättegång mot Ciara där hon kommer dömas till flera fall av grovt förtal.
Citera
2025-03-20, 19:39
Medlem
Citat:
Tro gör man i kyrkan, sa alltid min morfar.
Det fetade är ju dina egna fantasier och spekulationer.
Helt taget ur luften.
Du kanske ska fundera över dina egna brister istället och intresserade dig mindre för vad du TROR att andra gör eller inte gör. Det låter inte riktigt sunt det du håller på med.

PS. Jag vet inte vad CZ menade med sitt inlägg. Det var diffust och antydande men inget rakt ut.
Hon kände ett behov av att "stå upp för sig själv" trots att ingen anklagat henne för något alls???
Och det verkar ju väldigt konstigt och långsökt tyckte jag.

Jag kan förklara för dig vad hon sannolikt menar med det. Efter att ha stått ut och accepterat beteenden som hon egentligen inte skulle behövt göra väljer hon att ta bladet från munnen och berätta vad hon har varit utsatt för. Inte mer konstigt än så.

Och för övrigt tror jag ingenting om hans bedrifter men han har ju själv berättat om det så det är ju inte ett helt osannolikt pojkbandsbeteende. Du kanske har hört talas om groupies som det kallades förr i
tiden.

Men du kanske har rätt, han kanske har pusslat och lagt patiens efter sina framträdanden med en kopp grön te?

Vem vet inte jag..
Citera
2025-03-20, 19:40
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Haha hörde ni att han förlorade i moldifestivalen till nån jävla finsk haha loool
Citera
2025-03-20, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Kritiskt tänkande? Du menar selektivt kritiskt tänkande.
Ja jag försvarar den svaga parten. CZ har ju inte blivit anklagad för något här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in