Citat:
Ursprungligen postat av
katperlom
Upprepad otrohet, lögner och svek är väl i allra högsta grad åtminstone emotionell och psykisk misshandel. Framför allt om man tex lovat att sluta med droger upprepade gånger men aldrig gör det. Om han också försöker kontrollera vem hon har kontakt med eller liknande också.
Folk har ju vetat hur Måns är.
Vet att hon skrev fysisk misshandel och det vet vi ju inget om.
Men tror det är lätt för kändisarna att stå upp bakom Ciara för att de över de senaste decennierna hört om Måns och hur han beter sig.
Ja, det är klart att otrohet är psykiskt misshandel, har aldrig påstått något annat. Har till och med skrivit om det i tråden.
Exakt ingen vet något om fysiskt misshandel, det kan vara något som hon har lagt på eftersom hon blandar in sanning som folk redan vet i det hela för att förstärka att det hon säger är sant.
Det är ganska vanligt att folk gör så.
Folk tror lätt också att bara för någon göra flera andra dumma saker så gör man alla dumma saker.
Att han har våldsamma tendenser har inte framgått i Tvrutan alla fall, det arga för att han inte vann och tyckte bada bastu är en skitlåt. Det förknippar jag inte till våldsamma tendenser.
Men jag har haft fel förr, Timell verkade inte heller vara en agressiv person.
Jag försöker i tråden bollar runt med olika teorier från bådas håll. Jag tar ingen sida förutom att otrohet inte är okej. Så där stöttar jag henne.