2008-02-04, 19:37
Medlem
Catherines djävulska sexlekar

"Catherines djävulska sexlekar" var den allra första porrfilmen jag såg, året var 1977, och jag gick i gymnasiet. Lite skamsen smet jag in på biografen London i Stockholm, betalade 17 kronor, och fick se filmen. Minns att jag kunde inte hålla mig och runkade till filmen, dock utan at någon i salongen såg det, tror jag.

Vore kul att se filmen igen, undras om den går att köpa på DVD någonstans i Sverige (helst inte via postorder). Har listat ut att den heter "Through the Looking Glass" på engelska och skall finnas på DVD.

http://www.cduniverse.com/productinf...ce&PID=6849710
Citera
2008-02-05, 01:04
Medlem
Amex88s avatar
Okej, detta kommer inte vara så mycket att gå på. Hittade den på DC++.
Det var en klipp(var ju flera klipp) på ca 20 minuter.
De som medverkade var en RIKTIGT het slimmad brasilianska ( typ Alessandra Ambrosio) hennes röv var helt sjuk.
Killen i filmen var en afro-amerikan, han hade blå baseball keps och en platinaklocka. Kändes som han var regissör av klippet. Det var väldigt amatör-mässigt gjort, då hela filmades i samma soffa genom hela filmen (mörkblå).

Finns en speciell sen där brasilianskan verkligen bouncar upp och ner, och killen behöver inte röra ett finger. Någon som vet

EDIT: har du sett filmen så vet du antagligen vilken den är. Den fastnar typ på hornhinnan.
Citera
2008-02-06, 14:52
Medlem
Jag har letat som fan efter ett klipp jag såg här för ungefär 1/2 - 1 år sedan där en svart tjej skakar rumpa efter att ha fått en sats där.

En chansning, men om någong skulle känna igen får ni gärna svara eftersom jag skulle vilja se hela filmen om jag kan hitta den.
Citera
2008-02-06, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallskar
"Catherines djävulska sexlekar" var den allra första porrfilmen jag såg, året var 1977, och jag gick i gymnasiet. Lite skamsen smet jag in på biografen London i Stockholm, betalade 17 kronor, och fick se filmen. Minns att jag kunde inte hålla mig och runkade till filmen, dock utan at någon i salongen såg det, tror jag.

Vore kul att se filmen igen, undras om den går att köpa på DVD någonstans i Sverige (helst inte via postorder). Har listat ut att den heter "Through the Looking Glass" på engelska och skall finnas på DVD.

http://www.cduniverse.com/productinf...ce&PID=6849710

Tror jag har den du pratar om men är på jobbet så får titta igenom hddn när jag kommer hem.

Edit kommer
Citera
2008-02-08, 18:18
Medlem
1993-2000 / Randy spears

Inte mycket att gå på här heller. Amerikansk produktion. Randy Spears är med. Utspelar sig på en teater eller dylikt. Finns någon typ av vaktmästare eller städare som pga en brännskada har mask på halva ansiktet.

Förslag mottages tacksamt.
Citera
2008-02-08, 23:21
Medlem
Zpiras avatar
Någon som vet vilken rulle detta klipp kommer ifrån??

http://www.pussyshack.net/hosted/med...ed-hard,58.php
Citera
2008-02-12, 13:27
Bannlyst
Skånsk porrfilm sent 80 - eller 90tal.

Söker en porrfilm som jag och polarna hade många skratt åt som liten. Jag tror "skådespelarna" pratade skånska i filmen. Ska försöka summera det jag kommer ihåg utav filmen.

I början börjar det med att en gubbe är hemma hos en tjej på middag eller dylikt. När tjejen går på toa springer gubben till vardagsrumms soffan och börjar runka, han säger högt för sig själv med skånsk dialekt - Jag ska fan ta o knulla henne. Tjejen kommer plötsligt ut från toaletten och han hinner inte gömma undan kuken så hon kommer på han. Efter ett tag börjar dom knulla. Har ett minne att han försöker binda fast hennes tuttar med ett bälte.

En annan scen jag kommer ihåg är en kvinna som ligger hemma mitt på dagen och onanerar, och en fönsterputsare får syn på detta spektakel genom fönstret. Han går in och frågar om hon behöver hjälp med något. Ja dom börjar knulla sen.

En annan scen är någon med någon liftare, kommer inte ihåg så mkt utav den.

Någon som sett denna hysteriskt roliga porrfilm som vet vad den heter?
Citera
2008-02-13, 21:45
Medlem
Vipera beruss avatar
Detta måste varit ett av de första klippen jag som liten kåt tonåring laddade ner med DC++

http://www.redtube.com/125

Är det någon som vet vilken film detta klipp kommer ifrån? Eller vad tjejen heter och om det finns andra filmer med henne?

Tack på förhand
Citera
2008-02-17, 00:42
Bannlyst
Okej, här kommer väl en svår kaka för nån att klura på... Bah.. Nämen, om någon har filmen, eller är kär i nåt speciell i den, ska det nog inte vara för svårt..

Jag vet att detta säkerligen är en vanlig scen i vilken random porrfilm som hellst, men slutet av scenen skiljer sig väl från andra..

Iaf; Detta är vad jag kommer ihåg (På ett ungefär)
Börjar med att en tjej sitter i en soffa och är "barnvakt" och barnen/barnet är på sitt rum eller sover typ.. Så kommer hennes pojkvän över, och börjar kladda på henne, och hon börjar göra något med honom.. och några minuter efter kommer "pappa" hem och finner dem i soffan, och blir skit arg för han sagt åt henne att inte ta dit folk när hon är barnvakt.. Sen så säger han att ända lösningen är att han får knulla henne typ, så börjar hon suga av sin kille som sitter i soffan medans han pumpar henne bakifrån när hon står doggy i soffan. Och när hon börjar stöna bli pojkvännnen sur för hon njuuter av någon annan kuk och går därifrån, men kommer senare tillbaka.
Yeye, sen efter hela scenen så går "pappan" iväg, och tjejen och hennes pojkvän tar nycklarna till hans sportbil på tvbordet och sen går de ut och kör iväg i hans bil / snor hans bil..

Nån måste fan kunna ge mig titeln till den rullen!?

//Thx
Citera
2008-02-17, 21:08
Medlem
Veronica Rudolf, vilken film?

Hej

Undrar vilken/vilka filmer Veronica Rudolf från Skåne är med i förutom Svenska Nybörjare 10 (där hon bara har en "biroll")

Tack på förhand

//LiL
Citera
2008-02-17, 21:15
Medlem
Späks avatar
Hon finns med under extramaterial i någon film, jag är ledsen men vet inte vilken. vet att den är svensk och antagligen producerad utav MAX.

Träffade på henne häromdagen, förstår inte riktigt varför du efterfrågar film med henne.

Men smaken är ju som röven..
Citera
2008-02-18, 01:09
Medlem
montecitos avatar
Jenna Jameson film

Hejsan jag vill gärna veta namnet på en jenna jameson film, har endast sett klipp ur den, story : jenna och en blond tjej sitter på en restaurang och snackar blir kåta och går in på restaurangens badrum och har skoj Någon som vet namnet på filmen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in