Citat:
Ursprungligen postat av
LugnetsAbbe
Det är pga sånt där jag förstår ännu mer att hon ville föregå honom med att kunna gå ut och sätta narrativet i media som han brukar med sina relationer och deras avslut.
Jag tror inte ett skit på att hon är ”likadan”, dvs har legat med hundratals, kanske tusentals män, medans hon varit i relationer, eller brukat droger och festat på det sättet han har.
Var hon otrogen mot en pojkvän en gång eller? Eller sa hon till honom att hon kunnat känna attraktion till andra även om hon varit upptagen?
Det är vad jag tippar på.
Annars skulle hon inte uttryckt sig så.
Han har också sagt att han aldrig skulle ha en relation med någon som var likadan som honom, att han aldrig i livet skulle ha ett öppet förhållande, för han är svartsjuk och kontrollerande och skulle inte acceptera en tjej som ”låg runt”. Därför måste det vara en ”monogam” relation som han övertygar kvinnan om att han vill ha och att de har, och att han ljuger och bedrar bakom ryggen istället.
Ur artikel från 2024 nedan:
I Kristoffer Triumfs podcast Värvet berättade Måns att han hade “varit otrogen flera gånger”, och till och med sökt terapi för sina problem. Samtidigt menade han att ett öppet förhållande inte var något för honom:
“Det är väl en tanke som har slagit mig massa gånger också. Jag ser ju på sex som någonting, och att älska som någonting helt annat. Så sex behöver inte betyda någonting alls. Så det är klart att jag har funderat på om det skulle vara det optimala. Men samtidigt har jag svårt att se att ha en flickvän som ligger runt och kommer hem och berättar det, det är inte heller kul”, sa han.
Efter Zelmerlöws medverkan i podcasten spreds ett rykte om att han var sexmissbrukare – något som han senare förklarade var en stor överdrift:
“Jag är ju inte det, men det satte sig uppenbarligen, för nu tror folk på riktigt att jag är sexmissbrukare”, sa han i Aftonbladets Schlager Deluxe 2015, enligt Hänt.
https://metromode.se/noje/mans-zelmerlow-fru-ciara-janson-separationsrykten/
Så enligt sig själv är han ingen sexmissbrukare, terapin kom inte fram till det. Bara ren narcissism.
Fast det kanske inte rör sig om ett sexmissbruk. Han kanske är en sån person som får en kick av att vara otrogen?
När jag var ung så träffade jag en tjej som sa att hon nyligen gjort slut med sin pojkvän. Han var en i utkanten av min umgängeskrets, så jag visste vem han var men jag kände inte till att de hade varit tillsammans.
Vi blev tillsammans och en kort tid efteråt kommer den där killen fram till mig och vill varna mig för henne. De hade inte alls gjort slut när hon inledde förhållandet med mig, men han gjorde slut när han kom på henne med att hänga med mig. Jag kände mig givetvis som en skit som inte hade bättre koll på läget. Han berättade att de också hade träffats när hon var tillsammans med någon annan.
Jag konfronterade henne efteråt och förklarade att jag inte kände till att hon var i ett förhållande när hon träffade mig. Hon verkade inte bry sig så mycket om min reaktion, men hävdade i alla fall att hon hade gjort slut med honom strax innan.
Man var ung och tänkte inte mer på det. Vi var tillsammans några år innan jag kom på henne med en av mina bekanta. Hennes reaktion då var lika känslokall och jag kände för första gången att jag hade träffat en person som inte verkade förstå att hon sårade mig. Hon sa till och med "Men, blev du ledsen?" och jag uppfattade det som att hon antingen var helt känslokall eller så njöt hon av det hela.
De hade alltså haft ett sexuellt förhållande bakom min rygg i flera månader utan att jag kände till det. Hemma så var allt som vanligt under den tiden. Jag kunde inte förstå hur hon känslomässigt fungerade för jag hade aldrig träffat en person som visade sig vara två helt olika personligheter.
Jag gjorde i alla fall slut och fick senare höra att hon kört på i samma stil genom alla sina förhållanden och gör så än idag.
Hon var ingen sexmissbrukare men jag tror att hon blev upphetsad av att gå bakom ryggen på den hon var tillsammans med. Jag själv tog det som att hon njöt av att såra andra människor.