Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Missade du att det handlade om arbetslivet? MånsPetter är arbetsgivare till småtjejerna. Det har jävligt lite med dina engelska vänner att göra, så vitt de inte är anställda för att vårda dig.
MånsPetter är sexmissbrukare, annars har man inte problem med att vara trogen. Det säger sig själv.
Det fetade: Hur vet du något om det? Har du varit gäst på stället och blivit serverad alkohol av "småtjejer" eller serverar de bara saft och bullar? När folk spekulerar här så använder de sina värsta fördomar som de klistrar på en okänd person vars liv de inte har minsta insyn i. Och alltid målar de fan på väggen.
Jag kan tänka mig att MZ i första hand har anställt vänner och bekanta. Det skulle man ju själv ha gjort. Fixat jobb till vänner eller deras anhöriga.
Sedan tror jag inte att du är så bekant med MZ att du har rätten att kalla honom "MånsPetter" eller dina övriga fula öknamn.
Som du ju också kallar skribenter här för hånfulla öknamn.
Det går ju bra och sitta på en hög häst och moralisera över andra.
Men du skulle kanske sopa rent utanför din egen dörr först, innan du pekar med hela handen på andras försyndelser som du inbillar dig att de har.
Du litar visst blint på *Moldaviens anonyma källa.
Det hade varit ok om källan själv skrev här anonymt så att man kunde ställa frågor till hen på det påstådda.
Men just nu
så vet vi inte ens om det finns en anonym källa med insyn.
Hörsägen i andra hand brukar sällan vara tillförlitligt.
Och framförallt inte från någon anonym källa via ombud som slipper stå till svars själv för det påstådda.