2025-03-20, 19:41
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du. Då hade det varit stort uppslaget på alla förstasidor.
Det finns inte en endaste fup på MZ.
Inte om ärendet läggs ner direkt. Vilket det sannolikt skulle göra pga inga bevis.
Citera
2025-03-20, 19:43
Medlem
Du försvarar den svaga parten? Nyss var det frågan om kritiskt tänkande. På vilket sätt är Måns den svagare parten?

Citat:
Ja jag försvarar den svaga parten. CZ har ju inte blivit anklagad för något här.
Citera
2025-03-20, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Snarare Sverige version av Johnny Depp, han kommer vinna en framtida rättegång mot Ciara där hon kommer dömas till flera fall av grovt förtal.
Lustigt. Igår kom jag just att tänka på den rättegången. Lite Amber Heard vibbar över det.
Citera
2025-03-20, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Jag kan förklara för dig vad hon sannolikt menar med det. Efter att ha stått ut och accepterat beteenden som hon egentligen inte skulle behövt göra väljer hon att ta bladet från munnen och berätta vad hon har varit utsatt för. Inte mer konstigt än så.

Och för övrigt tror jag ingenting om hans bedrifter men han har ju själv berättat om det så det är ju inte ett helt osannolikt pojkbandsbeteende. Du kanske har hört talas om groupies som det kallades förr i
tiden.

Men du kanske har rätt, han kanske har pusslat och lagt patiens efter sina framträdanden med en kopp grön te?

Vem vet inte jag..
Ja, kanske det. Vem vet?
Citera
2025-03-20, 19:45
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Lustigt. Igår kom jag just att tänka på den rättegången. Lite Amber Heard vibbar över det.
Kan du motivera varför du tror Ciara ljuger?
Citera
2025-03-20, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Du försvarar den svaga parten? Nyss var det frågan om kritiskt tänkande. På vilket sätt är Måns den svagare parten?
Tycker du att han är en vinnare här?
Han ligger ju ned och folk tycker att det är så roligt.
Primitiva aphjärnor. Om det vittras blod och svaghet är hela flocken framme...döda, döda ...
Men då kommer Jesus och säger -Att den utav er som är utan skuld ska kasta första stenen.

Nej, jag är inte religiös men jag gillar myten om Jesus.
Citera
2025-03-20, 19:52
Medlem
Hur var det med kritiskt tänkande och rena rama fantasier? Du vänder kappan efter vinden.

Citat:
Citera
2025-03-20, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Inte om ärendet läggs ner direkt. Vilket det sannolikt skulle göra pga inga bevis.
Så bra. Då kan vi döda ryktet om MZ och transan på en gång.
Citera
2025-03-20, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Kan du motivera varför du tror Ciara ljuger?
Det har jag inte påstått.
Men det var ett fult och spekulativt inlägg.
Som att hon ville få igång ryktesspridning.
Citera
2025-03-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Hur var det med kritiskt tänkande och rena rama fantasier? Du vänder kappan efter vinden.
Nej hennes inlägg är inte en fantasi. Inlägget på Instagram finns ett par sidor bak att läsa.
Citera
2025-03-20, 19:58
Medlem
Jag har inte nämnt något om vinnare. Jag ifrågasätter att han är den svagare parten. Du verkar känslomässigt investerad till en grad som inte ter sig normal. Och lite halvdesperat/psykotisk. Hur mår du egentligen?

Citat:
Tycker du att han är en vinnare här?
Han ligger ju ned och folk tycker att det är så roligt.
Primitiva aphjärnor. Om det vittras blod och svaghet är hela flocken framme...döda, döda ...
Men då kommer Jesus och säger -Att den utav er som är utan skuld ska kasta första stenen.

Nej, jag är inte religiös men jag gillar myten om Jesus.
Citera
2025-03-20, 19:59
Medlem
Du drog paralleller till Amber Heard. Hejvilt.

Citat:
Nej hennes inlägg är inte en fantasi. Inlägget på Instagram finns ett par sidor bak att läsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in