2025-08-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Hon har varit i England med sitt första barn emellanåt
Hon hade ändå kluddat till det. Vilket är lätt gjort med snåriga regler.
Citera
2025-08-29, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Så måste det vara, det var inte solnedgång. Det var den manhaftiga nannyn som skymde solen. Att de grillade korv stämmer säkert, det är hennes basföda.
Säkert också Ciaras basföda när hon steker mat nångång.
Den här diskussionen har inget med skvaller om MZ att göra.

Ska ni inte dra den också om hur många centimetrar MZ står under vattenytan?
Var det 173 eller 174 cm under?
Senast redigerad av ottoplommon 2025-08-29 kl. 22:17.
Citera
2025-08-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Berätta mer! Hur?
Nä, du får allt lyssna på rättegången själv.
Citera
2025-08-29, 22:42
Medlem
Citat:
Måns egna ord:
"Mitt bästa raggningsknep är att sitta på en efterfest och sedan börja smeka tjejen lite på axeln. Sedan smeker jag längre och längre ner på armen, under bordet tills jag når handen. När jag väl är framme där måste man få någon respons. Antingen skjuter hon bort handen och då får man börja om vid axeln. Annars tar tjejen mig i handen och då är man hemma, sa han då".
Tolkar du allt bokstavligt? Mycket som MZ säger är med glimten i ögat. MZ är känd för att ha humor.
Så det ska inte tolkas bokstavligt. Vad han menade var nog att när han uppvaktar en tjej så är han inte den som blir nedslagen vid första försöket. Så då kommer han nog igen med någon ny uppvaktning.
MZ är väluppfostrad och har fått lära sig hemifrån hur man för sig, är jag säker på.
Så att han skulle bete sig som en framfusig tölp på kalas har jag svårt att tänka mig.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-08-29 kl. 22:48.
Citera
2025-08-29, 23:13
Avstängd
Citat:
Det är kriminellt att vistas i landet och arbeta olagligt...

Hur är det då med försäljning i landet och det arbete hon gör här, någon som vet? Ciara är brittisk medborgare ej svensk. Hur blir det då med utställningar och försäljning, skatteregler? De är väldigt hårda med dem som säljer egenproducerat i Sverige.
Citera
2025-08-29, 23:25
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Hahahahahahaha han är känd för att ta sig själv på för stort allvar, vara en riktigt usel förlorare, köpa horor av vilket kön som helst, skylla ifrån sig sitt pundande på kollegor, självmant ringa tidning för övertyga om att snälla-skriva om hans lidande i diverse situationer i hopp om offerkofta

Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Tolkar du allt bokstavligt? Mycket som MZ säger är med glimten i ögat. MZ är känd för att ha humor.
Så det ska inte tolkas bokstavligt. Vad han menade var nog att när han uppvaktar en tjej så är han inte den som blir nedslagen vid första försöket. Så då kommer han nog igen med någon ny uppvaktning.
MZ är väluppfostrad och har fått lära sig hemifrån hur man för sig, är jag säker på.
Så att han skulle bete sig som en framfusig tölp på kalas har jag svårt att tänka mig.
Citera
2025-08-30, 00:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Hahahahahahaha han är känd för att ta sig själv på för stort allvar, vara en riktigt usel förlorare, köpa horor av vilket kön som helst, skylla ifrån sig sitt pundande på kollegor, självmant ringa tidning för övertyga om att snälla-skriva om hans lidande i diverse situationer i hopp om offerkofta

Du vet han är ju inte i några tidningar,,,,, du har blandat ihop det med hans ex som kämpar för att få vara med. Han har inte köpt horor, han skyller inte på någon annan som hans fd gör. Hon vägrar se sin del i att de gled ifrån varandra och vägrar släppa Måns. Hon är den som inte tål att förlora och ringer tidningar hela tiden och vill vara med i tv. Det var bara det att glädjen över att få vara med tog över så hon satt bara och log hela tiden. Hon är skyldig till förtal och plagiat, känd för att vara frånvarande från sina barn och vara alkoholiserad.
Citera
2025-08-30, 00:28
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Ja, det är ju inget fel i att få hjälp av andra. Men de flesta visar sig då lite mer ödmjuka. För henne är det viktigare att hon kan glänsa. Att stå i rampljuset, spela förebild, vara offer, vad som helst som passar för att få uppmärksamhet.

Som det här... Så hennes partner är bara en charlatan som smetar bakgrunden? Har hon inte gjort mer än så? Låt oss se när hon kommer att se sina nya vänner Läckberg och Cissi på samma sätt och släppa dem som en het potatis, eftersom de inte längre är till hjälp för henne eller stjäl showen från henne. Vänta och se...
Varför skulle hon se på någon som jag gör?!
Jag har aldrig träffat henne.
Man ser ju hur de målar tavlorna. En smetar på två färger som går ton i ton med en murslev, det torkar, Ciara målar konstverket ovanpå.
Det är bara den andra ”konstnären” som har mage att ta extremt mycket betalt,
Plus att det blir snyggt till Ciaras målningar.
Men hon kan smeta på lite spackel som bakgrund själv, den andra kan inte måla på riktigt för 5 öre (måla ett motiv).
Hon spacklar ju bara på en splash med färg, 1-2, hej och hå, 5 sekunder max, torka i solen.
Citera
2025-08-30, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Du vet han är ju inte i några tidningar,,,,, du har blandat ihop det med hans ex som kämpar för att få vara med. Han har inte köpt horor, han skyller inte på någon annan som hans fd gör. Hon vägrar se sin del i att de gled ifrån varandra och vägrar släppa Måns. Hon är den som inte tål att förlora och ringer tidningar hela tiden och vill vara med i tv. Det var bara det att glädjen över att få vara med tog över så hon satt bara och log hela tiden. Hon är skyldig till förtal och plagiat, känd för att vara frånvarande från sina barn och vara alkoholiserad.

Js den intervjun som var i engelsk tv var speciell jag upplevde också att hon mest log hela tiden gör man det om man är nedbruten lever i en giftig miljö osv
Citera
2025-08-30, 01:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Js den intervjun som var i engelsk tv var speciell jag upplevde också att hon mest log hela tiden gör man det om man är nedbruten lever i en giftig miljö osv
Klart man ler när man brutit sig loss och kan njuta av livet igen.
Citera
2025-08-30, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Tack för info. Kan inte ni som har IG länka till MZs instagram om ni finner någon bild på LW?
Om det inte är för jobbigt förstås.

Från CJ's insta, 18:e juli -22
https://imgur.com/a/7chI3Ql
Citera
2025-08-30, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Det låter snarare som jag känner era sjuka fantasier, som ni drar ur trollkarlens hatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in