Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-19, 16:11
Medlem
Vem är transan Måns har satt på och när skedde det?
Det bör vara många kända personer som skulle kunna tjäna sig en hacka och välja att uttala sig i pressen om vad deras vän Måns har haft för dig vad gäller sex, otrohet, droger misshandel av frun mm Ex Per Andersson, Jonas Björkman, Carola mfl sitter nog inne med en hel del information.
Citera
2025-03-19, 16:13
Medlem
Man förstår nu varför förlusten tog så märkligt hårt på honom. Han visste före oss andra att det garanterat var den sista chansen han hade att vinna igen eller ens att vara med i tävlingen
Citera
2025-03-19, 16:14
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Så som Måns har levt rövare när kamerorna är igång så kan man bara föreställa sig vad som händer när han vet att ingen annan ser.
Han uppträder hysteriskt och anti-socialt. Säkerligen har hans ex-fru goda skäl att lämna honom. Inte en dag för sent.
Citera
2025-03-19, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
Det besvarar inte frågan. Finns inget tvång att uttala sig från hennes sida.
Något lagstadgat krav finns det givetvis inte. Men givet situationen tvekar jag på att det går att vara tyst utan att media sliter henne i stycken. Ciara försökte hålla det diskret och uttalade sig först är media uppmärksammat det hela.
Citera
2025-03-19, 16:39
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Man förstår nu varför förlusten tog så märkligt hårt på honom. Han visste före oss andra att det garanterat var den sista chansen han hade att vinna igen eller ens att vara med i tävlingen

Han tog det hårt för att hans ego fick sig en rejäl törn och för att han tycks ha problem med att hantera besvikelse inklusive aggression. Att sparka på och slå sönder saker pga en förlust är varningsklockor.

Vanliga symtom på aggressionsproblematik är bland annat:

- Känsloutbrott
- Att använda fysiskt våld som att slå eller sparka någon
- Skrika och använda svordomar
- Säga nedlåtande eller kränkande saker till någon
- Sprida negativa rykten om någon
- Att vilja hämnas när man känner sig kränkt eller sårad
- Kasta eller förstöra föremål
- Att andra uttrycker rädsla eller obehag över ens reaktioner.

Måns kvalar ju inte på många punkter där.
Senast redigerad av Kryptonitonia 2025-03-19 kl. 16:46.
Citera
2025-03-19, 16:40
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Så som Måns har levt rövare när kamerorna är igång så kan man bara föreställa sig vad som händer när han vet att ingen annan ser.
Han uppträder hysteriskt och anti-socialt. Säkerligen har hans ex-fru goda skäl att lämna honom. Inte en dag för sent.

Instämmer här. Dåliga vibbar av den mannen.
Citera
2025-03-19, 16:40
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ynnesto
Det handlar nog inte vågar utan om direkt hot. Tar du inte bort inlägget så anmäler vi dig för grovt förtal. Eller tar du inte ned inlägget så gäller inte vissa villkor i äktenskapsförordet. Osv.

Man kan inte ta bort äktenskaps ord för att någon säger något dumt.
Han ska punga ut med 13 miljoner till henne för ett boende.
Citera
2025-03-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Upprepad otrohet, lögner och svek är väl i allra högsta grad åtminstone emotionell och psykisk misshandel. Framför allt om man tex lovat att sluta med droger upprepade gånger men aldrig gör det. Om han också försöker kontrollera vem hon har kontakt med eller liknande också.

Folk har ju vetat hur Måns är.

Vet att hon skrev fysisk misshandel och det vet vi ju inget om.

Men tror det är lätt för kändisarna att stå upp bakom Ciara för att de över de senaste decennierna hört om Måns och hur han beter sig.

Ja, det är klart att otrohet är psykiskt misshandel, har aldrig påstått något annat. Har till och med skrivit om det i tråden.

Exakt ingen vet något om fysiskt misshandel, det kan vara något som hon har lagt på eftersom hon blandar in sanning som folk redan vet i det hela för att förstärka att det hon säger är sant.
Det är ganska vanligt att folk gör så.

