2011-08-03, 13:10
Medlem
jonnizs avatar
Dumt att snacka skit om Måns då han verkligen är en grymt skön kille. Förvisso har jag inte träffat honom sedan han blev "känd" och känner honom knappt längre men att ni hatar så tyder bara på att ni dömer alt. är avundsjuka.
Citera
2011-08-03, 13:16
Medlem
Niccoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LunkZor
"Spelar ingen roll hur snygg en tjej än är, det finns alltid en kille som är trött på att knulla henne"

Varför får jag aldrig vara den killen då?

OnT: Nästan lika bra, de var så perfekta tillsammans rent utseendemässigt att tankarna snarast gick till Barbie och Ken.
Citera
2011-08-03, 13:19
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonniz
Dumt att snacka skit om Måns då han verkligen är en grymt skön kille. Förvisso har jag inte träffat honom sedan han blev "känd" och känner honom knappt längre men att ni hatar så tyder bara på att ni dömer alt. är avundsjuka.

Gillar honom det man ser av honom i TV-rutan. Duktig, artig och belevad och som programledare för Allsång på Skansen klarar han galant, 100 ggr bättre än Lundin och 99 ggr bättre än hon i göteborg. Men jag som alla ni andra tar gärna över Marie efter honom om det nu är slut....
Citera
2011-08-03, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonniz

Jag tyckte om honom tills han började leda allsången och vips hade trollat bort sin karaktäristiska skånska
Citera
2011-08-03, 13:33
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swartz
Äh! Förmodligen bara ett försök att göra en höna av en tillstymmelse av en fjäder för att sälja lösnummer.

Om det är sant så var det på tiden! Marie förtjänar en riktig karl som kan bryta omkull henne och ta henne i 2:an hårt och brutalt!
Ingen schalgerfjolla som Måååns!

Ska hon bli ihop med en tjej eller så då eller?
Citera
2011-08-03, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det var verkligen på tiden, Måns hittar säkert en ordentlig och snygg tjej på studs. Dagens glada nyhet.
Själv tycker jag Marie Serneholt är snygg!
Citera
2011-08-03, 13:53
Medlem
I början av allsångsstarten gav jag måns en ärlig chans..Men nu påminner han mig om en kille i min gamla klass som var en riktigt attentionwhore...

Exempel: måns presenterar en artist/grupp som ska uppträda..Därefter kommer gruppen/artisten in och börjar uppträda..Vad gör måns? han måste givetvis vara med i numret också, inte nog med det försöker han få fokus på sig själv..Man kan verkligen se i måns ansikte hur rolig han själv tycker han är när han dyker upp sådär "oväntat" i någon annans uppträdande..Dansar han inte in i ett nummer så sjunger han in i det..

Ditt jobb är att vara programledare inte hoppa in 3/10 gånger i andra artisters shower och ta över showen hela tiden..Försök även slappna av, sluta med dina poser och ögonbrynsposande hela tiden i kameran ..
Citera
2011-08-03, 14:06
Medlem
PsykoBrahes avatar
Inte förvånande, Måns tjatade till sig deras förhållande. Dessutom är Marie frigid.
Citera
2011-08-03, 14:12
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det var verkligen på tiden, Måns hittar säkert en ordentlig och snygg tjej på studs. Dagens glada nyhet.

Tjej och tjej. Är det inte dags för Måns och kliva ur garderoben nu. Det är ju pridevecka och allt. Jag skulle glad av att se Måns med en riktig läder/nitkille med värsta snorbromsen vallsa runt i kvällspressen.
Citera
2011-08-03, 14:15
Medlem
CoopColas avatar
Känner ingen av dem, så lika spännande som att Jocke och Eva i Luleå gjort slut.
Citera
2011-08-03, 14:18
Medlem
charliecokess avatar
Då får man väl passa på att ragga på henne då. Hon är ju inte dåligt grann...

Brukar väl hänga på alla fin-hak i stockholm?
Citera
2011-08-03, 14:22
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Känner ingen av dem, så lika spännande som att Jocke och Eva i Luleå gjort slut.

Tror rätt många fler är intresserade av detta, dock.

Paint måste vara ironisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in