Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-06, 19:42
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Hans längd har diskuterats här många gånger, så nu kanske du vill vara så snäll och klargöra, en gång för alla, hur just du vet hans längd? Vilken är den exakta källa som är mer trovärdig än vad han själv uppgett - vid flertalet tillfällen?
Om du googlar så står det 1,74 överallt. Däremot ljög han för Expressen och sa att han var 181 cm. Nu vet vi ju sen tidigare att MånsPetter inte alltid håller sig till sanningen. Tror inte att dom där jordgubbarna har med hans längd att göra. Möjligen om dom var hårt besprutade.
Citera
2025-07-06, 19:48
Citat:
Hans längd har diskuterats här många gånger, så nu kanske du vill vara så snäll och klargöra, en gång för alla, hur just du vet hans längd? Vilken är den exakta källa som är mer trovärdig än vad han själv uppgett - vid flertalet tillfällen?

Som innan syns det väldigt tydligt när han bara står jämte andra människor. Han är bara marginellt längre än Ciara som är en petite kvinna, han är märkbart kortare än Jenny Strömstedt som är 1.78 cm lång.
Bara att se programmet tex Strömstedt hemma hos Måns och Ciara eller en bild från programmet.
https://images.app.goo.gl/G5QVirUugB9APieN9
Citera
2025-07-06, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Om du googlar så står det 1,74 överallt. Däremot ljög han för Expressen och sa att han var 181 cm. Nu vet vi ju sen tidigare att MånsPetter inte alltid håller sig till sanningen. Ciara är 165 centimeter. Tror inte att dom där jordgubbarna har med hans längd att göra så kärringen är oskyldig.
Fast nu bad jag ju om en källa. Alltså en ursprungskälla - inte "överallt". Vad är den, lite mer exakt? Och hur vet du att han ljög för Expressen samt alla andra?
Citera
2025-07-06, 19:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Fast nu bad jag ju om en källa. Alltså en ursprungskälla - inte "överallt". Vad är den, lite mer exakt? Och hur vet du att han ljög för Expressen samt alla andra?
Du kan googla själv då allt står där tydligt och klart. Han är 174 cm. Dessutom ser han inte alls ut att vara 1,81 m.
Citera
2025-07-06, 19:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Som innan syns det väldigt tydligt när han bara står jämte andra människor. Han är bara marginellt längre än Ciara som är en petite kvinna, han är märkbart kortare än Jenny Strömstedt som är 1.78 cm lång.
Bara att se programmet tex Strömstedt hemma hos Måns och Ciara eller en bild från programmet.
Ciara är 165 cm.
Citera
2025-07-06, 20:11
Citat:
Ciara är 165 cm.

Precis, han är inte jättemycket längre än henne. Här har hon lövtunna klackar och han platå-sneakers (ser att han ofta har väldigt tjocka sulor/klackar på scen och Röda mattan)
https://images.app.goo.gl/AAqfrEEAdEZzaz9d8
Citera
2025-07-06, 20:15
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Dessutom har han tjocka sulor på gympaskorna.
Citera
2025-07-06, 20:25
Medlem
Citat:
Du kan googla själv då allt står där tydligt och klart. Han är 174 cm. Dessutom ser han inte alls ut att vara 1,81 m.
Då får jag vara mer pedagogisk; jag har givetvis redan googlat men min fråga är vad just D I N källa är då den tydligen bär mest trovärdighet?

För övrigt ser du ju på bilden att ingens längd stämmer överens med vad som står "överallt".
Citera
2025-07-06, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibastet
Och om det låg något i det som sades i rätten, att barnen i Sverige kom mer ur sig själva? Och om de nu faktiskt drar sig undan internt igen? Att till och med lärarna pratar om det, som man kunde läsa i dokumenten? Tror du att hon kommer att uppmärksamma det också?
Var kommer detta ifrån? Hur kan lärarna i Sverige bedöma om något förändrats i förhållande till skolan i GB? I vilket dokument kan man läsa uttalanden från barnens lärare?
Citera
2025-07-06, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Då ljuger alltså lärarna ?
Var har lärarna uttalat sig? Kan man läsa vad de sagt?
Citera
2025-07-06, 20:50
Citat:
Då får jag vara mer pedagogisk; jag har givetvis redan googlat men min fråga är vad just D I N källa är då den tydligen bär mest trovärdighet?

För övrigt ser du ju på bilden att ingens längd stämmer överens med vad som står "överallt".

Nej, ser inte på bilden hur lång nån är men ser att Jenny är klart längst. Mycket längre än Måns.
Citera
2025-07-06, 20:51
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Var har lärarna uttalat sig? Kan man läsa vad de sagt?

Nej, hen ljuger och chansar att folk som läser inte kollar upp påståenden. De enda som sagt det är Måns och hans föräldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in