Citat:
Ursprungligen postat av
Mellanting
Du verkar vilja försvara honom med näbbar och klor och påstå att allt är hittepå från Ciaras sida?
Först och främst har han själv berättat om hur han alltid varit otrogen så det kan knappast komma som en chock, inte ens för dig. De har tidvis bott i olika länder, vad tror du att han har haft för sig efter diverse spelningar och arrangemang när hon har haft hand om barnen? Och gällande anklagelserna om droger så är inte det heller särskilt otippat om inte annat mot bakgrund av hans eget beteende i samband med Melodifestivalen och hela hans uppsyn.
Och fysiskt och psykisk misshandel inte helt ovanligt i den här typen av förhållande i en mix av droger och notorisk otrohet.
Tro gör man i kyrkan, sa alltid min morfar.
Det fetade är ju dina egna fantasier och spekulationer.
Helt taget ur luften.
Du kanske ska fundera över dina egna brister istället och intresserade dig mindre för vad du TROR att andra gör eller inte gör. Det låter inte riktigt sunt det du håller på med.
PS. Jag vet inte vad CZ menade med sitt inlägg. Det var diffust och antydande men inget rakt ut.
Hon kände ett behov av att "stå upp för sig själv" trots att ingen anklagat henne för något alls???
Och det verkar ju väldigt konstigt och långsökt tyckte jag.