Folk tror lätt också att bara för någon göra flera andra dumma saker så gör man alla dumma saker.
Att han har våldsamma tendenser har inte framgått i Tvrutan alla fall, det arga för att han inte vann och tyckte bada bastu är en skitlåt. Det förknippar jag inte till våldsamma tendenser.
Men jag har haft fel förr, Timell verkade inte heller vara en agressiv person.

Jag försöker i tråden bollar runt med olika teorier från bådas håll. Jag tar ingen sida förutom att otrohet inte är okej. Så där stöttar jag henne.
Citera
2025-03-19, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Hotell har ju skyddat kändisar, Mns har ju setts springa i korridorerna naken och liknande. Killen älskar sex, förmodligen dra linor me cola sen knulla sönder, lär få dunder kvalitet me tanke på pengarna. Om Ciara är medveten om de och fått sitta hemma när han e på turne och bli blå av avundsjuka... Tja he had it coming

Hotell får inte ta någons sida, dom är neutrala. Det händer ganska mycket på hotell som inte kommer fram. Ja, han förtjäna det absolut det hon skrev. Han har nog fuckat upp hennes psyke rejält med sitt dåliga beteende. Problemet är att dom har barn tillsammans så allt som drabbar Måns drabbar också barnen och sen henne i sin tur. Fuckar man hans karriär så blir det mindre pengar till barnen till ex. Jag förstår mycket väl hämndkänslan, han har ju behandlat henne som skit med hans otrohetsaffärer.
Citera
2025-03-19, 17:05
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagomiris
Vem är transan Måns har satt på och när skedde det?
Det bör vara många kända personer som skulle kunna tjäna sig en hacka och välja att uttala sig i pressen om vad deras vän Måns har haft för dig vad gäller sex, otrohet, droger misshandel av frun mm Ex Per Andersson, Jonas Björkman, Carola mfl sitter nog inne med en hel del information.
Nu när dammluckan öppnats finns det nog alltid människor som är beredda att prata ut i media mot en hacka.
Citera
2025-03-19, 17:08
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Ja, det är klart att otrohet är psykiskt misshandel, har aldrig påstått något annat. Har till och med skrivit om det i tråden.

Exakt ingen vet något om fysiskt misshandel, det kan vara något som hon har lagt på eftersom hon blandar in sanning som folk redan vet i det hela för att förstärka att det hon säger är sant.
Det är ganska vanligt att folk gör så.

Folk tror lätt också att bara för någon göra flera andra dumma saker så gör man alla dumma saker.
Att han har våldsamma tendenser har inte framgått i Tvrutan alla fall, det arga för att han inte vann och tyckte bada bastu är en skitlåt. Det förknippar jag inte till våldsamma tendenser.
Men jag har haft fel förr, Timell verkade inte heller vara en agressiv person.

Jag försöker i tråden bollar runt med olika teorier från bådas håll. Jag tar ingen sida förutom att otrohet inte är okej. Så där stöttar jag henne.

Jag blir lite nyfiken varför en del verkar tro att psykisk misshandel kan ha förekommit men inte fysisk? Som om Måns är, vadå, för snäll för att slå henne? Eller att det skulle synas på honom?

Faktum är, som kanske flera förstås redan vet, att psykisk misshandel många gånger är betydligt värre för den våldsutsatta än fysisk misshandel.
Senast redigerad av Kryptonitonia 2025-03-19 kl. 17:11.
Citera
2025-03-19, 17:16
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Mm rent spontant känns cola som nåt han gillar med tanke på sexmissbruker, cola boostar sexlusten så in i helvete.

Nåt lugnande tror ja också han def tar.

Jag e drogliberala så bryr mig inte ett piss sålänge han ej gör de framför barnen.
Är fortfarande lite misstänksam på Ciara,känns som hon överdriver. Fittigt hänga ut han så pass?
Tror ni Måns kmr bli Paolo Roberto två?
Även om han inte knarkar inför barnen lär missbruket påverka honom vilket i sin tur går ut över barnen. Undrar hur han mår efter ruset? Som med en rejäl baksmälla? Jag har aldrig använt något starkare än alkohol så har ingen aning, men jag kan tänka mig att man kanske inte mår så där jättebra efter en helkväll...och det lär påverka humöret hemma. Undrar också hur länge "avgiftningen" pågår; baksmälla går normalt sett över på något dygn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in