2025-03-20, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Här kommer saker fram minsann.
Nästan så man skulle lyssnat lite på den podden då. Låter verkligen som något Måns skulle göra.
Om någon kändis hade erbjudit omyndiga tjejer kokain hade de nog med all säkerhet blivit polisanmälda.
Citera
2025-03-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon

Kan man förtala någon utifrån statistik nu också? Den var ny!

Du verkar vilja försvara honom med näbbar och klor och påstå att allt är hittepå från Ciaras sida?

Först och främst har han själv berättat om hur han alltid varit otrogen så det kan knappast komma som en chock, inte ens för dig. De har tidvis bott i olika länder, vad tror du att han har haft för sig efter diverse spelningar och arrangemang när hon har haft hand om barnen? Och gällande anklagelserna om droger så är inte det heller särskilt otippat om inte annat mot bakgrund av hans eget beteende i samband med Melodifestivalen och hela hans uppsyn.

Och fysiskt och psykisk misshandel inte helt ovanligt i den här typen av förhållande i en mix av droger och notorisk otrohet.
Citera
2025-03-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Han hade inte behövt lämna in ngn iom hon redan gjort det.
Men båda måste ju skriva på.
Du svarade inte på min fråga.
Citera
2025-03-20, 19:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Hade idioten Måns gett fan i att lämna in ansökan i Sverige hade inget behövt komma ut, vilket var vad Ciara hade tänkt för allas bästa.

Att Måns är skyldig till allt hon sagt behöver ingen fundera på, när Charlotte Perrelli med blixtens hastighet stöttade Ciara direkt hon lagt ut sitt 1a inlägg säger det mer än tusen ord, dvs alla inom branschen har hela tiden vetat vilken skitstövel Mums-mums är men man har varit tysta pga respekt mot Ciara och barnen!
Se där Perelli själv som inte var så vit som snö då hon vänstra runt med Jensen, Så den måttstocken är inte så trovärdig som stötte pelare
Citera
Medlem
Känns som två white trash drama queens som använder sociala medier för att smutskasta varandra på diverse sätt.

Sånt höll man på med på högstadiet, känns så sjukt omoget, två ruttna människor...
Citera
Medlem
Jösses vad du försvarar Måns i inlägg efter inlägg. Får du betalt?

Citat:
Om någon kändis hade erbjudit omyndiga tjejer kokain hade de nog med all säkerhet blivit polisanmälda.
Citera
2025-03-20, 19:21
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det ligger nog riktigt mycket i detta ja. Månsas svinerier har varit en känd ’hemlighet” i ”branschen” där man hållit tyst i det längsta. När dammluckorna nu har öppnats är det nog många fler som kommer att komma ut och berätta diverse stories om de gode Månsa.

Perrelli som själv vunnit Eurovision, varit med på Mello otaliga ggr hade åtminstone avvaktat lite innan hon tagit parti mot Mums-mums och hon är ju inte heller extremt pk!
Citera
2025-03-20, 19:21
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Men båda måste ju skriva på.
Du svarade inte på min fråga.

Skriva på ska han göra om 6 mån.
Citera
2025-03-20, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det ligger nog riktigt mycket i detta ja. Månsas svinerier har varit en känd ’hemlighet” i ”branschen” där man hållit tyst i det längsta. När dammluckorna nu har öppnats är det nog många fler som kommer att komma ut och berätta diverse stories om de gode Månsa.

Jag tror så jag med. Läser man kommentarer på C:s Instagraminlägg kommer en hel del fram om Måns från andra.
Citera
2025-03-20, 19:30
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:

Kan man förtala någon utifrån statistik nu också? Den var ny!

1687 - "HAR barnen bevittnat" skrev jag, alltså i frågande ställning. Om du syftar på den sista meningen så är det ju oroligt hemma SÅKLART om föräldrar ligger i skilsmässa?

1706- Har inte påstått att han HAR gjort något, jag påpekade hans historik och pratar om SANNOLIKHET.

1710. Är ditt egna inlägg.

Statistiken för vem som utövar våld i hemmet. Enligt BRÅ så är ca 80% av förövarna män. Återigen, kolla upp Måns historik.
Citera
2025-03-20, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Du verkar vilja försvara honom med näbbar och klor och påstå att allt är hittepå från Ciaras sida?

Först och främst har han själv berättat om hur han alltid varit otrogen så det kan knappast komma som en chock, inte ens för dig. De har tidvis bott i olika länder, vad tror du att han har haft för sig efter diverse spelningar och arrangemang när hon har haft hand om barnen? Och gällande anklagelserna om droger så är inte det heller särskilt otippat om inte annat mot bakgrund av hans eget beteende i samband med Melodifestivalen och hela hans uppsyn.

Och fysiskt och psykisk misshandel inte helt ovanligt i den här typen av förhållande i en mix av droger och notorisk otrohet.
Tro gör man i kyrkan, sa alltid min morfar.
Det fetade är ju dina egna fantasier och spekulationer.
Helt taget ur luften.
Du kanske ska fundera över dina egna brister istället och intresserade dig mindre för vad du TROR att andra gör eller inte gör. Det låter inte riktigt sunt det du håller på med.

PS. Jag vet inte vad CZ menade med sitt inlägg. Det var diffust och antydande men inget rakt ut.
Hon kände ett behov av att "stå upp för sig själv" trots att ingen anklagat henne för något alls???
Och det verkar ju väldigt konstigt och långsökt tyckte jag.
Citera
2025-03-20, 19:32
Medlem
Silltunnas avatar
Vad är det för droger han gillar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in