Igår, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Nä men måste väl inte va bara hans vin på det där stället?

Nej exakt. Men en del väljer att vara onödigt fyrkantiga och kan inte se utanför sin lilla box
Citera
Igår, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Nej exakt. Men en del väljer att vara onödigt fyrkantiga och kan inte se utanför sin lilla box
Det är fel, MånsPetter har även flaskor. Så MZ är inte helt fyrkantig med sin box.

https://www.systembolaget.se/produkt...razon-7280308/

Citat:
Mycket fruktig smak med inslag av plommon, björnbär, kryddor och lagerblad. Serveras vid cirka 18°C till rätter av lamm eller nötkött, gärna grillat.

Ett vin speciellt för ”lammkött”, som heter ”Hej mitt hjärta”. Så praktiskt att man får raggningsrepliken med på köpet.
Citera
Igår, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Djupt nedgången i missbruk upplever man ofta att man inte har något val, men det har man ju alltid. Men rätt förutsättningar behövs, inte minst vilja och motivation, och som det ser ut nu verkar dessa fattas hos Måns. Där tror jag hans personlighet spelar in. Han kanske faktiskt inte har den personlighetstyp som de flesta har som slutar missbruka. Men hoppas, för barnens skull...

Det förefaller som att motivationen inte är helt på topp. Enligt hans egna ord så fick han sitt första återfall efter två veckor eftersom ”han mådde dåligt för stunden”. Det lär bli många fler sådana stunder i livet så vi får hoppas att viljan och motivationen blir bättre.

Det är utan tvekan hans missbruk som är den största anledningen till det havererade äktenskapet.

Citat:
Kokain blev en normal del av utekvällar med bandet. Han har en beroendepersonlighet och det är inget han, eller någon för den delen, ska hålla på med. Han står inte för det beteendet. Han har haft kontakt med en sponsor som han pratat med varje dag och är stolt över att ha tagit sig ur det. Det har aldrig förekommit droger i hemmet, utan bara i samband med utekvällar eller middagar. För tio veckor sedan sökte han hjälp, pratade med sin sponsor, Ciara och sin mamma, och tog stora steg för att sluta. Två veckor efter han slutat föll han dock tillbaka när han blev bjuden på kokain på en fest och mådde dåligt i stunden. Några dagar senare meddelade motparten att socialtjänsten skulle kopplas in, och att barnen skulle till ett "safe house". Då började han lämna urinprov varje dag – de första två visade spår då det var så kort inpå, men därefter har alla varit rena och det har inte ens funnits några metaboliter.
Citera
Igår, 06:03
Medlem
Måns överst

https://www.expressen.se/debatt/deba...vin-till-barn/
Citera
Igår, 06:57
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är fel, MånsPetter har även flaskor. Så MZ är inte helt fyrkantig med sin box.

https://www.systembolaget.se/produkt...razon-7280308/

Ett vin speciellt för ”lammkött”, som heter ”Hej mitt hjärta”. Så praktiskt att man får raggningsrepliken med på köpet.
Klockrent! Vem är ansvarig för text och lansering? MZ själv? Pinsamt hursom
Citera
Igår, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Klockrent! Vem är ansvarig för text och lansering? MZ själv? Pinsamt hursom

Det finns något jag reagerat starkt på i mitt flöde och det var när Måns lade ut en film när en av sönerna gick med en vindunk. Många reagerade starkt den gången.
Där var även Ciara med. Det dåliga omdömet rör dem båda.
Citera
Igår, 13:34
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Det finns något jag reagerat starkt på i mitt flöde och det var när Måns lade ut en film när en av sönerna gick med en vindunk. Många reagerade starkt den gången.

Ja, men Måns slår ju tyvärr rekord i dåligt omdöme. Medelålders tvåbarnspappa. Det ser inte bra ut om uppgifterna från Båstad stämmer. Risken för återfall har gått från hög till extremt hög.
Citera
Igår, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Ja, men Måns slår ju tyvärr rekord i dåligt omdöme. Medelålders tvåbarnspappa. Det ser inte bra ut om uppgifterna från Båstad stämmer. Risken för återfall har gått från hög till extremt hög.

Skulle du vara gift och skaffa barn med honom? Skulle du lämna landet för en sådan man?
Citera
Igår, 15:11
Medlem
Citat:
Skulle du vara gift och skaffa barn med honom? Skulle du lämna landet för en sådan man?
Det finns nog ingen som skulle vilja det, testet utföll inte till hans fördel om man säger så.
Citera
Igår, 15:16
Medlem
Citat:
Det kanske påminde MånsPetter om hans egen barndom? Det finns tydligen missbruk i släkten enligt honom.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...d-av-marijuana

Citat:
Måns Zelmerlöw säger också att det för honom nog räcker med att ha testat marijuana.

– Det var inte så jäkla bra, sedan har vi haft missbruk i min släkt. Så jag är lite orolig för att testa grejer och precis som du säger är det lätt att falla dit.

Nu räckte det tyvärr inte med att testa marijuana, han var även tvungen att testa tyngre droger.
Citera
Igår, 15:44
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:

Jag är förskonad från narcissism och manipulation så det går inte att svara på ens hypotetiskt. Du kan inte bidra med något om hur Måns agerar i Båstad?
Citera
Igår, 19:44
Medlem
Citat:

Hört talas om attraktion? Förälskelse? Kärlek? "Kärleken är blind"? Bli charmad/manipulerad? Att när man älskar någon lever man på hoppet, och vill tro på allt hen säger? Att härda ut all möjlig skit för att försöka hålla ihop äktenskapet för barnens skull?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in