Wow, har du ens tittat på länkarna själv?
De riktigt gamla kan man nog bortse från, de är inte relevanta idag eftersom det är nästan 20 år sedan.
De nyare handlar främst om hennes roll som Nicole, inte om henne själv.
Ah ja, vänta, i en nämns det:
"Since leaving Hollyoaks Ciara has appeared in Doctors and Holby City and made her West End debut in New Boy. She is also a mum to two sons and engaged to Eurovision winner and presenter, Måns Zelmerlöw."
Och ännu en diskussionstråd som börjar med följande och har hela fem svar? "She has been critised in the past, But i think that she is a really good actress, and she proved that in todays show and tomorrows show (E4)..What do you think?"
Sedan hittade du en reklam. Det är uppenbart att den handlar om henne, men inte riktigt om henne själv.
Den enda som tar upp henne som person är artikeln i The Sun:
"A HOLLYOAKS star quit the soap and fame to become a mum influencer. Actress Ciara Janson starred in the Channel 4 show in 2004 before departing in 2007." - En stjärna från Hollyoaks. Lämnar programmet 2007 för att bli mum-fluencer? När föddes hennes första son? Var det inte 2014?
Och det är allt som sägs om henne:
"She regularly shares snaps of her three children on her social media channels.
Ciara has completely left the limelight for good as she recently appeared on the Swedish version of The Masked Singer."
Jag vet inte, det övertygar mig inte riktigt om att hon skulle vara en så stor stjärna i England. Jag låter mig gärna övertygas om motsatsen, men då måste du leverera andra länkar.
Måns, å andra sidan, behöver bara ta upp en borrmaskin i handen för att hamna i pressen:
https://bjarenu.se/baastad/maans-zel...i-baastad/7747
Och hur klarar han det själv, om han enligt er bara ligger nerdrogad i ett hörn hela tiden? Det ser ju faktiskt rätt bra ut där.
Just saying...